Heerlijke lange wandeling in de regen gemaakt, lekker rustig

Hoop morgen op iets droger weer zodat we weer met de driewieler op pad kunnen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Ik vind het wel grappig dat aan het begin van de winter altijd zo hard geroepen wordt dat winterbanden zoooooo belangrijk en veilig zijn en vervolgens mensen er veel te lang op door blijven rijden. Dat komt de veiligheid nou ook niet bepaald ten goede.Ik kan überhaupt niet rijden.
Nynke schreef: Gisteren bijna 8 uur gereden, was moe toen ik eenmaal met een wijntje in de tuin zat 8) Ook vroeg naar bed gegaan en nu nog niet helemaal fit, maar dat komt onderweg wel goedBaby Beer is een Beer in mini formaat die hier naar we hopen haar intreden gaat doen. Dan hebben we een grote beer, een kleine beer en een baby beer en niet te vergeten onze Fop.![]()
Katinka, wie is Baby Beer ??
Angelique schreef: Ach, je glijdt nu eenmaal wat minder hard weg op zonnestralen dan op sneeuw. Wat regen betreft zit je denk ik niet slechter qua grip dan met zomerbanden.Da's nie waar nie
eelke schreef: Da's nie waar nieIk had dat ook, alleen nu binnen een half jaar 2x aan de beurt... het is gewoon jammer dat je met slicks alleen dior de circuitkeuring komt...iets met dat die winterbanden boven de 7 graden anders functioneren en daarom dan juist minder grip hebben. Ofzoiets...
(ik heb gewoon altijd zomerbanden, ik koop gemiddeld na een jaar weer een nieuwe auto, dus heb ook nog niet echt vaak banden hoeven laten vervangen)
eelke schreef: Da's nie waar nieZe worden wat weker en slijten dan als de niegus, maar verder zijn de verschillen niet dramatisch. Zie ze in ieder geval niet met bosjes in de sloot liggen, zoals dat met sneeuw op zomerbanden wel vlot gebeurd.iets met dat die winterbanden boven de 7 graden anders functioneren en daarom dan juist minder grip hebben. Ofzoiets...
(ik heb gewoon altijd zomerbanden, ik koop gemiddeld na een jaar weer een nieuwe auto, dus heb ook nog niet echt vaak banden hoeven laten vervangen)
Angelique schreef: Ze worden wat weker en slijten dan als de niegus, maar verder zijn de verschillen niet dramatisch. Zie ze in ieder geval niet met bosjes in de sloot liggen, zoals dat met sneeuw op zomerbanden wel vlot gebeurd.Ik ga met mijn zomerbanden niet zwemmen vd winter! Promise![]()
*Dorothea* schreef: Net klaar met werken, zo nog maar even eten, morgen om half 10 weer fris naar de cursus.Eet smakelijk, wat gaat het worden?
Mien 3-tal schreef: Eet smakelijk, wat gaat het worden?pistoletje ham en een pistoletje kaas
*Dorothea* schreef: pistoletje ham en een pistoletje kaasJippie, altijd lekker![]()