Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
pearlsofpassion schreef: Alleen als je dat zelf wilt.
Daarvoor vragen ze nog eens 50-100€, voor die aanpassingen. Ik heb die er wel bijgenomen. Vind het dat wel waard dat het perfect past, maar das ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Joh :o
Door orinake
volgende maand ben ik effectief mevr Timmermans :p LOL

Pastoor: zie ik morgen eindelijk om 10u voor de ondertrouw en dan zal ik verder wel horen hoe hij het ziet voor de dag zelf. Moet nog vragen of Tristan welkom is in de kerk, dan heb ik 3 bruidskindjes en 1 bruidshondje in de kerk.
Ik zou immers graag Tristan een wit lint rond zijn hals doen met de ringen en hem dan met Eneas (5) door de kerk laten wandelen en Eowynn (3) en Norah (2) mogen dan samen hand in hand lopen.

Kapper: moet ik morgen dringend langs. Ik heb absoluuuuuuuuuuut geen idee wat er met men haar moet gebeuren. Ik ga gewoon een foto van men kleed meenemen en zeggen: doe je zin :p

Schmink  :o : van zodra ik weet hoe laat ik naar de kapper kan kan ik een afspraak maken voor dat plamuurwerk.

Nagels: worden een paar dagen voordien gedaan.

Kleed: ja dat is dus de grootste klucht... Dat komt niet uit BE... dus om dat terug naar de winkel te laten gaan en te hermaken kost me dat meer dan het kleed zelf vrees ik. MAAR mama gaat na haar verlof kijken wat ze kan doen( ze heeft haar eigen kleed zelf gemaakt). In het slechtste geval is er een ander kleed onderweg dat wel moet passen :p Maar dat is hier ten vroegste binnen 3 weken *slik*.

Ringen: klaar en supermooi al zeg ik het zelf :)

Verder: de kids hebben nog steeds geen schoenen  ::) Maar heb daarstraks een nieuwe schoenwinkel ontdekt in de buurt, dus die ga ik van de week eens bekijken. De rest ligt hier al allemaal klaar in de mand.Enkel nog witte en lavendel rekkertjes en speldjes halen voor Eowynn.

Dan het feest zelf... Ze blijven afzeggen of ze komen enkel naar het avondfeest enz.
Dus er komt veel minder volk dan gedacht.
Nu geen probleem dat maakt mijn rekening ook een stuk kleinder dan eerst gedacht :)

De zaal = OK, weet al hoe ik ze ga zetten enz.

Drank = moet fanne nog eens met alex voor afspreken om te kijken of er nog dingen moeten bijbesteld worden of niet.

eten: de hapjes zijn vooral diepvries dus die ga ik binnen 2 weken allemaal al verzamelen en in de diepvries proppen, De dessertjes: de dingen die in de diepvries mogen ga ik dan ook al halen, de dingen die ik vers moet maken komen pas de week voordien (of toch wat er in moet :p)
De Cupcakes ben ik vandaag alvast aan begonnen: 168 cupcakes in de vriezer :p Morgen na het bezoek van meneer pastoor ga ik er nog een reeks bakken.

Aankleding zaal: kan ik pas de week voordien halen.

opdienen (nu ja rondgaan met de hapjes) doen collega's van fanne.

Muziek: DJ en Fantoom (http://x1.blocks.be/~fantoom/) is geregeld. (handig toch als je muzikale vrienden hebt :p)

Ik ga van de week nog een "envelopjes"doos maken. zodat er een mooie doos staat ipv gewoon en kartonnendoosje met een gleuf in. Niet dat ik veel envelopjes verwacht maar je weet nooit :)

Morgen zowiso nog een bang telefoontje doen naar het ziekenhuis :( zoals jullie weten ben ik in februari aan men rug geopereerd...
Helaas de laatste dagen gaat het weer slechter met me.
Terug meer pijn, meer tintelingen, een onrustig gevoel.
Ik durf eccht niet bellen uit angst dat hij gaat zeggen dat k terug onder het mes moet :s
Door sella
Zijn de tintelingen en ander klachten mischien omdat je ietwat teveel doet nu naar aanloop van de trouwerij?
Sterkte met alles vrouw
Door orinake
e voila we zijn al een beetje getrouwd :) pastoor is geweest, papieren zijn ingevuld :)
volgende week boekje voor de viering afdrukken en bij hem afgeven zodat hij het kan nakijken en men rekening betalen :)
Door orinake
En voila jurk nummer 2 is onderweg :)
Met wat geluk past deze wel :)
eind deze week ga ik al wat spulletjes aankopen se :)
Door Jantina
Ik hoop met je mee! En ben wel heel benieuwd naar foto's strakjes van DE jurk he? En van de kindjes in hun trouwkleertjes, je dochtertje zal het wel helemaal geweldig vinden, die speelt altijd prinses geloof ik! Kroon op, regenjasje aan  :biggrin2:
Door sella
Oh fijn! Ik hoop dat deze wel goed zit!! En ja je meisje, je prinsesje, ben benieuwd hoe zij er ook uit ziet. Je knullen zullen wel apetrots op paps en mams zijn.
Door orinake
Jantina schreef: Ik hoop met je mee! En ben wel heel benieuwd naar foto's strakjes van DE jurk he? En van de kindjes in hun trouwkleertjes, je dochtertje zal het wel helemaal geweldig vinden, die speelt altijd prinses geloof ik! Kroon op, regenjasje aan  :biggrin2:
het is echt een meisje meisje he :)
Na de trouw zullen er wss wel wat foto's online komen :)
Door orinake
Mien 5-tal schreef: Wanneer trouwen jullie precies?
vrijdag 13 julli :)
binnen een paar weekjes dus :p
Door Jolly
wat een gedoe zeg en tjeetje ik heb even geen goed woord over voor de familie.

Probeer op de dag zelf wel geheel te genieten, want het is voorbij voor je het weet. :-*
Door orinake
nog 23 dagen te gaan... Nog 13 mensen waar ik niks van weet...
Maar foert ik ga der nimeer achter zitten.
Laten ze niks weten blijven ze maar voor de deur staan, dan doe ik alles zelf wel...
Door orinake
jaja het is bijna zover :)

Zaal: Check
Drank: word voor gezorgd
Food: al een deel check de rest is voor volgende week :)
Bloemen: die voor de zaal haal ik de dag voordien op, bruidsboeket moet ik nog voor kijken :s
Gemeentehuis: check
Kerk: check
Getuigen: Check
Muziek voor in de kerk: nog zoeken  :o
Kleed: check
Ringen: check
Kledij voor de kids: Check
Kledij van Fanne: groot vraagteken, zijn schoenen zijn al in orde :p
Kapper: check
Nagels: check worden 2 dagen voordien gedaan
Make up: check

Nog doen:
Groot deel van de voeding halen, maar dat kan pas de week voordien
Dessertjes maken de dag voordien.
Bloemen, ook pas de week voordien
de dag voordien de zaal gaan klaar zetten en al het eten daar in de koeling gaan zetten.

Tkrijgt vorm :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door