Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
Lil schreef: Geen idee... TNT heeft hem gebracht. Bij deze dus de vraag; waar is hij gehaald? Die grote blauwe was net wat minder stevig dan deze. Verder zien ze er bijna hetzelfde uit, maar zijn toch net weer anders. Die op het plaatje tot nu toe het beste.
Ik had deze van de boerenbond,heb nu twee dezelfde maar in sheltie formaat ook van de boerenbond.
Door Lil
inge58 schreef: Ik had deze van de boerenbond,heb nu twee dezelfde maar in sheltie formaat ook van de boerenbond.
O echt? Zal eens vragen of ze die bij ons kunnen bestellen.
Door *Dorothea*
**Jillaroo** schreef: gewoon een zwarte met een plastic onderbak bij Benches.nl gekocht. En later op de show in leiden bij de diergigant ( daar koop ik eigenlijk nooit) nog eentje voor miss Draak. die is een maatje kleiner. maar volgens mij verkopen ze deze ook bij witjes.

Afbeelding
Ja die verkopen ze ook bij witjes, ik heb er ook één, alleen is pup er uit gegroeid.
Door Dian
**Jillaroo** schreef: gewoon een zwarte met een plastic onderbak bij Benches.nl gekocht. En later op de show in leiden bij de diergigant ( daar koop ik eigenlijk nooit) nog eentje voor miss Draak. die is een maatje kleiner. maar volgens mij verkopen ze deze ook bij witjes.

Afbeelding
die heb ik ook voor Laddy, zijn absoluut niet zwaar........ de nylon variant is meegeweest op vakantie, maar er zit nu dus een scheur in het gaas.....

ik heb die zwarte draadbenche gewoon bij witjes gekocht, zijn niet echt duur vind ik.......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door