Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

TMG1961 schreef: Arme Oscar. Kom maar bij Pixie logeren Oscar...hier mag je lekker op de bank liggen en er over heen rennen. Dat doen Noppie en Pixie ook.
Morgenochtend neemt ie de eerste trein!

Oh nee, hoeft niet, want als ie zo snel rent doen we er toch niets aan als ie over de bank gaat  ;D
ben  blij,
Sam heeft eindelijk na 2 maanden oefenen de link gemaakt ruitenwisser staat aan=>  lekkers =>  geen angst
Kan weer een ienemienie stapje verder met training wegwerken angst/ trauma auto
Hij ligt er zelfs al 8 minuten ontspannen in op de achterbank,
Nu deze 2 verbinden en dan de motor erbij aan..
kijken of het zo leuk blijft gaan
Over een paar maanden kunnen we misschien een stukje rijden...
Mijn nieuwe keuken komt volgende week, maar vandaag arriveerde het kleurtje al (het is een keuken van de gemeente en die betaalt natuurlijk niet voor een oranje keuken, dus plak ik er raamfolie tegenaan, werkte in mijn vorige huis - woningbouwkeuken - ook fantastisch) in een langwerpige doos.
Dus ik ging een tunnel van de doos maken, Puk had het door en beet van blijdschap in mijn tenen  ::)
Gelukkig de laatste dag deze week gewerkt waarop ik drie mensen tegelijk moest zijn, morgen is er weer een terug. Leuk dat Carnaval en die vakantie, maar dit was iets te veel van het goede. Dat het goed druk is op het werk is natuurlijk wel een goed teken :-\ En ach, het is bijna weekend :D
hannabelgje schreef: Net reactie gekregen van een potentieel stagebedrijf waar ik heeeeel graag stage zou willen lopen. Gisteren een telefonisch sollicitatiegesprek gehad voor een baan. Voelt stukken beter dan die standaard afwijzingsmailtjes.  :biggrin2:
Super!! Wanneer krijg je bericht?
koekje schreef: Wij zijn bij de kapster geweest. Meneer is weer ontschaapt en ik mis 20 cm staart.
Rommelt het al wat daarbinnen? Of is alles nog pieceful?

Ik heb me net doodgeërgerd. Mensen die op het laatst nog even met een lulsmoes een afspraak afzeggen die al maanden vastligt. Voor 14 personen. Kunnen ze ineens niet... amehoela. >:(
Bah.
Nee, maar heb wel wat bijzonders georganiseerd voor 16 14 mensen.
Chefkok Harry kookt/bakt/stooft zijn eigen koeien en je eet slowfood in een eeuwenoude boerderijkeuken met op je bord alleen maar streekproducten. Het erf is al bekend midden 15e eeuw.
En als je maanden ervoor wat regelt, en ze zeggen 2 dagen van tevoren af dan is dat niet handig met slowfood. De soep staat al te trekken in z'n keuken.
K&D schreef: Nee, maar heb wel wat bijzonders georganiseerd voor 16 14 mensen.
Chefkok Harry kookt/bakt/stooft zijn eigen koeien en je eet slowfood in een eeuwenoude boerderijkeuken met op je bord alleen maar streekproducten. Het erf is al bekend midden 15e eeuw.
En als je maanden ervoor wat regelt, en ze zeggen 2 dagen van tevoren af dan is dat niet handig met slowfood. De soep staat al te trekken in z'n keuken.
:dribble: :dribble:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door