Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
Na het rondje UMCG met Tjerk weer op de bank in slaap gevallen. Werd pas weer om 16.00u wakker van Ro die thuis kwam. Toen maar direct met de honden eruit gegaan, tenslotte waren ze om 6.00u geweest en verder niet......ongelofelijk dat ze dan steeds zo braaf blijven maffen en me niet wakker maken :o

Heerlijke lange wandeling in de regen gemaakt, lekker rustig :) Nox blij met veel loslopen, de blubber en het nog natter worden in de plassen en in het ( illegaal) zwemwatertje :D Didot heeft plastic flesjes opgeruimd en daardoor werd ik weer vergeven in het niet gooien met de bal. :) Baasje weer moe ...maar tevreden.

Hoop morgen op iets droger weer zodat we weer met de driewieler op pad kunnen.
Door -Saskia-
Kaela schreef: Ik vind het wel grappig dat aan het begin van de winter altijd zo hard geroepen wordt dat winterbanden zoooooo belangrijk en veilig zijn en vervolgens mensen er veel te lang op door blijven rijden. Dat komt de veiligheid nou ook niet bepaald ten goede.
Ik kan überhaupt niet rijden.  :biggrin2: :P
Door kira
Nynke schreef: Gisteren bijna 8 uur gereden, was moe toen ik eenmaal met een wijntje in de tuin zat  8)  Ook vroeg naar bed gegaan en nu nog niet helemaal fit, maar dat komt onderweg wel goed  :) :)

Katinka, wie is Baby Beer ??
Baby Beer is een Beer in mini formaat die hier naar we hopen haar intreden gaat doen. Dan hebben we een grote beer, een kleine beer en een baby beer en niet te vergeten onze Fop.

Grote beer is nog steeds erg zielig om te zien, ik zie het nog even 2 dagen aan en anders maar een afspraak maken. Tja nat gras en rennen zonder spikes, moet je niet doen als je bijna negen bent. Heb net de verwarming aangedaan, de aarde warmt op, maar ons huis was nog maar 15 graden en dat is in de zomer ook wat koud. Voor mijn gras is de regen perfect en het scheelt ook met water geven in de potten.
Ik heb vanmiddag net nieuwe Michelinnetjes om laten leggen
Zomerbanden, omdat ze een stuk goedkoper zijn in aanschaf en de oude Fulda's ongeveer 1,6mm te weinig profiel hadden om door de keuring te komen morgen...
Vanmorgen weer een nieuw kuiken gevonden onder een broedende hen.  Ook weer een lichtgele. Het tweede kuiken van die hen helaas dood gevonden. Even afwachten wat er met de rest gebeurd.
Bij het tuincentrum microrasbora visjes gevonden en mee naar huis genomen. Aquavissekommetje schoongemaakt en planten een heel eind uitgedund om zwemwater voor de visjes te maken. Ziet er heel erg leuk uit met die visjes erbij. De komende dagen ben ik denk ik aan huis gekluisterd. Voor mijn deur is een giga moddervlakte. Geen idee hoe we daar door moeten komen. Maarja verplicht maar aan de poets.
Door eelke
Angelique schreef: Ach, je glijdt nu eenmaal wat minder hard weg op zonnestralen dan op sneeuw. Wat regen betreft zit je denk ik niet slechter qua grip dan met zomerbanden.
Da's nie waar nie ;) iets met dat die winterbanden boven de 7 graden anders functioneren en daarom dan juist minder grip hebben. Ofzoiets...

(ik heb gewoon altijd zomerbanden, ik koop gemiddeld na een jaar weer een nieuwe auto, dus heb ook nog niet echt vaak banden hoeven laten vervangen :P )
Door EliScooby
eelke schreef: Da's nie waar nie ;) iets met dat die winterbanden boven de 7 graden anders functioneren en daarom dan juist minder grip hebben. Ofzoiets...

(ik heb gewoon altijd zomerbanden, ik koop gemiddeld na een jaar weer een nieuwe auto, dus heb ook nog niet echt vaak banden hoeven laten vervangen :P )
Ik had dat ook, alleen nu binnen een half jaar 2x aan de beurt...  het is gewoon jammer dat je met slicks alleen dior de circuitkeuring komt...
Door Dian
Grrrrrr zit weer met verband om mijn enkel ipv tape >:( Ik heb nog veel pijn en vandaag was mijn ha er weer. Die heeft gekeken. Enkel was nog veel te dik. Had nooit getapet mogen worden. Nu moet ik ook nog op krukken lopen. Ben echt een kruk met krukken. Volgens mij gaat dat meer problemen geven :P :-\ :-X Moet wel beter zijn over 4 weken. Dan gaan we nl op vakantie :-\ :P
Door Angelique
eelke schreef: Da's nie waar nie ;) iets met dat die winterbanden boven de 7 graden anders functioneren en daarom dan juist minder grip hebben. Ofzoiets...

Ze worden wat weker en slijten dan als de niegus, maar verder zijn de verschillen niet dramatisch. Zie ze in ieder geval niet met bosjes in de sloot liggen, zoals dat met sneeuw op zomerbanden wel vlot gebeurd. :biggrin2:
Door EliScooby
Angelique schreef: Ze worden wat weker en slijten dan als de niegus, maar verder zijn de verschillen niet dramatisch. Zie ze in ieder geval niet met bosjes in de sloot liggen, zoals dat met sneeuw op zomerbanden wel vlot gebeurd. :biggrin2:
Ik ga met mijn zomerbanden niet zwemmen vd winter! Promise ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door