Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
koekje schreef:Ik heb het echt even helemaal gehad met de zere voeten, stikken als ik wil gaan liggen, jeuk overal, dat alles stinkt, etc.
Ja , ik weet het nog zo goed van mijn schoondochter ook . Die liep vorig jaar zomer ook
Sterke hoor :-*
Door Pauline
Hè Koek..., da's op zijn zachtst gezegd niet grappig meer....
Sterkte! :-*

Nou ik ben dan deels verlost van de brok in mijn keel door de operatie, maar sinds afgelopen week heb ik er slokdarmspasmen voor in de plaats gekregen. Dat veroorzaakt ook weer een brok en het gevoel alsof je een hartinfarct hebt en dat zomaar soms uren achter elkaar. Hopen dat dit van voorbijgaande aard is.... :-X
Door Mieke L.
Pauline schreef:Hè Koek..., da's op zijn zachtst gezegd niet grappig meer....
Sterkte! :-*

Nou ik ben dan deels verlost van de brok in mijn keel door de operatie, maar sinds afgelopen week heb ik er slokdarmspasmen voor in de plaats gekregen. Dat veroorzaakt ook weer een brok en het gevoel alsof je een hartinfarct hebt en dat zomaar soms uren achter elkaar. Hopen dat dit van voorbijgaande aard is.... :-X
Jeetje wat naar Pauline :-\ Hoop dat dat snel weg is!
Door Eef+Stippels
He bah Pauline :(
Hopelijk gaat het gauw over :-*

Border Bandit schreef:Eef, fijn om te lezen dat het met Xindy goed komt.
Tje, zeg, die pusteltjes. Zou het door de warmte komen? Beetje broeierig in de liezen?
Nou, veel beterschap voor de dames! :-*

O jee, ik heb geen klachtje. :-\ :P
De oorzaak is onbekend, maar de warmte schijnt het inderdaad erger te maken. Ook de schijnzwangerschap heeft een aandeel zegt de da.

Fijn dat je niets te klagen hebt :D
Door eelke
Border Bandit schreef:Eef, fijn om te lezen dat het met Xindy goed komt.
Tje, zeg, die pusteltjes. Zou het door de warmte komen? Beetje broeierig in de liezen?
Nou, veel beterschap voor de dames! :-*

Oh, die hooikoorts, wat lijkt me dat frustrerend zeg!
Ik ben er niet bekend mee, maar moet de laatste tijd veel niezen als ik buiten ben. Misschien dat dat aangeeft dat het wel heel erg is nu?
Veel sterkte voor de hooikoortsmensen!! :bigarmhug:

O jee, ik heb geen klachtje. :-\ :P
Ja ik heb het ook pas sinds vorig jaar. Barstte toen ineens los toen ik op een bloeiend grasveld liep. Toen pilletjes gaan slikken en verder geen last. Nu deze week een beetje een jeukend gehemelte en wat vaker niesen. Ach, ging wel, tot ik gisteren bij oma was en het daar dus ineens losbarstte, en ik had natuurlijk geen pilletjes bij, dus toen ik savonds thuis kwam had ik heel enge ogen ;D
Door hannabelgje
Jakkes Pauline wat akelig. Ik hoop voor jou dat het iets tijdelijks is wat vlug over gaat.
Mijn klaag. Ik ben al sinds gisteravond niet lekker, misselijk en buikkrampen. En vandaag ging ik met mijn excollega en mijn twee nichtjes high tea-en in Den Bosch. Niet leuk als je buikpijn hebt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Pauline
Okugest Hanna, echt het beste advies dat ik geven kan. Ik heb vandaag maar weer 4 pakjes gekocht.
Door hannabelgje
Pauline schreef:Okugest Hanna, echt het beste advies dat ik geven kan. Ik heb vandaag maar weer 4 pakjes gekocht.
Al heel de dag aan het slikken inderdaad. Maar ik heb nu ook koorts dus ik vrees gewoon buikgriep ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door M@rina
4 jaar geleden een koloniale kast in de oudroze kalkverf gezet met een flinke waslaag eroverheen.
Inmiddels hebben we een nieuwe bank en gekocht van Petrol ribcord, en een onwjs gave gestreepte stoel (zie foto's) daar past een oudroze kast niet bij.
Ben nu bezig die verf en waslaag eraf te schrapen, wat een K.. klus, ben stijf aan alle kanten door de rare houdingen die ik steeds aanneem.
fauteuil-alicante-ikks-design-arabesk-columbus-zetel-stoel-salon-zitmaxx-stof-1.jpg
fauteuil-alicante-ikks-design-arabesk-columbus-zetel-stoel-salon-zitmaxx-stof-1.jpg (69.45 KiB) 1673 keer bekeken
ribcord-petrol-56_1.jpg
ribcord-petrol-56_1.jpg (105.41 KiB) 1673 keer bekeken
Door eelke
Toffe stofjes!

Hier een andere vloer in de gang gelegd. Na 8 jaar was de laminaatvloer versleten. Nu ligt er click pvc. Wat een rotklus. Ik was hoofd opmeten. Is nog opletten geblazen hoe en wat. Paar planken verpest, gelukkig hadden we genoeg, het was 50% korting omdat de Gamma verhuist, dus uiteindelijk lekker goedkoop uit.

Althans. De buren bakten friet dus kregen we honger, maar geen puf en dus vette trek, dus het werd thuisbezorgd.nl. Daar gaat de winst ::)
Door dinky89
Benieuwd hoe je klik pvc gaat bevallen eelke.
Wij hebben verlijmd pvc en dat bevalt ons zeer goed :-)

Klaag: voor het eerst dit jaar dan toch verbrand :(
Door eelke
Ja verlijmd hebben we het al een paar jaar in de huiskamer, maar dat is ingewikkelder om zelf te leggen dan click. Stuk minder glad dan laminaat, alles voor t hondje he ;)
Door Angelique
eelke schreef:Ja verlijmd hebben we het al een paar jaar in de huiskamer, maar dat is ingewikkelder om zelf te leggen dan click. Stuk minder glad dan laminaat, alles voor t hondje he ;)
Wij zijn daarvoor ook aan het kijken. Maar een paar soorten aangevoeld..voor de honden, idd minder glad dan laminaat. Ben dan alleen benieuwd of het ook makkelijk schoon te houden is. Heb hier nu deels vinyl liggen van dat minder gladde soort, maar is een drama om schoon te maken :-X

@Marina: Kon je geen nieuwe krijtverf over die waslaag doen? Heb wel meer gehoord dat het kaalmaken een drama is.
Door eelke
Angelique schreef:Wij zijn daarvoor ook aan het kijken. Maar een paar soorten aangevoeld..voor de honden, idd minder glad dan laminaat. Ben dan alleen benieuwd of het ook makkelijk schoon te houden is. Heb hier nu deels vinyl liggen van dat minder gladde soort, maar is een drama om schoon te maken :-X

@Marina: Kon je geen nieuwe krijtverf over die waslaag doen? Heb wel meer gehoord dat het kaalmaken een drama is.
In de woonkamer vind ik het ook niet handig schoon te maken, door de structuur op de houtprint blijft er vuil in de nerven zitten. Het beste gat af en toe met een schrobber, of stoomreiniger. Nu hebben we daar wel een kleur dat het niet zo op valt, dat scheelt ook wel..

We hebben nu deze en daar zitten niet van die groefjes in, denk ik. De tijd zal het leren :P

https://www.gamma.nl/assortiment/flexxf ... 8%26sg%3Da

Maar het was makkelijk in een paar uur gelegd, (nou ja, makkelijk ::) ) nu goedkoop, handig voor vuile, natte én uitglijdende hondenpoten, dus ik ben er wel gelukkig mee.

Nu nog verven en plinten ertegen. Pff.
Door M@rina
Angelique schreef:

Er zaten al 2 verschillende kleuren op en ik wil hem nu weer in onbehandeld teak.... her en der mag er best een vlekje verf blijven zitten, maar het meeste moet toch kaal.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door