Wat betreft die dressing: gewoon meer olijfolie en/of minder balsamico azijn toevoegen. Is sowieso altijd al mijn favo dressing geweest, gewoon olijfolie en een beetje lekker azijn of limoen/citroen sap, beetje peper en zout (dat laatste mogen we nog nauwelijks tot niet geloof ik, nou ja, in de bouillon;) en klaar ben je, mjammie! Maar als je uitschiet met de azijn, tja, dan wordt het minder lekker inderdaad...
Ik heb vandaag al wat boodschappen gedaan, heb getwijfeld of ik de al geraspte rode kool zou kopen,maar heb toch maar stoer een hele biologische gekocht

Nu vanavond of morgen nog een lijstje maken wat ik nog in duitsland moet halen en ik ben er klaar voor dinsdag, heb al wel heel veel zin in de soep, alleen de erwten heb ik uit de diepvries, rest was vers te krijgen! Wel grappig, sta je in de rij bij de kassa (helaas, schurfthekel aan bij de ah xl, waar ze trouwens voor future reference wel ook biologische rauwe rode bieten hebben zag ik vandaag, maar we hebben nog cash liggen dat we eerst op willen maken, kerstkadootje

dus tja, je kan niet alles hebben, dan maar in de rij en niet lekker snel door de zelfscan) en als je dan ziet er er bij de persoon na je allemaal op de band ligt: witbrood, witte broodjes, 2 zakken chips, slagroom, melk, vanille vla, wafeltjes, kortom, echt helemaal niks wat volgens jason door de beugel kan

En wow, dat is een ellenlange zin geworden, lol, sorry... it's all in the name