Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Oh je, opletten hoor! Je handen zijn je mooiste gereedschap...

Ik heb vorig jaar mijn vinger uit de kom gehad maar het gaat niet goed(kromtrekken, steeds meer last) en nu moet 'ie geopereerd. Zie er vreselijk tegenop want dan ben ik 'onthand'...
Besef nu pas hoe kostbaar die dingen zijn...

Ik vind het wel stoer dat je zoveel zelf klust trouwens!
Door jasmijn
Ja ik moet zeker beter opletten, maar soms heb je zo week dat je even wat eh.. waziger bent ::)

Dank je dat je het stoer vind, ik vind het gewoon leuk :biggrin2:
Ik ben de klusser hier in huis, mijn vriend heeft 2 linkerhanden maar anderen talenten.
Ik word helemaal gelukkig van horren maken, Kasten timmeren, planken op hangen en ga zo maar door :cool:

Mijn droom is om achter in de tuin een grote werkplek te maken met al mijn droom gereedschap, echt wil je me blij maken laat die duren ketting hangen en geef me een tafelzaag cadeau :dribble:
Door Eef+Stippels
He bah Siberienne :-X Sterkte met je vinger!

Border Bandit schreef:Dank je wel Eef.
Tja, veel uitleg vind ik een beetje moeilijk op een openbaar forum.
Daar woont ook familie. Maar die heeft het inlevingsvermogen van een amoebe, praat veel en doet weinig. Dat is niet wat mijn moeder nodig heeft. Ik kan haar veel meer bieden.
Ik ben zo bang dat alle mooie verwachtingen niet blijken uit te komen. Als ze daar woont kan ik niet veel meer voor haar doen. Anders dan telefonische ondersteuning. :'(
Ik vind het echt verschrikkelijk!
Snap ik :)
Wat een nare situatie :-\ :-*
Misschien kan haar oude huis een tijdje worden aangehouden, zodat ze terug kan als ze spijt krijgt?
Door dinky89
Eindelijk kamertje ruim, heb ik de energie niet meer om bureau in elkaar te zetten.
Morgen pas laat thuis dus dan kom ik er helaas ook niet aan toe :-\
Door koekje
Ik had last minute oa nog wat rompers en granny pants bij de hema besteld. En dat pakje zou vandaag komen.
Zou ja. Gepland met de middaglevering, toen hoopte ik op de avondlevering. Helemaal niets! >:(
Mn pakje van de online drogist (andere pakjespiet) was er gewoon wel, op het normale gebruikelijke tijdstip.
Door Siberienne
koekje schreef:Ik had last minute oa nog wat rompers en granny pants bij de hema besteld. En dat pakje zou vandaag komen.
Zou ja. Gepland met de middaglevering, toen hoopte ik op de avondlevering. Helemaal niets! >:(
Mn pakje van de online drogist (andere pakjespiet) was er gewoon wel, op het normale gebruikelijke tijdstip.
Tnt? Die hebben last vd cyberattack met ransomware...
Door hannabelgje
Kreeg vanmorgen het bericht dat van de 7 puppies er 2 plotseling gestorven zijn. Mijn vriendin is er even stuk van. De mama gaat ook ff niet zo lekker vandaag. Hopen dat de 5 overige pupjes heel oud mogen worden en de mama vlug weer zichzelf is. Pfff zou ook niks voor mij zijn om puppies te fokken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Angelique
hannabelgje schreef:Kreeg vanmorgen het bericht dat van de 7 puppies er 2 plotseling gestorven zijn. Mijn vriendin is er even stuk van. De mama gaat ook ff niet zo lekker vandaag. Hopen dat de 5 overige pupjes heel oud mogen worden en de mama vlug weer zichzelf is. Pfff zou ook niks voor mij zijn om puppies te fokken. Afbeelding

Ach wat een narigheid :'(
Door hannabelgje
eelke schreef:Ohhh dat is heel naar... weten ze niet waarom? Dat lijkt me eng...
De da is geweest en denkt dat het gevolgen zijn van de medicatie rond de keizersnede. De pups hadden inwendige bloedingen. De mama eet gelukkig weer en gaat iets beter.

Door kira
Oh er naar hanna

Hier inmiddels gewend aan de gedachte dat Bronwyn weer geopereerd gaat worden. Maar niet blij ermee. Keuze is er niet en ze is te fris fruitig lief levenslustig etc om de strijd te staken.
Door eelke
kira schreef:Oh er naar hanna

Hier inmiddels gewend aan de gedachte dat Bronwyn weer geopereerd gaat worden. Maar niet blij ermee. Keuze is er niet en ze is te fris fruitig lief levenslustig etc om de strijd te staken.
Oww jeetje! Oei!

Wel heel blij dat ze fris, fruitig en levenslustig is (lief vind ik niet meespelen haha, want dat zijn ze allemaal ;) ) Moet ze lang herstellen hierna?
Door kira
eelke schreef:Oww jeetje! Oei!

Wel heel blij dat ze fris, fruitig en levenslustig is (lief vind ik niet meespelen haha, want dat zijn ze allemaal ;) ) Moet ze lang herstellen hierna?
Goede vraag. Als het goed is gaat dat mee vallen maar omdat ze geen super constructie heeft voorspellen we maar niet te veel. We zijn het revalideren en weer opbouwen bijna gewoon geworden.
Door eelke
kira schreef:Goede vraag. Als het goed is gaat dat mee vallen maar omdat ze geen super constructie heeft voorspellen we maar niet te veel. We zijn het revalideren en weer opbouwen bijna gewoon geworden.
Ik hoop dat het meevalt!

Nondejuu. Ik zag de bui al hangen. Waterleiding vervangen in de straat. Ze waren al in de huizen links en rechts van mij bezig geweest, ik was overdag gewoon thuis, maar hier kwamen ze niet. Tot vanmorgen de bel ging, ik nog in pyjama, altijd fijn zo de deur open te doen. Mevrouw, we zijn een beetje vroeger. Huh, vroeger? Ja we zouden vandaag de waterleiding komen vervangen. Ik weet van niks. Ja, dit is toch nummer 41? Dat is vandaag. Kan zijn, weet ik nog van niks. Maar goed, het kon wel. Of ik de meterkast ff kon laten zien, deurtje open, helemaal vol laarzen en autospullen. Oh dat moet er wel ff uit. En of ik de auto even ergens anders kon zetten. Dus moest ik nog niet helemaal wakker mezelf snel aankleden, meterkast leegruimen, auto verzetten, en nu wachten tot ze aan de slag gaan. Ohhh wat heb ik een hekel aan klusjes mannen in huis!

Maar goed, dan hebben we denk ik wel echt alles gehad, want de rest van de meterkastleidingen is allemaal al eens vervangen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door