kira schreef:Goede vraag. Als het goed is gaat dat mee vallen maar omdat ze geen super constructie heeft voorspellen we maar niet te veel. We zijn het revalideren en weer opbouwen bijna gewoon geworden.
Ik hoop dat het meevalt!
Nondejuu. Ik zag de bui al hangen. Waterleiding vervangen in de straat. Ze waren al in de huizen links en rechts van mij bezig geweest, ik was overdag gewoon thuis, maar hier kwamen ze niet. Tot vanmorgen de bel ging, ik nog in pyjama, altijd fijn zo de deur open te doen. Mevrouw, we zijn een beetje vroeger. Huh, vroeger? Ja we zouden vandaag de waterleiding komen vervangen. Ik weet van niks. Ja, dit is toch nummer 41? Dat is vandaag. Kan zijn, weet ik nog van niks. Maar goed, het kon wel. Of ik de meterkast ff kon laten zien, deurtje open, helemaal vol laarzen en autospullen. Oh dat moet er wel ff uit. En of ik de auto even ergens anders kon zetten. Dus moest ik nog niet helemaal wakker mezelf snel aankleden, meterkast leegruimen, auto verzetten, en nu wachten tot ze aan de slag gaan. Ohhh wat heb ik een hekel aan klusjes mannen in huis!
Maar goed, dan hebben we denk ik wel echt alles gehad, want de rest van de meterkastleidingen is allemaal al eens vervangen.