smulpaap schreef:Inmiddels droog en zo nu en dan wat zon
Tssssss

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:Inmiddels droog en zo nu en dan wat zonIk doe mijn derde droge spijkerbroek aan voor vandaag. Mijn sokken wissel ik niet meer, al mijn schoenen zijn doorweekt dus dat is zinloos. Ik kijk niet eens meer naar buienradar. 'Hier en daar een enkele bui', zei die. Dat klopt, als je 10 uur regen een bui noemt.
Hope schreef:Ik doe mijn derde droge spijkerbroek aan voor vandaag. Mijn sokken wissel ik niet meer, al mijn schoenen zijn doorweekt dus dat is zinloos. Ik kijk niet eens meer naar buienradar. 'Hier en daar een enkele bui', zei die. Dat klopt, als je 10 uur regen een bui noemt.Ik liep vanmorgen met de soos in de regen te wandelen , kom ik een man tegen , klagen ... wat een rotweer . Dus ik zei , ach we hebben hier niet te klagen hoor
Iedereen heeft pech nu, we worden gewoon maar nat. We rijden in een natte bak, lopen in een nat bos, hebben natte kleren aan en alles stinkt naar vocht en plakt. Maar ach, alles went.
smulpaap schreef:Ik liep vanmorgen met de soos in de regen te wandelen , kom ik een man tegen , klagen ... wat een rotweer . Dus ik zei , ach we hebben hier niet te klagen hoor
We hebben vorige week Ma de hele dag regen gehad , en nu pas weer flink wat regen . En .... we hebben geen hagelstenen en geen overlast .... hmm ja , dat is ook weer zo
dinky89 schreef:Hihi, dat is vergelijkbaar met wat ik zeg wanneer ze hier klagen over de vele regenPak het raam, plaats het in Brabant of Limburg en je hoosbui komt meerdere keren per dag.![]()
Al hebben wij dit weekend ook nog wel buitjes gehad en was het terrein van simmerdeis flink doorweekt.
Stiekem hoop ik nog op een hoosbui tegen de ramen zodat de vogelstront er af regent
Kaio schreef:Jaa wat zie ik dan nu ????Je hebt hem alweer verjaagd
zon!!!!!
Kaio schreef:Jaa wat zie ik dan nu ????Jaaaa, hier ook! En als die nu eens een paar uurtjes zou blijven kon ik ein-de-lijk ons gras maaien. Dat groeit als kool met al dat water maar maaien wil steeds niet lukken.
zon!!!!!
Hope schreef:Het is hier zowaar een hele dag droog gebleven!