Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Daantje schreef: Hier waren altijd een paar dingen favoriet ,met als voorwaarde dat ze er niet ongegeneerd aan mochten gaan knagen .
Anders slijten de tanden waar je bij staat.
Top 3 :
1.ouwe fietsband zonder binnenband , 1 keer dubbelklappen en met tie -raps vastzetten ,weggooien en sjorren maar,
kun je ook kleine stukjes gedroogde snackies in verstoppen.
2. binnenband van een tractorband ,ventiel eraf halen ,kunnen ze leuk mee flapperen
3 boomband , van dik rubber of canvas wat niet kan rafelen en daar een lange sliert van vlechten en goed vastzetten.
Theevelien schreef: Hier worden safestix's en chuck-it ultraballen heel snel kapotgeknaagd en op zoek naar iets onverwoestbaars heb ik nu van Zogoflex jive ballen en een hurly 'bot' gekocht. Ik ben er tot nu toe heel enthousiast over, er is nog geen schade te zien en als ze kapotgaan mag je het speeltje 1x gratis omruilen voor een nieuwe. De ballen zijn voor buiten ook heel leuk, stuiteren heel goed, blijven drijven en omdat ze niet helemaal rond zijn springen ze alle kanten op. Aan de hurly of de bumi van Zogoflex kunnen ze samen sjorren. Hier hebben de honden nog niet vaak samen aan de hurly gehangen, maar er is al wel volop aan geknaagd en er is nog niets kapot.op de verpakking van de safestick staat ook dat het geen kauwspeelgoed is.
Theevelien schreef: Hier worden safestix's en chuck-it ultraballen heel snel kapotgeknaagd en op zoek naar iets onverwoestbaars heb ik nu van Zogoflex jive ballen en een hurly 'bot' gekocht. Ik ben er tot nu toe heel enthousiast over, er is nog geen schade te zien en als ze kapotgaan mag je het speeltje 1x gratis omruilen voor een nieuwe. De ballen zijn voor buiten ook heel leuk, stuiteren heel goed, blijven drijven en omdat ze niet helemaal rond zijn springen ze alle kanten op. Aan de hurly of de bumi van Zogoflex kunnen ze samen sjorren. Hier hebben de honden nog niet vaak samen aan de hurly gehangen, maar er is al wel volop aan geknaagd en er is nog niets kapot.
*Dorothea* schreef: op de verpakking van de safestick staat ook dat het geen kauwspeelgoed is.Hier mochten ze de safestix ook alleen buiten hoor, maar ik had er drie van en mijn honden hingen altijd met z'n allen aan dezelfde safestix. De andere twee safestix waren dan niet interessant meer. Op die manier zijn ze alledrie na elkaar in mootjes opgegaan.
Hier gaat ie alleen mee naar het park, voor de rest berg ik hem op.
**Marjolijn** schreef: Boris was ook een sloper maar de buitenband van een fiets ging lang mee en daar ging hij ongelooflijk mee uit zn pannetje.Hier is ook eens een kinderfietsje gedemonteerd vanwege de mooie buitenbandjes
Ook een kleine buitenband van een steekkarretje ofzo was ideaal.
Daantje schreef: Hier is ook eens een kinderfietsje gedemonteerd vanwege de mooie buitenbandjes![]()