Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3284667
Lizzy schreef:Laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag een hoopvolle middag. Kan aan het eind van de dag weer over zijn, dat gevoel :biggrin2:

Maar ze heeft wel staande-tietjes. En vandaag heeft ze voor het eerst ook een licht bol buikje. Maar, ze heeft net wel een halve eend op ;D

Maar aan het eind van de middag is er wijn, en dan is het al bijna morgen! :groupwave2:
#3284668
Lizzy schreef:Laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag een hoopvolle middag. Kan aan het eind van de dag weer over zijn, dat gevoel :biggrin2:

Maar ze heeft wel staande-tietjes. En vandaag heeft ze voor het eerst ook een licht bol buikje. Maar, ze heeft net wel een halve eend op ;D

Zo'n halve eend zal ze ongetwijfeld wel vaker eten en dan zie je 'm niet meer terug. Ik zorg wel dat dat gevoel tot morgen stand houdt :biggrin2:
Door Ramses1
#3284673
Ik vraag me af waarom maar, Leo vroeg me jou het advies te geven om vandaag 4 kleine glaasjes te drinken de logeerkamer in te duiken en pas vlak voor de afspraak uit je coma te komen.
:)
Door Lizzy
#3284690
Angelique schreef:Zo'n halve eend zal ze ongetwijfeld wel vaker eten en dan zie je 'm niet meer terug. Ik zorg wel dat dat gevoel tot morgen stand houdt :biggrin2:

Doe dat maar :biggrin2: :-*

Ik vind vooral dat haar tietjes uitsteken. Dat is eigenlijk sinds een paar dagen. Niet dat het BB's zijn maar uitstekende tepels zeg maar. Het zou gewoon ZO gaaf zijn!
Door Lizzy
#3284691
Ramses1 schreef:Ik vraag me af waarom maar, Leo vroeg me jou het advies te geven om vandaag 4 kleine glaasjes te drinken de logeerkamer in te duiken en pas vlak voor de afspraak uit je coma te komen.
:)
;D ;D ;D ;D ;D

Dat zou Leo wel willen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
#3284692
Kaela schreef:En heb je morgen dan de afspraak lekker zenuwslopend aan het eind van de middag? Of wordt je wat sneller uit je lijden verlost?
Lekker aan het eind van de middag natuurlijk ::) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#3284697
Lizzy schreef:Doe dat maar :biggrin2: :-*

Ik vind vooral dat haar tietjes uitsteken. Dat is eigenlijk sinds een paar dagen. Niet dat het BB's zijn maar uitstekende tepels zeg maar. Het zou gewoon ZO gaaf zijn!
Dat moet ook groeien, het zijn geen krokussen die zo uit de grond ploepen :biggrin2:

Het gaat gewoon gaaf zijn :cool: Je hebt mijn nummer hé :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door