Morgen komt het zwembad, hopelijk komt de pakjesbezorger op tijd, dan kan ik de hele middag erin liggen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef: Ik vind er niks anGelukkig ben niet de enige 8)Kan niet goed tegen de warmte, van mij mag het morgen winter worden
(en dan winter in de zin van net onder nul, mooie blauw lucht en een waterig zonnetje)
miik schreef: Is dit geen perfect weer om foto's uit te zoeken ? Lekker onder de plafond ventilator ?Ah jij denkt...ieder "nadeel" heeft ergens wel een "voordeel "....... maar sorry hoor, de muis glibbert gewoon uit m`n hand![]()
(sorry, ben zooo nieuwsgierig !)
eelke schreef: Dit weekend komen er fijne dagen aan, 23 graden en volgens buienradar bij ons droogVanmorgen nog in het bos geweest met 17 graden, was heerlijk. Lekker nog even bijna op het eind op een bankje gezeten in de wind (in de schaduw) lekker. Volgens mij is het in het midden van het land warmer dan hierzou ik dan eindelijk weer eens een stukje bos kunnen doen?
Komende nacht wordt klef warm, maar morgennacht schijnt dat echt minder te worden.
charmed schreef: Vanmorgen nog in het bos geweest met 17 graden, was heerlijk. Lekker nog even bijna op het eind op een bankje gezeten in de wind (in de schaduw) lekker. Volgens mij is het in het midden van het land warmer dan hierIk kan helaas nog niet in mijn uppie naar het bos, en mijn lief moet rond kwart over 6 al naar zijn werk, die wilt dan echt niet eerst nog uitgebreid naar het bos. Vorige 'bos-rondje' was het pad op en af, nog geen kwartier, mijn lief was mee, en dat was nog te veel. Deze week merk ik eindelijk echt herstel, dus ik hoop echt dat het dit weekend eindelijk eens gaat
zurca schreef: Ik vind er niks an+1Kan niet goed tegen de warmte, van mij mag het morgen winter worden
(en dan winter in de zin van net onder nul, mooie blauw lucht en een waterig zonnetje)