Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Wow, wat goed Sam! Je hebt er onwijs hard voor gewerkt en een enorme hindernis overwonnen! Hopelijk geeft dit je heel veel vertrouwen en tools voor de toekomst. Ik ga duimen dat je een fijne stageplek krijgt, zodat je die stap ook kan nemen!
Door Charlie Angel
sam28 schreef:Ik heb last van extreme black-outs wanneer ik zenuwachtig en angstig ben. In die mate dat, ook al geef je me het goede antwoord die ik normaal kan dromen, ik toch het foute kan geven.

Nu moest ik mijn eindscriptie presenteren. Presentaties zijn reden tot black-outs. Ik heb hierop presentatielessen gehad om me te leren hoe ik moet presenteren. Wat vertel je, hoe maak je een powerpoint enzenz.
Ik heb me de blubbers gewerkt om een goede presentatie te maken en me echt ingezet voor die lessen (ze waren best prijzig ook, maar noodzakelijk).

Vanochtend de presentatie. Ik was voorbereid en gemarineerd in angstremmers. Alles om mn hoofd werkend te houden.
En....

Het is me gelukt!!!!!!! :circle: :groupwave2: :daisy:

Ik heb mn presentatie gehaald, ik heb 20 minuten gepraat en geen black-out gehad en de docent was zichtbaar opgelucht voor me. Toen alles klaar was vloog ze me bijna om de nek. :biggrin2:

Als ik ooit een stage ga krijgen (mag ik zelf niet zoeken helaas) dan ben ik klaar met mijn opleiding...
Wat goed zeg, gefeliciteerd!
Door sam28
Heel erg bedankt! Ik heb echt wat zelfvertrouwen gekregen vandaag! Ik ben er zo blij mee!
Ondertussen ook de beoordeling binnen. Ze vonden mijn opening erg goed en ook dat ik de conclusie durfde te maken dat 1 audiotape echt veel te weinig was. Het enige was voor een volgende keer dat ik meer stellig mag zijn in de aanbevelingen en ik wat minder statisch moet staan tijdens het vertellen.

Maar heee, Ik heb geen black-out gehad!! Ik vind het allemaal allang best :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :groupwave2:
Door Siberienne
sam28 schreef:Heel erg bedankt! Ik heb echt wat zelfvertrouwen gekregen vandaag! Ik ben er zo blij mee!
Ondertussen ook de beoordeling binnen. Ze vonden mijn opening erg goed en ook dat ik de conclusie durfde te maken dat 1 audiotape echt veel te weinig was. Het enige was voor een volgende keer dat ik meer stellig mag zijn in de aanbevelingen en ik wat minder statisch moet staan tijdens het vertellen.

Maar heee, Ik heb geen black-out gehad!! Ik vind het allemaal allang best :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :groupwave2:

Super joh, gefeliciteerd!

Goede opening is zo belangrijk en het leg een conclusie te trekken, ook prima!
Door sam28
Ik heb de BMH gedaan. Dat is een ambulance, spoedeisende hulp en anesthesie opleiding. Pittig maar super leuk.
Helaas door gebrek aan stages en big registratie (lang verhaal) ben ik nog niet helemaal klaar. Ik ben uiteindelijk de richting van de anesthesie op gegaan.
Ik hoop dit collegejaar wel klaar te zijn. Maar goed, ik heb dan nog wel die stage nodig.
Door Fenixjuh
Wauw Sam, wat geweldig!!! :D :D :D :D
Helaas kan ik me voorstellen wat je door moet maken, dus ik vind het echt helemaal geweldig voor je!!! Geniet lekker daarboven in de wolken :biggrin2: :biggrin2:
Door Pauline
Ijshaar en prachtige bevroren plassen
IMG_20190130_091905.jpg
IMG_20190130_091905.jpg (3.84 MiB) 2531 keer bekeken
IMG_20190130_092411.jpg
IMG_20190130_092411.jpg (6.31 MiB) 2531 keer bekeken
En een Facebook herinnering die behalve geluk ook tranen opleverde:
FB_IMG_15488446766534431.jpg
FB_IMG_15488446766534431.jpg (343.47 KiB) 2531 keer bekeken
Dat ik Joep missen zou heb ik altijd geweten, maar hoe zwaar dat zou zijn..... Het is echt maar goed dat je dat niet van tevoren weet. Joris voelt zich gelukkig prima en is zijn eigen lieve vrolijke zelf.
Door - pien -
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor Pauline :-*

Onze badkamer is eindelijk klaar na drieënhalve week.... :D Het was passen en meten in de kleine ruimte, dingen die (natúurlijk) tegenzaten zoals losse tegels, eraf vallend stucwerk omdat er niet voorgestreken was, ik had natuurlijk weer moeilijke tegeltjes uitgezocht wat veul meer werk was voor meneer de tegelzetter :P en toen klopte de wasbak niet met het badmeubel en moeten ze vrijdag of maandag terugkomen om de goeie te monteren :D
Het bad (waar we ook in douchten) is eruit gegaan, nu hebben we een inloopdouche (jaja, rekening houden met de ouder wordende knieën :D , er was geen plek voor bad én douche), toilet met tweeknopsbedieningspaneel, en een badmeubel met laden ipv deurtjes :D
Wat héérlijk om gewoon weer naar de wc-om-de-hoek te stommelen 's nachts ipv de trap af naar beneden :P en zalig om gewoon weer thuis te kunnen douchen ipv 'wasbakpoedelen' en 1x per week bij de buurvrouw en dan over straat met je handdoekhoofd omdat je daar je haar niet kon drogen :biggrin2:
Door Pauline
IMG_20190203_163123.jpg
IMG_20190203_163123.jpg (4.96 MiB) 2420 keer bekeken
Dan hoor ik mama weer zeggen: "Kind als ik er niet meer ben is elke regenboog die je ziet een teken van mij om je te laten weten dat ik altijd aan je zal denken!"

:'( :-* :-* :-* :-* De mooiste groet die ik me wensen kan.
Door Siberienne
Kaela schreef:Ik ben voor twee bruiloften geboekt en ik heb een strandrit ingepland met een heel lief vriendinnetje. Ik prijs mezelf gelukkig.

Gefeliciteerd met je boekingen!

Vanaf 9 uur kan ik tot 17:30 mijn telefoon uit zetten. Ik heb afgelopen weekend voor het eerst in tijden weer eens een weekend/bereikbare dienst gedraaid en het was zoooooo druk. Zaterdag echt van 9:30 tot 20:15 onafgebroken bezig geweest met eigenlijk bellen en gebeld worden. ik kon mijn eigen ringtone niet meer horen eigenlijk. Gisteren iets beter maar dat 'ie nu even gaat zwijgen vind ik wel heel prettig vooruitzicht. En uiteraard zo lekker even een stuk lopen met de mannen.
Door Kaio
Kaela schreef:Ik ben voor twee bruiloften geboekt en ik heb een strandrit ingepland met een heel lief vriendinnetje. Ik prijs mezelf gelukkig.
Wat leuk!
Door Kaio
Pauline schreef:IMG_20190203_163123.jpg

Dan hoor ik mama weer zeggen: "Kind als ik er niet meer ben is elke regenboog die je ziet een teken van mij om je te laten weten dat ik altijd aan je zal denken!"

:'( :-* :-* :-* :-* De mooiste groet die ik me wensen kan.
:-*
Door Kaio
Ik kreeg vandaag mijn nieuwe foon binnen. Nu 2 uur later lijkt alles up and running! :D ( valt toch mee kan erger he) En hij past inderdaad nog in mijn hondenuitlaattasje :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door