Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Grefo Teunietja dan weet ik nog niet veel gereformeerde teunie ??![]()
Arkay schreef: tja dan weet ik nog niet veel gereformeerde teunie ??En ze schrijft een heel vermakelijk blog.
dus groot gezin maar verder ...
Arkay schreef: tja dan weet ik nog niet veel gereformeerde teunie ??
dus groot gezin maar verder ...
Kim_S schreef: http://eenvoudigleven.blogspot.nl ![]()
koekje schreef: En ze schrijft een heel vermakelijk blog.hihi "groot"gezin check , 4 kinderen ongeveer 20 huisdieren
Ze is mijn huisvrouw-heldin. Ik voel me vergeleken bij haar overigens wel altijd een hele slechte huisvrouw; ik sta nooit vroeg op, doe amper huishouden en wil niet eens 10 kinderen.
Maar ook dat is stichtelijk, want wij zijn allemaal slecht en zondaars volgens de zwartekousenkerk![]()
Arkay schreef: hihi "groot"gezin check , 4 kinderen ongeveer 20 huisdieren
gelovig ach er is veel meer dan enkel het aards en een ieder geeft zn eigen invulling daarin.
uber huisvrouw nope het is dat het moet hihi
ben benieuwd zal eens gaan lezen, ik vraag me altijd af ofdat mensen bij wie het hele huis glimt of ze wel "leven" en genieten.
pienke schreef: Ja, die genieten van het poetsenKijk, ik wist wel dat wij behalve de Agaatjes nog iets gemeenschappelijk hadden!Hoe dat voelt zal ik nooit weten
![]()
Hier is het een noodzakelijk kwaad...als het nodig is maak ik schoon, eettafel, keuken en plee moeten gewoon schoon zijn, de rest doe ik weer als ik zin verzameld heb...
Het is hier schoon genoeg om gezond te zijn en vies genoeg om gezellig te zijn![]()
pienke schreef:Ow, die ga ik onthouden. haha. Dochter doet echt goed mee hoor. Ze is een grotere poetser dan ikkes..
Het is hier schoon genoeg om gezond te zijn en vies genoeg om gezellig te zijn![]()
Mara M schreef: Ow, die ga ik onthouden. haha. Dochter doet echt goed mee hoor. Ze is een grotere poetser dan ikkes..Een tegeltje met die tekst hing 35 jaar geleden bij mijn hospita en ik kan me er eigenlijk wel erg goed in vinden
Zijn er hier ook nog mensen die die fly lady achtige dingen ook doen? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om me op yahoo ook weer aan te melden maar als het echt super werkt?
Overigens, van mij hoeft het niet superblinkend aan alle kanten. Dat gaat me toch niet lukken. Maar ik vind het lezen van tips wel ontzettend leuk. Op huishoudplaza staan ook schema's enzo. Daar heb ik ook tussen geneusd. Ik denk dat ik sowieso maar een nieuw weekschema ga maken. Een goede tip die ik las is bv als je de keukenkastjes moet doen, gewoon 1 kastje per keer (per dag of per week). Dan is het niet een enorme klus, en 1 kastje is snel gedaan en bovendien past de inhoud vaak ook in 1 keer in vaatwasmachine (als het wasbaar is, zeg maar).