Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Zo ik zit weer op school. Als ontbijt heb ik de turbo with a kick bij me en als lunch de courgettepasta van gisteren die ik opwarm in de magnetron. Het handige van de sapjes/smoothies vind ik wel dat het mijn behoefte aan suiker dekt en ik dus geen zoete trek meer heb dan. Als tussendoortjes heb ik mandarijntjes en cherrytomaatjes bij me. Gaat helemaal goedkomen vandaag.  :)
Voor de mensen die vandaag starten, heel veel succes!!
Door EllenL
Ik heb vanmorgen, had ik zowaar tijd voor, ontbeten met havermout pap. Nu dubbele portie turbo charge mee voor overdag en vanavond restje van stoofpot van gisteren. Denk dat ik het voorlopig ongeveer zo ga doen, maar dan soep 's avonds en in het weekend wat meer 'gewoon'' eten....
Door Antonia
Ik ben vandaag begonnen. Opgestaan met een glas water met een halve uitgeperste citroen en daarna een wandeling met Socke en de twee logeerhondjes Femke en Pip. Daarna de Turbo without a kick, ik was de gember vergeten  :-\.
Door Kim_S
Ik ben nog niet begonnen  :( Nog niet alle boodschappen in huis kunnen halen, en ik ben morgen de hele dag onderweg en dan vind ik het geen fijn idee als mijn ingewanden gaan reageren op de sapjes, wat heel aannemelijk is helaas.
Plan is nu om woensdag of donderdag te beginnen. Ben erg benieuwd!
Door Antonia
Ik moet nog even in het ritme komen. Zit nu pas aan mijn 2e sap, de Natural Energiser, met de suger snaps en zonder venkel (te laat ondekt dat ik die niet in huis heb). Ik ben er nog niet uit wat ik van het nuttigen van rauwe sugar snaps vind.

Tussendoor een banaan gegeten en een gekookt eitje gewikkeld in rookvlees. Ik weet het, dat past niet in het plan maar het waren de laatste restjes van het weekend  :-[.
Door Antonia
Gisteren ben ik wat rommelig van start gegaan, ik moet er weer even in komen. Daarom ben ik vandaag opnieuw begonnen met dag 1. Nu gaat het beter. Ik ben opgestaan met een glas water met vers geperst citroensap, heb na de wandeling met de honden een Ginger shot genomen en toen voor twee keer een Turbo with a kick gemaakt, één  intussen op en de ander in de koelkast voor vanavond.
Ik heb aan de Turbo wel een paar klontjes bevroren tarwegrassap toegevoegd.
Ik heb even een vraagje aan de detoxers/groene smoothie drinkers:
Mijn staafmixer heeft het (alweer) begeven. De plastic koppeling tussen het mesje in de hakmolen en de staafmixer is denk ik afgesleten omdat ik iets diks wilde vermalen (eerste keer andijvie voor mijn groene smoothie en de tweede keer gedroogd fruit).
Kortom: ik moet weer voor een nieuwe
Door EllenL
Ik heb zo'n braun multi dinges met staafmixer en andere dingen in één. Ben ik best tevreden over, maar ... mijn collega heeft laatst ook een nieuwe gekocht en die is nog veel beter, daarbij kan je ook zonder extra vocht dingen pureren met de staafmixer. Nou ben ik alleen kwijt welke dat ook alweer was ::)
Door Fido
Hitam schreef: Voor de mensen die slowjuicers willen uitproberen: er is weer een workshop juicen in Otterlo op 31 januari.
Hummpff ik heb een nascholing die dag. Red het helaas niet om op twee plaatsen tegelijk te zijn  :-\ Vind het wel jammer.
Door EllenL
Leuk Tannetje! Maar ik ga maar niet kijken of ik kan, kan me op het moment toch geen slowjuicer veroorloven ;)

Ik heb vanmiddag overheerlijke tomaten basilicum soep op, had ik nog niet eerder gemaakt, stom van me, want hij was super lekker :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door