Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef: Of twee  :biggrin2:
Je krijgt er zooooooo veel voor terug  ::)

O en 's morgens een schone luier (asla)  :biggrin2:
;D
keetje schreef: En koolmonoxide melders, ben je die niet vergeten???
Ja die moeten we nog, maar die waren een beetje duur dus ik wacht ff op zo'n 20% kortngsstickers van een bouwmarkt, die zitten er bijna wekelijks bij. Of online bestellen, als ik google zie ik al leukere prijzen.
koekje schreef: En een brandblusser.
Denk niet dat we daar zoveel aan hebben bij een schoorsteenbrand... hoewel ik er eigenlijk al wel een wilde voor in de chevy, dus misschien moeten we die inderdaad vast maar aanschaffen.

Aaahhh nog even wachten!  :D
Door eelke
:o Ze zijn er al, gebeurd ook niet vaak, te vroeg  ::) Ze zouden tussen 9 en 10 er zijn, en ze zijn er al ff, ik was echt nog maar 5 min uit mijn onesie haha. Fieuw.
Door eelke
Haha, ze zijn vriendelijk, dat scheelt. En er drinkt er maar 1 koffie. :p en ze waren zo vroeg dat ik geen tijd had gehad om zenuwachtig te worden, want ik was druk met poetsen.
Ik probeer nu te werken terwijl er op 2 meter afstand een gat geboord wordt, iets!
Door doranto
Denk dat je beter kunt wachten met poetsen tot ze weer weg zijn  :P
Sterkte!
En veel plezier straks met je kachel  ;)
Door Ike
Haha dat wilde ik net schrijven....poetsen heeft niet zoveel zin nu  :biggrin2:
Nog even geduld en dan kan je ook heerlijk stoken!  :D
Door eelke
Ik vond het wel een goed idee om het kwijl van Gijs en de modderspetters van Joep even weg te poetsen haha.
Wel koud zo, alle deuren staan open. Laat ze maar opschieten met die kachel!
Ik denk dat het eerste gat geboord is.
Door doranto
eelke schreef: Ik vond het wel een goed idee om het kwijl van Gijs en de modderspetters van Joep even weg te poetsen haha.
Wel koud zo, alle deuren staan open. Laat ze maar opschieten met die kachel!
Ik denk dat het eerste gat geboord is.
:o  :cold:
Door zurca
Spannend Eelke!!

Ik ben momenteel de kachel flink aan het opstoken zodat de kamer lekker warm is als ik vanmiddag moet gaan werken....lekker warm voor de hondjes :)
Door Anne in Zweden
eelke schreef: Ben erg benieuwd!

En zenuwachtig. Ik haat het, vreemde mensen een hele dag in huis, koffie moeten regelen en 'gezellig' pauze houden. En dan gaan er dingen mis en stuk, weet ik niet waar ik de honden moet laten, kan ik niet lekker op mijn gemak even plassen enzo. Blegh :P
ZO. ONTZETTEND. HERKENBAAR!!!  ;D
Door keetje
Ik heb dat ook, mannen die dakkapellen komen plaatsen, mannen die garagedaken komen vervangen, mannen die het huis komen schilderen, mannen die kachels plaatsen, mannen die dakgoten komen plaatsen. En allemaal willen ze koffie. Ik weet, je kan er niet omheen maar ik ben altijd helemaal van de leg voor ze komen en helemaal zennnnnnn als ik de laatste de deur uitgewerkt heb. :)

En poetsen doe ik ook altijd, want je weet maar nooit, wat wij normaal vinden vinden anderen misschien wel helemaal niet normaal en voor je het weet staat jeugdzorg, dierenbescherming of GGZ voor de deur, omdat er ergens melding van gemaakt is. Dus,..... :D
Door Anne in Zweden
keetje schreef: Ik heb dat ook, mannen die dakkapellen komen plaatsen, mannen die garagedaken komen vervangen, mannen die het huis komen schilderen, mannen die kachels plaatsen, mannen die dakgoten komen plaatsen. En allemaal willen ze koffie. Ik weet, je kan er niet omheen maar ik ben altijd helemaal van de leg voor ze komen en helemaal zennnnnnn als ik de laatste de deur uitgewerkt heb. :)

En poetsen doe ik ook altijd, want je weet maar nooit, wat wij normaal vinden vinden anderen misschien wel helemaal niet normaal en voor je het weet staat jeugdzorg, dierenbescherming of GGZ voor de deur, omdat er ergens melding van gemaakt is. Dus,..... :D
Poetsen doe ik niet, althans niet voor de werklui. Het zijn mannen, en mijn ervaring met mannen is dat die ofwel de rotzooi helemaal niet zien, ofwel allang blij zijn dat ze niet bang hoeven te zijn dat ze met hun besmeurde werkkloffie het peperdure witte damasten tafelkleed ondersmeren. Wat niet wegneemt dat ik zo langzamerhand wel weer eens een keer mag stofzuigen. Je kunt je honden niet eeuwig de schuld geven. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door