Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Thea schreef: Wij snappen ook niets van UWV.Uhm....veranderingen in medische toestand ben je verplicht door te geven volgens mij...
Mijn man heeft in 2007 een nek hernia operatie gehad. Daarna nog een onderste ruggewervel gebroken.
Daarna nooit volledig gewerkt. In 2010 zeiden ze bij UWV vanaf 26-8-2010 ga u weer volledig werken. Terwijl er toen al bekend was dat er weer een nek hernia operatie op de planning stond.
begin augustus krijg hij te horen dat hij 26 -8 geopereerd zou worden. Dat aan het UWV doorgegeven.
die stuurde een brief dat hij voor 3 jaar WIA zou krijgen, maar in feb 2011 zou hij wel weer voor tussentijds controle moeten komen.
Nooit wat gehoort en vorige week kreeg hij een brief dat hij uit de WIA gaat omdat hij voor 80 tot 100% arbeidsongeschikt is.
Hij kan ook niet veel want allebei de operaties hebben niet echt geholpen en hij heeft constant pijn. Daarbij is hij ook nog hartpatient geworden. Maar dat weten hun eigenlijk allemaal niet, daar mijn man nooit meer een gesprek of brief of telefoontje heeft gehad.
Maar voor jullie wel een dikke![]()
![]()
![]()
![]()
TMG1961 schreef: Grote probleem is inderdaad dat veel instanties onduidelijk zijn over wat wel en niet mag en hoeveel wel mag en vanaf wanneer het gekort wordt.Als je maandelijks een bedrag ontvangt uit de WAO gat verzekering ziet UWV dat als inkomsten en wordt het voor zover ik weet van je WAO afgetrokken. Dus ja, zo snel mogelijk doorgeven!
Weet trouwens iemand of je een maandelijkse uitbetaling van een afgesloten WAO gat verzekering moet doorgeven als je vervolguitkering WAO hebt of hoeft dat niet..net zoals bv zorgtoeslag