Ja, das vragen om problemen ook!
Mijn theorie is wel, dat dit geen maanden kan duren. En dan dus de regen wel op moet zijn, als ik volgende week donderdag vakantie heb...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Goed, ik maak me wel een beetje zorgen nu.De komende week wordt het niet droog. Volgende week slapen wij in een tentje op bospop, da's in Weert. En da's bij jullie he Hope? Is daar nog wel een grasveld om je tentje op te zetten?
eelke schreef:Goed, ik maak me wel een beetje zorgen nu.Als die tent op een rubberboot staat is dat prima te doen hoor!De komende week wordt het niet droog. Volgende week slapen wij in een tentje op bospop, da's in Weert. En da's bij jullie he Hope? Is daar nog wel een grasveld om je tentje op te zetten?
Hope schreef:Als die tent op een rubberboot staat is dat prima te doen hoor!Tja, da's nog meer bagage... tis niet dat je je auto naast de tent kan zetten (ik vraag me af of diezelfde auto nog wel weg komt na een paar dagen op de parkeerplaats van gras...).![]()
Nee, zonder gekheid, neem een goed dekzeil mee.
eelke schreef:Tja, da's nog meer bagage... tis niet dat je je auto naast de tent kan zetten (ik vraag me af of diezelfde auto nog wel weg komt na een paar dagen op de parkeerplaats van gras...).Mocht het nu een drama zijn, laat het dan even weten, ik ben er zo! Kan ik altijd even een dekzeil afgeven!
Ik neem nu al extra twee opvouwstoeltjes mee want op de grond zitten is niet zo'n goed plan, en zo'n zeil met tentstoken om een beetje onder te kunnen zitten... en dan nog een zeiltje zodat je op het festival terrein ook nog ergens kunt zitten.
Nou ja. We gaan het zien. Ik heb vast een poncho, en dan niet zo'n wegwerp ding.
Hope schreef:Ik zou bijna zegge, we nemen fietsen mee en slapen dan bij jullie in de stallen, maar ja, die zijn net zo nat he
Mocht het nu een drama zijn, laat het dan even weten, ik ben er zo! Kan ik altijd even een dekzeil afgeven!
Of een boot
eelke schreef:Ik zou bijna zegge, we nemen fietsen mee en slapen dan bij jullie in de stallen, maar ja, die zijn net zo nat heDe stallen zijn weer droog hoor. Nog wel dan![]()
![]()
Ik denk dat ik de grote tent mee neem. Daar passen we in ieder geval met z'n allen in. Was nog op zoek naar een opvouwbare bolderkar, maar die zijn best prijzig. Maar dan is het niet zo erg om van alles mee te sjouwen.