Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Wat een prut weer zeg :(
Grijs en veel regen, haku is weer pissig want die wil lang wandelen maar daar is het veel te nat voor >:(

Paar dagen geleden waren we gaan wandelen en toen werden we toch overvallen door een bui, leken meer stroompjes dan druppels :-X
Haku was echt helemaal in paniek en weigerde veder te lopen de arme vent, dus die is onder de paraplu naar huis toe gedragen.
Nu durft hij dus niet meer de lange route te kiezen als het mizert en loop zo snel mogelijk weer naar huis, ik weet dat regen normaal is in de Nederlandse zomers maar die hoosbuien is echt te gek voor woorden aan het worden >:(

Ik hoop dat het nu in het zuiden droog is want dan zou het nog ergens de moeiten waard voor zijn, jullie hebben daar meer dan genoeg water gezien.
Door Lil
jasmijn schreef:Wat een prut weer zeg :(
Grijs en veel regen, haku is weer pissig want die wil lang wandelen maar daar is het veel te nat voor >:(

Paar dagen geleden waren we gaan wandelen en toen werden we toch overvallen door een bui, leken meer stroompjes dan druppels :-X
Haku was echt helemaal in paniek en weigerde veder te lopen de arme vent, dus die is onder de paraplu naar huis toe gedragen.
Nu durft hij dus niet meer de lange route te kiezen als het mizert en loop zo snel mogelijk weer naar huis, ik weet dat regen normaal is in de Nederlandse zomers maar die hoosbuien is echt te gek voor woorden aan het worden >:(

Ik hoop dat het nu in het zuiden droog is want dan zou het nog ergens de moeiten waard voor zijn, jullie hebben daar meer dan genoeg water gezien.

ja het is nu droog maar het heeft echt nog elke dag geregend...

ga ik straks op mijn uitgestelde vakantie.... gaat het in het noorden ook regenen :'( :-X >:(
Door Kaio
eelke schreef:Hehe

Afbeelding
Euh die zijn wel wat laag hoor! :P
Kan de zooi nog zo inlopen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Mandarijn
eelke schreef:Goed, ik maak me wel een beetje zorgen nu. ::) De komende week wordt het niet droog. Volgende week slapen wij in een tentje op bospop, da's in Weert. En da's bij jullie he Hope? Is daar nog wel een grasveld om je tentje op te zetten? :o
Nou aan die kant van Weert loopt het wel eens onder Eelke (heb ervaring sinds ik bij de brandweer zit met leegpompen van kelders met noodweer in Weert. Dan worden wij ook opgepiept om te komen helpen). Dus ik waarschuw je maar even!! En anders kun je afzakken naar Weert-Zuid zoals ze soms gekscherend ons dorp noemen in Weert. Daar gebeurt niet zo heel veel met noodweer.
Door eelke
Kaio schreef:
Euh die zijn wel wat laag hoor! Afbeelding
Kan de zooi nog zo inlopen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Haha ja. Maar ach, het oog wil ook wat.

Tja mandarijn, gelukkig slaap ik op een luchtbed, dat drijft.
Door Mandarijn
eelke schreef:Tja, we think it is a good idea.ja mandarijn, gelukkig slaap ik op een luchtbed, dat drijft.
Dan drijf je wel richting snelweg, das de andere kant op. Want wij liggen hogerop :P

Of je moet deze kant op komen peddelen. Dat is niet zo heel ver. Maar een kilometer of 7 :biggrin2:
Door Lil
eelke schreef:Haha ja. Maar ach, het oog wil ook wat.

Tja mandarijn, gelukkig slaap ik op een luchtbed, dat drijft.
Ach als je via de A2 ergens ter hoogte van het vliegveld uitkomt pik je wel op hoor. :P

Hoewel net scheen de zon een uurje misschien wil je wel blijven.
Door eelke
Ik heb een ventilator gekocht toen begon de moesson... nu heb ik regenlaarzen gekocht... dus...
Door Lil
eelke schreef:Ik heb een ventilator gekocht toen begon de moesson... nu heb ik regenlaarzen gekocht... dus...
Kijk dat belooft veel goeds! :D
Door Hope
smulpaap schreef:Het is hier eindelijk al eens een tijdje droog
Hier ook! Steeds een kwartier of zo
Door Lil
begon vandaag hoopvol maar tijdens het grasmaaien een hoosbui en nu iedere keer als ik denk dat ik naar buiten kan weer echt een abnormale hoosbui waarbij horen en zien je vergaat. Ik vraag mij af of het ooit nog goed komt met het weer...
Door Lil
Gave foto! Hoewel ik erg verdrietig wordt van zooooo lang zooooo veel grijs en zwart en nat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door