Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Je moet het natuurlijk zelf weten. Oud en wijs genoeg.
Maar wat als de buren niet thuis zijn? En je het niet red tot bij zusterlief. Verkeerd van een krukje gestapt enkel gebroken. Brandwond oid. Ik hoop natuurlijk niet dat het gebeurd. Maar soms zijn seconde levens reddend.

Enfin..
Ik heb vannacht gedroomd dat we Kain te koop hadden gezet. Getverderrie. Moet er niet aan denken.
Door Els&Flow
Vanmorgen een blonde lab uit een tent gehaald op het strand. Kampeerders die na een stapnacht lagen te maffen (en niet wakker werden terwijl wij met die hond bezig waren...)  terwijl de hond vastgebonden in de tent zat te blaffen. Ligt nu naast de tent met een bak water, geleend van een strandtent houder die ook polshoogte kwam nemen. Ook in een tent word het al snel gloeiend heet. :-X

@Theo: zonder telefoon is in deze tijd ronduit gevaarlijk, ik snap wel dat je geen (duur) abbo meer wilt, maar neem dan een prepaid met max. 10 euro erop, zodat je in geval van nood iig 112 of een kennis kunt bellen/ smsen. Wat als je op de hei loopt en je komt ten val? Of als er wat met Pixie gebeurt onderweg en je hebt dringend vervoer voor haar nodig?
Theo heeft al een goedkope simonly waar hij vorig jaar lang over getwijfeld heeft volgens.
Eigen keus om dat dan weg te doen!
Maar dan niet huilen als je op een cruciaal moment niet hebt kunnen bellen.
Door zurca
"Ruisje", wat moeilijk... heel veel sterkte toegewenst!

Theo, het lijkt mij ook zeer onhandig zonder telefoon. Nee ik ben niet iemand die altijd met gsm in de handen loopt. Heb een gekregen mobieltje met prepaidkaartje waar ik erg lang mee doe. Maar heb wel altijd die gsm bij me. Inderdaad zoals hier al geschreven wordt, wat als...
De gsm heb je al en voor een paar euro heb je er een prepaidkaartje in... het kan je zomaar uit een hachelijke situatie redden...
Door dinky89
TMG1961 schreef: Besloten mijn mobiele abo niet te verlengen als het huidige afgelopen is. Gebruik hem zo goed als nooit..gemiddeld ben ik 15-20 minuten er maand kwijt. Als iemand me moet hebben mailen ze me maar of ze sturen me gewoon een brief.
Dat is voor mij de reden dat ik nog altijd niet ben overgestapt op een abonnement ondanks de aanbiedingen van provider en sim-only aanbiedingen ;)
Mijn mobiel doet het al minstens 8 jaar met simpel prepaid kaartje.
Ik geef toe dat ik mijn mobiel nog wel eens vergeet maar wanneer ik langer op pad ga (dus verder dan even op de fiets naar supermarkt bijvoorbeeld) dan is het toch wel erg makkelijk mocht er onderweg iets gebeuren. Ook als je iets afspreekt en je hebt vertraging is het handig dat je die ander op de hoogte kan stellen. Moet er ook niet aan denken ergens onderweg te stranden want vrijwel iedereen zal doorrijden/fietsen omdat ze er vanuit gaan dat iedereen wel een mobiel heeft.

Ruisje, enorm veel sterkte met deze moeilijke dag. Erg confronterend wanneer het inderdaad zover moet komen :(

OT: Nu even wachten op pakje, daarna snel langs supermarkt en dan nog even verder met het onderwerp 'kopen van software' (scriptie)
Door Pluto
Nadia schreef: Je moet het natuurlijk zelf weten. Oud en wijs genoeg.
Maar wat als de buren niet thuis zijn? En je het niet red tot bij zusterlief. Verkeerd van een krukje gestapt enkel gebroken. Brandwond oid. Ik hoop natuurlijk niet dat het gebeurd. Maar soms zijn seconde levens reddend.

Enfin..
Ik heb vannacht gedroomd dat we Kain te koop hadden gezet. Getverderrie. Moet er niet aan denken.

Mag ik hem dan? Ahhhh please  ::) ::) :P ;)
Door eelke
Middagje heen en weer gecrost. Eerst opa opgehaald, toen naar oma in het ziekenhuis (ik denk 500 meter bij mijn huis vandaan :P) ziekenbezoek gedaan, en opa weer weggebracht. Ik had best plakbillen.
Door zurca
Gisteren bleek onze haag ineens gesnoeid te zijn... *huh*?!
Bij nadere inspectie bleek de haag van de buren ook kort te zijn, onze buurman zal dus wel onze haag gesnoeid te hebben.

Is het raar dat ik dat raar vind?
Buren waar we amper contact mee hebben..
Daarnaast ziet het er uit om te huilen, haag is veels te kort, loopt alles behalve recht en het lijkt alsof er een kapmes gebruikt is ipv een heggeschaar :-X :'(

Weet eigenlijk niet zo goed wat te doen....wat van gaan zeggen? Het is ongetwijfeld goed bedoeld maar een volgende keer mag tie het echt bij zijn eigen stukkie houden.
Door Borke
Wat maf Liesbeth die buren die jullie haag zo kortwieken  ???

Blegh ik heb weer een slijmbeursontsteking aan mijn (andere) heup.
Dat wordt dus morgen op mijn vrije dag niet gezellig wandelen, fietsen, shoppen, in de tuin werken.
Ik ben dit zo zat, vorig jaar de andere heup en nu deze.
Kan geen toeval zijn.

Nou ja, ik zit het maar uit, hopen dat de medicatie helpt tegen de pijn.
Ook dit zal weer eens overgaan.
In de tussentijd maar in de zon afwachten, er zijn slechtere dingen  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door