Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Dank jullie wel Kim en Siberienne! Maar jullie mogen stoppen hoor! We hebben net journaal gekeken en daarin was een meneer zijn auto en honden aan het wassen en zeiden ze expliciet dat je beide het beste uit kon stellen! Ik heb het zelluf gezien. Ik kon het daarna niet goed meer verstaan, want mijn vrouwtje moest lachen en zei iets in de trant van "zolang er water uit de kraan komt...."

Oke, einde van het geintje. :bigarmhug: voor Siberienne, dat klinkt als een regelrechte kötdag.
Door dinky89
Wat enorm naar terug komen na je vakantie Siberienne :-X
Dat werkt niet bepaald mee aan je herstel...

@kaela/oscar: iets met zuinig zijn met water zeker ;D

Eigen klaag: al een week slecht slapen en daardoor al een week erg moe zijn...
Door constance.blokzijl
Dat klinkt inderdaad als een k-dag Siberienne! En dan helemaal meteen na een vakantie als je weer lekker fris begint...

Mijn klaag; super een veel betere conditie! Manlief had bedacht dat we dan ook prima op de fiets konden naar zijn ouders, 7,5 km heen en dus ook terug.... met lichte wind tegen kon ik dat prima volhouden inderdaad, terug met wind in de rug was zelfs fantastisch... Nog steeds vind ik fietsen niet leuk maar het gaat wel veel makkelijker, alleen.... ik heb dus spierpijn onder in mijn rug..... en morgen moet/mag ik weer kickboksen....
Door Siberienne
Ja echt lekker voelt het niet. Ik ga morgen weer weg, naar congres, eerst overdag werken en dan naar het vliegveld. Ik vraag me af waarom ik zo fanatiek werk...
Door Kim_S
Atz had een teek midden op zijn kop :-X
Meewerken bij het verwijderen is ook echt zijn sterkste kant. Not. ::)

Voor het gelukstopic: hij is er nu wel uit, en vakkundig geplet :cool:
Door Kaio
Grrr alweer of nog steeds (maar dan weer meer) last van mijn voet. Dat is echt *** als je veel wandelt, sport en nog wat meer activiteit moet doen waarbij je je voeten nodig hebt. Wordt er een beetje grommerig van. Is met name de buitenkant van de rechtervoet maar straalt ook wat uit, zodat eigenlijk de hele voet pijn doet. En ik wil en mag ook wat gewicht kwijt, is er ook goed voor, maar schiet niet op als ik telkens niet goed kan lopen >:( stomme voet

@Siberienne, dat is niet leuk om het maar zo uit te drukken.

och arme Oscar!
Door Kaela
Jullie duimen en het journaalbericht hebben niet geholpen. Ik vroeg om 10 graden vorst, niet 10 graden koeler!

Zielige groeten van het zieligste hondje ter wereld

Afbeelding

PS ze pesten me nu ook nog, ik zou nu een plofkont hebben...

Afbeelding
Door Too
Angelique schreef:Hij is niet boos.....alleen maar teleurgeteld ::) :biggrin2:
;D ;D
Sorry Oscar t is echt heelveel verschrikkelijk wat ze je aan doen..en zielig ook
Door Kim_S
Wil je een Etterhoun als broer?
Atz zegt dat je best hier mag wonen. Vrouwtje zou nooooooit zoiets doen ::)
Door Kaela
Kim_S schreef:Wil je een Etterhoun als broer?
Atz zegt dat je best hier mag wonen. Vrouwtje zou nooooooit zoiets doen ::)
Jou vrouwtje geeft mij katten, dus ik kom!!!! Oant moarn!
Door Kim_S
Kaela schreef:Jou vrouwtje geeft mij katten, dus ik kom!!!! Oant moarn!
Oooow en hier lopen ook nog échte katten, kom maar gauw! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door