Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2926816
Mijn duimen draaien ook.

Ik ken Tjerk niet, weet ook niet wat er is gebeurd, maar stoer hoe jullie alles aanpakken.
Leven met hersenletsel is zeker lastig, maar ook zeker niet onmogelijk. Na een zwaar ongeval, 12 reconstructieoperaties, blijvend (hersen)letsel en jaren van revalidatie weet ik als geen ander hoe hard het vechten is.

Hopelijk valt het vandaag mee, en komen jullie in wat rustiger vaarwater terecht!
#2926875
Om 14.00u naar de EHBO voor een scan en een lumbaal punctie.

Zijn eigen neuroloog was er niet, kreeg weer een lauwe reactie van een vervangster, maar Tjerk heeft zich niet onder de tafel laten l*llen en dus toch meteen doorpakken.

Natuurlijk hopen we dat het een "gewone" ontsteking is oid, maar dan nog moet het in het ziekenhuis bekeken worden aangezien hij geen voorhoofdsholte meer heeft en alles direct bij de hersenen en ogen zit.

Ik heb goed geslapen ( maar heb daar wel medicatie voor hoor) Ro niet en Tjerk ook niet zo geweldig. Logisch, want het is best weer even spannend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door