Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
Oja ik heb van die bloempotten gekocht voor over het balkon, zit er bij één niet zo'n plastic dingetje om hem te bevestigen. En daar kwam ik achter toen ik niet meer mocht ruilen.

Ik vind het wel jammer dat ze die rawhides niet meer verkopen. Ze hadden nog wel van die hele grote, maar die grote zakken die krijgen ze niet meer. Heb ook gelijk maar veel kipfilet gehamsterd, zal ook wel een tijdelijk iets zijn.
Door lightning
Wij hebben daar van die hoge bloempotten gekocht ik vind ze mooi. Die gedroogd kipfilet vinden ze hier ook lekker de hondjes. Ik zelf ga de action never nooit in vind het een rot winkel maar mijn man wel.
Door zurca
Ik vind het verder wel een leuke winkel om eens doorheen te neuzen...
De laatste vakantie had ik zo'n slecht matras dat ik niet wist hoe de week daar door te brengen. Bij de Action een luchtmatras gekocht voor een paar euro, opgeblazen en ik heb de vakantie prima kunnen slapen!
Door Neally
Ehm, ik heb stickertjes gekocht, voor op diepvrieszakjes/bakjes.
Die vind ik nu terug op de bodem van de vriezer.  ???

En over hoe het zo goedkoop kan. Denk ik aan kleine kinderhandjes die veel van die produkten in elkaar zetten.
Maar dat is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen.

Ik ben trouwens dol op dit soort winkels, net als tuincentra of doeutzellufwelwinkels.
Lekker overal naar kijken/aanzitten.
Ik denk dat ik ooit een hamster of zo geweest ben.  ;D
Laatst gewijzigd door Neally op ma 03 jun 2013, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Stef@nie
Mieke L. schreef: Liever een Action miskoop dan een dure miskoop.
Dat is ook mijn motto :D !
M'n Action niettang was een dikke miskoop, het dingetje wat de nietjes moet aanduwen brak al heel snel af. Heb er ook ooit een setje scharen gekocht die heel makkelijk door midden braken. Maar ik heb nu andere scharen van de Action die wel weer goed zijn. De ergste miskoop waren denk ik bekers, die al heel snel zo'n gebarsten look kregen en die gloeiend heet weren na 1.5 minuut in de magnetron waardoor ik m'n hand giga heb verbrand  :rant:

De lijst met geslaagde aankopen van de Action is toch groter dan de lijst met miskopen, en ik heb er al heel wat weggesleept ::) . Ben nog altijd blij met m'n miniwok, dé rubberen bezem, zo'n suède-achtig poetsdoekje (wordt volgens mij als stofdoek verkocht) wat ideaal is om brillenglazen en schermen van telefoon en iPad te poetsen, de vele leuke deco dingetjes voor in huis, de hobbyspulletjes, waarvan het textiel haakgaren (zpagetti) wel met stip op 1 staat. Oh ja, en m'n gereedschapskist is ook gevuld met gereedschap van de Action en dat bevalt ook goed.
Door keetje
Ik heb jaren geleden daar eens een windding gekocht, hoed-achtig van riet en daar erg veel slieren met gekleurde schelpen aan die lekker tingelen in de wind, enorm groot ding en iedere zomer zorgt hij voor vrolijke gezichten aan de voordeur, het ding was hartstikke goedkoop en ik heb er al jaren plezier van.
Door Beppie1
Klinkt toch meer als een action: Superkoop topic onderhand  :biggrin2: :biggrin2:

Hier koop ik graag bij de A C Tion.... (klinkt sjijker...) Miskoop... ehhh ja een shirtje(te klein en gewassen groot genoeg voor de pop van een buurmeisje haha) en gemengde nootjes, alles smaakte naar pinda
Verder: ALLES OK!!! Top wat ik koop haha... en koop er echt (te) veel...
Door Pauline
Bolaj schreef: Miskoop een dekbed overtrek, op de verpakking stond 240x220, nou dat paste voor geen meter, ligt nu in Ruby's slaapmand goede zaken te doen.
Dus eigenlijk is je miskoop getransformeerd naar goede koop! :biggrin2:
Door Naomi B
de blauwe diepvrieszakjes zijn idd bagger! Maar die met zipsluiting weer ideaal! Ik maak porties vlees en porties orgaan per week en doe dat in zo'n zakje. Kan ik in 1 keer zien hoeveel weken ik nog heb liggen.

Verder kom ik gráág bij de Action.
Door nova
Lizzy schreef: Keramische pan! Een keer bakken en hij kon op de Kragge.

Herkenbaar, daarbijhet feit dat de pan een formaat heeft  van een pan waarin je een  maaltijd kunt klaarmaken voor een  10 koppig gezin.
Ik heb een een-persoons gezin  :o
Door Urs
We love the Action!

We hebben er 1 op het dorp. Ideaal voor de knutsel pruttel van Elena, een berg stickers en allerlei schrijfboekjes, kabouter is er blij mee. De boterhamzakjes gebruiken we als poepzakjes en ik ben erg blij dat ze ook stofzuigerzakken verkopen.

Miskopen ach gebeurd weleens maar kan zo gauw niet zeggen wat dan.
Door eelke
Ja heerlijk, de action  :D

Niet goed? Uh...kan er ff niet zo goed opkomen. Nadeel van onze action is dat er maar heel weinig parkeer plekken zijn, en het er errug druk is. Altijd. Hij staat in een wijk waar de etnische minderheden in de meerderheid zijn, en volgens mij wordt de action ook gebruikt als verzamel-klets plaats ofzo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door