Werd trouwens wel helemaal simpel van de Duitse, Italiaanse, Zwitserse, Franse en Hollandse campers en sleurhutten op de weg.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Ik kan me niet heugen dat ik op Goede Vrijdag, Hemelvaartsdag, stille dinsdag, aswoensdag, dag van de arbeid of bevrijdingsdag vrij ben geweest.Wat is stille dinsdag?
Mowgli schreef: Wat was het druk bij deze beide supermarkten (de Lidl aan het Innsbruckerplatz had geen auberginen meer, dus moesten we door naar Ullrich's aan Zoologischer Garten). Er zijn stonden echt volle karren aan de kassa'sHaha, die drukte komt mij bekend voorOp straat is het enorm rustig, alsof het zondag is. Er rijdt wel meer politie rond en er zweeft af en toe een helicopter boven de stad om alles in de gaten te houden. Er zijn hier heel veel straatfeesten aan de gang. Waarschijnlijk zullen er vanaf 12 uur vannacht wel een paar stenen door de lucht vliegen omdat velen dan bezopen is en meent met stenen te moeten gaan smijten...
Martine-Tom schreef: Da benne violen das wa anders 8)Nee hoor, viole mot ik juist hebbe!
Martine-Tom schreef: geef noumaar gewoon toe dat jij deze outfit ook hebt!Ik denk dat Mieke die zuignap onder Violá d'r neus bedoelt.