De Moulinex mag ook blijven! Heb er net één kilo kippennekjes en één kilo eendennekken doorheen gedraaid; de kippennekken gingen zapzapzap, geen probleem. De eendennekken gaan er ook goed doorheen, zodra de schroef ze te pakken heeft. Ik heb nekken van Barbarie-Enten (vraag mij niet wat dat zijn) maar ze zijn dus behoorlijk stevig en breed, en dus moet je de schroef soms even helpen de nek te grijpen. Ik had alle nekken 3 of 4 keer ingeknipt, zodat ze nog wel aan elkaar zaten maar ze de draaiing in de schroef makkelijker zouden kunnen maken, en heb ze er met het "kopgedeelte" eerst in gedaan, omdat dat minder breed is. Zodra de schroef de nek vastheeft, is ie (de nek) dan ook verloren. Geen weg terug!

Ik twijfel er niet aan dat hij vlees en orgaan en gemalen vleesbot ook probleemloos kan verwerken; hij is echt een stuk zelfverzekerder dan de Proficook. Verder vind ik het dus handig dat er een groentesnijdinges bij zit; daarmee kan ik veel sneller dan met de hand groente klein snijden voor het slowjuicen, en je hebt er maar heel weinig afwas van. Ikke ook blij dus!