Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
smulpaap schreef:Inmiddels droog en zo nu en dan wat zon

Tssssss :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:
Door Hope
smulpaap schreef:Inmiddels droog en zo nu en dan wat zon
Ik doe mijn derde droge spijkerbroek aan voor vandaag. Mijn sokken wissel ik niet meer, al mijn schoenen zijn doorweekt dus dat is zinloos. Ik kijk niet eens meer naar buienradar. 'Hier en daar een enkele bui', zei die. Dat klopt, als je 10 uur regen een bui noemt.
Iedereen heeft pech nu, we worden gewoon maar nat. We rijden in een natte bak, lopen in een nat bos, hebben natte kleren aan en alles stinkt naar vocht en plakt. Maar ach, alles went.
Door Lil
Nou Hope, wij hebben echte buien:
1 uur regen 10 minuten droog, 50 minuten regen, 15 minuten droog, 1,5 uur regen, 5 minuten droog etc.

Voelt helaas wel als continu regen. Nu weet ik ook niet of ik net pech heb aangezien ik 40 km verderop werk. Misschien ben ik wel met een bui meegereden en was het als ik op 1 plek was geweest langer droog geweest.
Door smulpaap
Hope schreef:Ik doe mijn derde droge spijkerbroek aan voor vandaag. Mijn sokken wissel ik niet meer, al mijn schoenen zijn doorweekt dus dat is zinloos. Ik kijk niet eens meer naar buienradar. 'Hier en daar een enkele bui', zei die. Dat klopt, als je 10 uur regen een bui noemt.
Iedereen heeft pech nu, we worden gewoon maar nat. We rijden in een natte bak, lopen in een nat bos, hebben natte kleren aan en alles stinkt naar vocht en plakt. Maar ach, alles went.
Ik liep vanmorgen met de soos in de regen te wandelen , kom ik een man tegen , klagen ... wat een rotweer . Dus ik zei , ach we hebben hier niet te klagen hoor
We hebben vorige week Ma de hele dag regen gehad , en nu pas weer flink wat regen . En .... we hebben geen hagelstenen en geen overlast .... hmm ja , dat is ook weer zo
Door Kaio
Jaa joepie! het giet!
Kan me niet meer herinneren wanneer het voor het laatst een paar dagen droog geweest is... in ieder geval ruim een maand niet. Ik begin nu wel echt troosteloos ervan te worden :'( :'( :'(
Door dinky89
smulpaap schreef:Ik liep vanmorgen met de soos in de regen te wandelen , kom ik een man tegen , klagen ... wat een rotweer . Dus ik zei , ach we hebben hier niet te klagen hoor
We hebben vorige week Ma de hele dag regen gehad , en nu pas weer flink wat regen . En .... we hebben geen hagelstenen en geen overlast .... hmm ja , dat is ook weer zo

Hihi, dat is vergelijkbaar met wat ik zeg wanneer ze hier klagen over de vele regen ;D
Al hebben wij dit weekend ook nog wel buitjes gehad en was het terrein van simmerdeis flink doorweekt.
Stiekem hoop ik nog op een hoosbui tegen de ramen zodat de vogelstront er af regent ::)
Door Lil
dinky89 schreef:Hihi, dat is vergelijkbaar met wat ik zeg wanneer ze hier klagen over de vele regen ;D
Al hebben wij dit weekend ook nog wel buitjes gehad en was het terrein van simmerdeis flink doorweekt.
Stiekem hoop ik nog op een hoosbui tegen de ramen zodat de vogelstront er af regent ::)
Pak het raam, plaats het in Brabant of Limburg en je hoosbui komt meerdere keren per dag.
Door Lil
Kaio schreef:Jaa wat zie ik dan nu ????
zon!!!!! :D
Je hebt hem alweer verjaagd >:(

Maar ja hij was er net :D
Door Hope
Kaio schreef:Jaa wat zie ik dan nu ????
zon!!!!! :D
Jaaaa, hier ook! En als die nu eens een paar uurtjes zou blijven kon ik ein-de-lijk ons gras maaien. Dat groeit als kool met al dat water maar maaien wil steeds niet lukken.
Door Kaio
Nou dat gele ding is allang vertrokken...
Zwaar bewolkt.
Het zou vandaag droog blijven zeiden ze gister

Ik word gek als dat niet zo is :
Afbeelding
Dat moet dus zo nog inelkaar... tuinhuisje....
Door Kaio
Nou geen 24 uur gehaald hoor....wle gelukkig overdag droog
Vannacht flink geregend weer, hopelijjk vandaag nog droog, moeten dak doen...
Wie verzint het ook om uitgerekend in juni een tuinhuis inelkaar te zetten , tsssss. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door