Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Mijn tuinstoelen vliegen door de tuin! :-X

Eelke, die laarzen zijn echt te kort. Ik zou deze nemen:
Afbeelding
Door eelke
Oh. Das wel minder vrolijk ::) ik heb ze binnen en ze zijn zo leuk, puntneus enzo!
Door Hope
Het is weer lekker nat hier. We hebben weer een privézwembad in de paddock, het weiland en de tuin. Nelson vindt het heerlijk.
Door eelke
Nou, dat was toch erg goed te doen hoor! Nog flink mn best moeten doen om een beetje modder op mn laarzen te krijgen.
Door Kaio
Ja het was eindelijk eens een weekje een beetje droog geweest :D
Maar je hebt wel nieuwe laarzen :biggrin2:
Door eelke
Kaio schreef:Ja het was eindelijk eens een weekje een beetje droog geweest :D
Jaaa en toch 3 dagen aangehad! :D :D
Door Hope
Kaio schreef:Ja het was eindelijk eens een weekje een beetje droog geweest :D

Eelke, kan jij niet vaker deze kant op komen? Dan is het tenminste fatsoenlijk weer.
Door Martine-Tom
Kaio schreef:Warm he? :biggrin2:
;D

En ja, warm! Vanmorgen om 8 uur grote ronde met Tom gedaan, en nu net met zn vriendje naar een hondenstrand geweest...Tom hoor ik voorlopig niet meer :biggrin2:
Door eelke
Hope schreef:Eelke, kan jij niet vaker deze kant op komen? Dan is het tenminste fatsoenlijk weer.
Ah, nu is het zonder mij ook best droog toch?
Door Mandarijn
eelke schreef:Ah, nu is het zonder mij ook best droog toch?
Je hebt gewoon het droge weer gewoon achtergelaten!! Daar zijn we je dankbaar voor :biggrin2:
Door Hope
Mandarijn schreef:Je hebt gewoon het droge weer gewoon achtergelaten!! Daar zijn we je dankbaar voor :biggrin2:
Precies!
Door smulpaap
Morgenochtend maar extra vroeg op pad ..... zullen ze leuk vinden ::) Nu al ?
Maar als ze eenmaal buiten zijn gaan ze wel :biggrin2:
Door Kaela
Ik ben zielig. Voor de hondjes doen we aan hitteplannen en ik moet zo gewoon gaan hardlopen... Ben erg benieuwd wat mijn trainer in petto heeft vandaag!

Laat ik eerst mijn moestuin nog water geven. Dat heb ik in geen tijden hoeven doen, maar als ik dat vanmorgen niet doe, hoeft het niet meer :D . Tomaatjes worden mooi rood met deze zon!
Door smulpaap
Van 6.30 tot 8.30 op sjouw geweest met de soos . Halverwege de route even hersenwerkjes gedaan .
En nu maar even zitvleestraining , ben ik geen kei in :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door