Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
:(

Ben ook net thuis, op ziekenbezoek bij vriendinnetje met gebroken been. Zielug, ze zou op vakantie gaan gisteren! Wel gezellig. Morgen er wel weer op tijd uit want vroege-paarden-dienst.
Door Mowgli
Mijn zus belde gisteravond. Uiterllijk maandag ben ik weer tante  :D
Als het kindje voor maandag niet uit zichzelf komt, wordt het maandag met de keizersnee gehaald. De prognose van mijn zus is dat het maandag komt, omdat het nog lekker zit waar het zit. Dat was met haar eerste kindje ook zo...
Door eelke
Spannend Mowgli!

Oeps Angelique. Kattenbakkorrels zijn misschien niet zo geschikt als kussenvulling nee.

Hoppa. Vanmorgen al stalletje gemest, paardje gevoerd (hele mix aan medicijnen, maar gelukkig heeft ze weer een goede eetlust, en hinnikte ze even toen ik aan kwam lopen, nou ja, naar de emmer met voer denk ik  ::)) en daarna meteen met de guppen naar het bos.
Net een champignon, ui, knoflook soepje gemaakt, en nu moed aan het verzamelen om thuis te gaan werken. Vanmiddag pas weer op pad.
Angelique schreef: Nou, gooi mijn baletjesligzak maar op de stort. Heather kwakte er vanmorgen een liter pis overheen en dat wordt dan dankbaar opgenomen door dat kussen.
Oh jak, nee dat is niet prettig, zonde.
Gelukkig kunnen  ze ook op de bank liggen. Hihi
Door Angelique
eelke schreef: Ik heb mijn nieuwe lenzen in  :o ik zie lettertjes  :o :o alles is zoooo mooooiii

Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen :)
Een andere weg vanuit tjechie zou om zijn  :biggrin2:

Maar fijn dat er een wereld opengaat  :biggrin2:
Door Angelique
Charlie's Angel schreef: Oh jak, nee dat is niet prettig, zonde.
Gelukkig kunnen  ze ook op de bank liggen. Hihi
Kledder niet natuurlijk. Maar ik had boven nog een nieuw babymatrasje staan en diegene die het meest op de zak lag heeft deze direct in beslag genomen.
Door -Annemarie-
Vanmiddag opening van de Kinderboekenweek in de Bieb, de kinderen mochten bouwen met eten. Eten met veel suiker erin.  :biggrin2:  :mbounce:
Ik ben gesloopt!  ;D  Het was wel heel gezellig.

Gesprek van de dag in Midden Drenthe was natuurlijk de opvang in Oranje.  :-\  *oeps, verkeerd topic*
Angelique schreef: Kledder niet natuurlijk. Maar ik had boven nog een nieuw babymatrasje staan en diegene die het meest op de zak lag heeft deze direct in beslag genomen.
Oh nee, kledder niet nee. Fijn dat een nieuw matrasje nog op voorraad was haha.
eelke schreef: Ik heb mijn nieuwe lenzen in  :o ik zie lettertjes  :o :o alles is zoooo mooooiii

Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen :)
Jou wereld is vandaag dus ineens weer veel groter geworden! Succes met je nieuwe lenzen. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door