Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ja, das vragen om problemen ook!

Mijn theorie is wel, dat dit geen maanden kan duren. En dan dus de regen wel op moet zijn, als ik volgende week donderdag vakantie heb...
Door Hope
Er komt weer een moesson aan.
Alsof we nog niet genoeg water hadden. >:(
Door Lil
Vandaag was droog..... Maar volgens mij is dat nu al om....
Door Pauline
Volgens het plaatje van buienradar bij deze topic zou het hier moeten regenen.... Dat is niet zo, het is gewoon droog. Was heerlijk weer vandaag.
Door Kaio
Het dak inclusief bedekking zat er gister middag/avond op. PFieuw!!!!
Niet dat het nu van mij mag regenen ::) Maar wel blij dat we dat deel van het project hebben kunnen doen met dit ongelooflijke Kwalitatief Uitermate Teleurstellend weer
Door eelke
Goed, ik maak me wel een beetje zorgen nu. ::) De komende week wordt het niet droog. Volgende week slapen wij in een tentje op bospop, da's in Weert. En da's bij jullie he Hope? Is daar nog wel een grasveld om je tentje op te zetten? :o
Door Kaio
eelke schreef:Goed, ik maak me wel een beetje zorgen nu. ::) De komende week wordt het niet droog. Volgende week slapen wij in een tentje op bospop, da's in Weert. En da's bij jullie he Hope? Is daar nog wel een grasveld om je tentje op te zetten? :o
:wavecry: :wavecry: :wavecry:
Door eelke
Dit zou natuurlijk nog wel dé aanleiding zijn om die cowboy kaplaarzen te kopen ::)
Door Hope
eelke schreef:Goed, ik maak me wel een beetje zorgen nu. ::) De komende week wordt het niet droog. Volgende week slapen wij in een tentje op bospop, da's in Weert. En da's bij jullie he Hope? Is daar nog wel een grasveld om je tentje op te zetten? :o
Als die tent op een rubberboot staat is dat prima te doen hoor! :biggrin2:

Nee, zonder gekheid, neem een goed dekzeil mee.
Door eelke
Hope schreef:Als die tent op een rubberboot staat is dat prima te doen hoor! :biggrin2:

Nee, zonder gekheid, neem een goed dekzeil mee.
Tja, da's nog meer bagage... tis niet dat je je auto naast de tent kan zetten (ik vraag me af of diezelfde auto nog wel weg komt na een paar dagen op de parkeerplaats van gras...).

Ik neem nu al extra twee opvouwstoeltjes mee want op de grond zitten is niet zo'n goed plan, en zo'n zeil met tentstoken om een beetje onder te kunnen zitten... en dan nog een zeiltje zodat je op het festival terrein ook nog ergens kunt zitten.

Nou ja. We gaan het zien. Ik heb vast een poncho, en dan niet zo'n wegwerp ding.
Door Hope
eelke schreef:Tja, da's nog meer bagage... tis niet dat je je auto naast de tent kan zetten (ik vraag me af of diezelfde auto nog wel weg komt na een paar dagen op de parkeerplaats van gras...).

Ik neem nu al extra twee opvouwstoeltjes mee want op de grond zitten is niet zo'n goed plan, en zo'n zeil met tentstoken om een beetje onder te kunnen zitten... en dan nog een zeiltje zodat je op het festival terrein ook nog ergens kunt zitten.

Nou ja. We gaan het zien. Ik heb vast een poncho, en dan niet zo'n wegwerp ding.
Mocht het nu een drama zijn, laat het dan even weten, ik ben er zo! Kan ik altijd even een dekzeil afgeven!
Of een boot ::)
Door eelke
Hope schreef:
Mocht het nu een drama zijn, laat het dan even weten, ik ben er zo! Kan ik altijd even een dekzeil afgeven!
Of een boot ::)
Ik zou bijna zegge, we nemen fietsen mee en slapen dan bij jullie in de stallen, maar ja, die zijn net zo nat he ::) :biggrin2:

Ik denk dat ik de grote tent mee neem. Daar passen we in ieder geval met z'n allen in. Was nog op zoek naar een opvouwbare bolderkar, maar die zijn best prijzig. Maar dan is het niet zo erg om van alles mee te sjouwen.
Door Hope
eelke schreef:Ik zou bijna zegge, we nemen fietsen mee en slapen dan bij jullie in de stallen, maar ja, die zijn net zo nat he ::) :biggrin2:

Ik denk dat ik de grote tent mee neem. Daar passen we in ieder geval met z'n allen in. Was nog op zoek naar een opvouwbare bolderkar, maar die zijn best prijzig. Maar dan is het niet zo erg om van alles mee te sjouwen.
De stallen zijn weer droog hoor. Nog wel dan ;)
Een bolderkar heb ik niet, wel een kruiwagen ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door