Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Of twee
Je krijgt er zooooooo veel voor terug
O en 's morgens een schone luier (asla)![]()
keetje schreef: En koolmonoxide melders, ben je die niet vergeten???Ja die moeten we nog, maar die waren een beetje duur dus ik wacht ff op zo'n 20% kortngsstickers van een bouwmarkt, die zitten er bijna wekelijks bij. Of online bestellen, als ik google zie ik al leukere prijzen.
koekje schreef: En een brandblusser.Denk niet dat we daar zoveel aan hebben bij een schoorsteenbrand... hoewel ik er eigenlijk al wel een wilde voor in de chevy, dus misschien moeten we die inderdaad vast maar aanschaffen.
eelke schreef: Ik vond het wel een goed idee om het kwijl van Gijs en de modderspetters van Joep even weg te poetsen haha.
Wel koud zo, alle deuren staan open. Laat ze maar opschieten met die kachel!
Ik denk dat het eerste gat geboord is.
eelke schreef: Ben erg benieuwd!ZO. ONTZETTEND. HERKENBAAR!!!
En zenuwachtig. Ik haat het, vreemde mensen een hele dag in huis, koffie moeten regelen en 'gezellig' pauze houden. En dan gaan er dingen mis en stuk, weet ik niet waar ik de honden moet laten, kan ik niet lekker op mijn gemak even plassen enzo. Blegh![]()
keetje schreef: Ik heb dat ook, mannen die dakkapellen komen plaatsen, mannen die garagedaken komen vervangen, mannen die het huis komen schilderen, mannen die kachels plaatsen, mannen die dakgoten komen plaatsen. En allemaal willen ze koffie. Ik weet, je kan er niet omheen maar ik ben altijd helemaal van de leg voor ze komen en helemaal zennnnnnn als ik de laatste de deur uitgewerkt heb.Poetsen doe ik niet, althans niet voor de werklui. Het zijn mannen, en mijn ervaring met mannen is dat die ofwel de rotzooi helemaal niet zien, ofwel allang blij zijn dat ze niet bang hoeven te zijn dat ze met hun besmeurde werkkloffie het peperdure witte damasten tafelkleed ondersmeren. Wat niet wegneemt dat ik zo langzamerhand wel weer eens een keer mag stofzuigen. Je kunt je honden niet eeuwig de schuld geven.
En poetsen doe ik ook altijd, want je weet maar nooit, wat wij normaal vinden vinden anderen misschien wel helemaal niet normaal en voor je het weet staat jeugdzorg, dierenbescherming of GGZ voor de deur, omdat er ergens melding van gemaakt is. Dus,.....![]()