Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Gecondoleerd Fenixjuh

Hopelijk gaat het ook snel beter met het oor van flow.

Over oren gesproken bij Fozzy zijn gisteren zijn 6 hechtingen uit zijn oor verwijderd. Dat deed best Auw! Nu nog wat honingzalf erop smeren en ooit wordt het wel weer mooi als er haar opkomt :biggrin2:

Ben nu nog steeds of eens begonnen met vakantie foto's uitzoeken. Uiteraard maak ik 1000 "dezelfde" foto's van de honden. Chips baal van mezelf, zie het daar maar een uit te zoken welke de mooiste en leukste zijn, bleh.... ::) Zucht zo krijg ik ze nooit uitgezocht .....
Vanmorgen heerlijk met de honden door het bos, ik wilde een foto ergens van maken en pak mijn telefoon, zie ik ineens dit;
Afbeelding

Nu ben ik wel eens verdwaald in het bos, dus op zich best makkelijk. Aan de andere kant, dit zegt mijn telefoon uit zichzelf! Bizar wat voor info dat ding heeft/krijgt en dus ook kan delen met alleen maar in mijn zak zitten.....
Door dinky89
constance.blokzijl schreef: Nu ben ik wel eens verdwaald in het bos, dus op zich best makkelijk. Aan de andere kant, dit zegt mijn telefoon uit zichzelf! Bizar wat voor info dat ding heeft/krijgt en dus ook kan delen met alleen maar in mijn zak zitten.....
Het grote nadeel met smartphones is dat je totaal geen zicht hebt op welke data overal en nergens mee wordt gedeeld....Het is echt bizar wat er allemaal kan maar ook waar je allemaal toestemming voor geeft om te mogen doen....
Tip, kijk de documentaire 'addicted to my phone' klik
constance.blokzijl schreef:Vanmorgen heerlijk met de honden door het bos, ik wilde een foto ergens van maken en pak mijn telefoon, zie ik ineens dit;
Afbeelding

Nu ben ik wel eens verdwaald in het bos, dus op zich best makkelijk. Aan de andere kant, dit zegt mijn telefoon uit zichzelf! Bizar wat voor info dat ding heeft/krijgt en dus ook kan delen met alleen maar in mijn zak zitten.....
Is een nieuwe functie van Google maps... als het goed is heb je van de week een update gehad. Je kan het allemaal uitzetten, via de instellingen
Lizetta schreef: Is een nieuwe functie van Google maps... als het goed is heb je van de week een update gehad. Je kan het allemaal uitzetten, via de instellingen
Moet eerlijk zeggen; ik kijk altijd wat een update inhoud, nu met net een nieuwe telefoon waarbij de laatste iOS versie nog op moest en vervolgens alle apps een update dacht ik er niet bij na en gedacht dat dit was vanwege de iOS update...

En eerlijk gezegd vind ik aan de ene kant deze functie wel praktisch. Het gebeurt me regelmatig dat ik door het bos dwaal en ik moet zoeken hoe ik bij de auto kom Afbeelding
Aan de andere kant wordt ik denk ik een oud wijf dat ik er überhaupt over na denk wat het inhoud en beangstigd het me iets dat mijn telefoon dus begrijpt dat ik mijn auto ergens heb staan....
Door hannabelgje
Vanmorgen een kwartier eerder opgestaan om Wasabi zijn medicijnen te geven. Hem in een handdoek gedraaid en de medicijnen erin gepropt. Dat gaat hij nooit 10 dgn toestaan vrees ik. Vanmorgen heeft hij wel weer wat gegeten gelukkig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
-Annemarie- schreef::o

Krijg je een weeshuis op bezoek? ;D

Het is als lekkernij voor 20 mensen. Stokbroodje erbij. 4.2 kg runderlappen en 0.8 kg speklappen in ministukjes geknipt. En een kilo uien ofzo ;D staat nu heerlijk te pruttelen.
Door -Annemarie-
Wij willen graag een grote koelkast, op de plaats waar nu een koel/vriescombi staat. Alles inbouw dus dat is wel even puzzelen. :D

Verder vond ik het koud vandaag! :cold:
Geprobeerd niet te werken want m'n vrije dag, dat is bijna gelukt. :cool:
Door -Annemarie-
eelke schreef:Het is als lekkernij voor 20 mensen. Stokbroodje erbij. 4.2 kg runderlappen en 0.8 kg speklappen in ministukjes geknipt. En een kilo uien ofzo ;D staat nu heerlijk te pruttelen.
Oeh, klinkt goed! :)
Door Angelique
eelke schreef:Het is als lekkernij voor 20 mensen. Stokbroodje erbij. 4.2 kg runderlappen en 0.8 kg speklappen in ministukjes geknipt. En een kilo uien ofzo ;D staat nu heerlijk te pruttelen.

Nomnom
Door Kaela
Oh My, ik was de enige in de groepsles van 8 personen... Dus ik ben door een goede bekende van Ronald afgebeuld... heb nu bibberarmpjes. Wel lekker, ik was de focus een beetje kwijt en die was er vandaag weer volop.

Oscar was mee, die mocht even in de auto wachten. Hij kon mij zien door de ramen, je zag hem denken: Die is niet wijs!

Nu weer aan de studie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door