pike schreef: ↑wo 11 mar 2020, 12:09 Ik zou het uitstellen. Better safe than sorry. Als ik eigenaar was zou ik niet eens naar die vergadering gaan.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑wo 11 mar 2020, 14:17 Lezenswaardig artikel : https://www.ntvg.nl/artikelen/de-covid- ... n/volledigIk ben er eigenlijk wel van overtuigd dat mensen het virus verspreiden zonder zelf symptomen te krijgen. De stijging van het aantal gevallen kan anders gewoon niet verklaard worden. Het zal echter nog wel even duren voordat alle feiten en bewijzen op tafel liggen. De verspreiding van het aantal gevallen gaat zo snel dat geen wetenschappelijke inspanning het bij kan houden.
Als klopt wat hierin staat dat er toch aanwijzingen zijn dat mensen verspreiden voordat ze ziek worden (en dat blijft moeilijk echt vast te stellen) hebben we een nog grotere uitdaging en zijn we hier voorlopig nog niet mee klaar.
MillyMol schreef: ↑wo 11 mar 2020, 17:13 Ik was van plan om in het weekend van 4/5 april de eerste lading verhuisdozen over te brengen naar Hongarije en dan in het weekend van 2/3 mei de rest, maar met de toenemende reisbeperking wordt dat misschien nog wel onmogelijk. En ik moet op 4 mei mijn huis uit zijn want dan is de overdracht. En zo raakt het Coronavirus ook op andere manieren het dagelijks leven. Er zijn natuurlijke ergere dingen, zoals ziek worden en doodgaan, maar op micro niveau vind ik dit toch ook behoorlijk vervelend.Dat is zeker vervelend! Sterkte met de onzekerheid
Anne in Zweden schreef: ↑wo 11 mar 2020, 18:09 Volgens mij wist de hele wereld dat al, behalve de WHO.Die wilden het gewoon niet weten![]()
pearlsofpassion schreef: ↑do 12 mar 2020, 11:42 En de toetsen van een pintoestel dan?Dat kan van klant tot klant. Maar als jij achter de kassa zit en je krijgt elke dag ‘tig briefjes loop jij als medewerker wel een groter risico dan de klant die 1x een pin automaat aanraakt. Geld is ook berucht vies (https://www.ru.nl/onderzoek/prijzen-pre ... rty-money/)