volgende maand ben ik effectief mevr Timmermans :p LOL
Pastoor: zie ik morgen eindelijk om 10u voor de ondertrouw en dan zal ik verder wel horen hoe hij het ziet voor de dag zelf. Moet nog vragen of Tristan welkom is in de kerk, dan heb ik 3 bruidskindjes en 1 bruidshondje in de kerk.
Ik zou immers graag Tristan een wit lint rond zijn hals doen met de ringen en hem dan met Eneas (5) door de kerk laten wandelen en Eowynn (3) en Norah (2) mogen dan samen hand in hand lopen.
Kapper: moet ik morgen dringend langs. Ik heb absoluuuuuuuuuuut geen idee wat er met men haar moet gebeuren. Ik ga gewoon een foto van men kleed meenemen en zeggen: doe je zin :p
Schmink

: van zodra ik weet hoe laat ik naar de kapper kan kan ik een afspraak maken voor dat plamuurwerk.
Nagels: worden een paar dagen voordien gedaan.
Kleed: ja dat is dus de grootste klucht... Dat komt niet uit BE... dus om dat terug naar de winkel te laten gaan en te hermaken kost me dat meer dan het kleed zelf vrees ik. MAAR mama gaat na haar verlof kijken wat ze kan doen( ze heeft haar eigen kleed zelf gemaakt). In het slechtste geval is er een ander kleed onderweg dat wel moet passen :p Maar dat is hier ten vroegste binnen 3 weken *slik*.
Ringen: klaar en supermooi al zeg ik het zelf
Verder: de kids hebben nog steeds geen schoenen

Maar heb daarstraks een nieuwe schoenwinkel ontdekt in de buurt, dus die ga ik van de week eens bekijken. De rest ligt hier al allemaal klaar in de mand.Enkel nog witte en lavendel rekkertjes en speldjes halen voor Eowynn.
Dan het feest zelf... Ze blijven afzeggen of ze komen enkel naar het avondfeest enz.
Dus er komt veel minder volk dan gedacht.
Nu geen probleem dat maakt mijn rekening ook een stuk kleinder dan eerst gedacht
De zaal = OK, weet al hoe ik ze ga zetten enz.
Drank = moet fanne nog eens met alex voor afspreken om te kijken of er nog dingen moeten bijbesteld worden of niet.
eten: de hapjes zijn vooral diepvries dus die ga ik binnen 2 weken allemaal al verzamelen en in de diepvries proppen, De dessertjes: de dingen die in de diepvries mogen ga ik dan ook al halen, de dingen die ik vers moet maken komen pas de week voordien (of toch wat er in moet :p)
De Cupcakes ben ik vandaag alvast aan begonnen: 168 cupcakes in de vriezer :p Morgen na het bezoek van meneer pastoor ga ik er nog een reeks bakken.
Aankleding zaal: kan ik pas de week voordien halen.
opdienen (nu ja rondgaan met de hapjes) doen collega's van fanne.
Muziek: DJ en Fantoom (
http://x1.blocks.be/~fantoom/) is geregeld. (handig toch als je muzikale vrienden hebt :p)
Ik ga van de week nog een "envelopjes"doos maken. zodat er een mooie doos staat ipv gewoon en kartonnendoosje met een gleuf in. Niet dat ik veel envelopjes verwacht maar je weet nooit
Morgen zowiso nog een bang telefoontje doen naar het ziekenhuis

zoals jullie weten ben ik in februari aan men rug geopereerd...
Helaas de laatste dagen gaat het weer slechter met me.
Terug meer pijn, meer tintelingen, een onrustig gevoel.
Ik durf eccht niet bellen uit angst dat hij gaat zeggen dat k terug onder het mes moet :s