Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ohw ik ben zo gemeen he. Meneer en ik hebben allebei een nieuwe telefoon. Meneer wilde er een met glazen scherm, terwijl er ook een was antistof, waterdicht, gooi bestendig etc.
Ik zei nog, doe nou niet, da's zo stuk en dat versplinterd dan helemaal...

Dinsdagavond is ie binnen gekomen. En nu, 3 keer raden?
Door EliScooby
eelke schreef: Ohw ik ben zo gemeen he. Meneer en ik hebben allebei een nieuwe telefoon. Meneer wilde er een met glazen scherm, terwijl er ook een was antistof, waterdicht, gooi bestendig etc.
Ik zei nog, doe nou niet, da's zo stuk en dat versplinterd dan helemaal...

Dinsdagavond is ie binnen gekomen. En nu, 3 keer raden?
Is zijn hoesje binnen gekomen dat zijn telefoon ook anti-stof, waterdicht en gooibestendig maakt en ben jij jaloers dat hij nu een veel betere telefoon heeft die toch net zo goed anti-stof, waterdicht en gooibestendig is?

:biggrin2:
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Is zijn hoesje binnen gekomen dat zijn telefoon ook anti-stof, waterdicht en gooibestendig maakt en ben jij jaloers dat hij nu een veel betere telefoon heeft die toch net zo goed anti-stof, waterdicht en gooibestendig is?

:biggrin2:
:biggrin2: euh nee.
Door cj
Rondje administratie gedaan. ZO'N hekel aan! Maar levert wel op. Telefoon naar Sim Only omgezet, scheelt toch weer een paar tientjes.
Saskia
Door eelke
Angelique schreef: Best l*llig om op te staan in de veronderstelling dat het zaterdag is  :(

Morgen een nieuwe kans  :biggrin2:
Lekker lang weekend  :D

Ik heb net m'n kledingkasten op zolder uitgespit, want ik heb morgen een feestje met het thema 90's  ::) en nou weet ik niet wat ik aanmoet. Had m'n zinnen op een tuinbroek gezet maar niemand heeft er nog een. Vanavond maar ff in de stad zoeken.
Door zurca
koekje schreef: Nee, dan is het zonder gluten. Het kan nog steeds een product zijn met mais, rijst, aardappel, etc.
Bedankt!
Ik weet niet waarom maar ik link "gluten" elke keer aan "koolhydraten" maar je hebt idd. nog andere vormen koolhydraten dan granen ::)
Door Kaela
Naar de kinderboerderij en speeltuin geweest, op verzoek pizza's gebakken, twee tekenfilms gekeken en een poepluier verschoond. En ik heb zomaar het idee dat ik vanavond niet veel later naar bed gaat als de jeugd  :biggrin2:
Door Mieke L.
Vanmiddag een paar uurtjes vrij genomen en met collega/vriendin naar de bioscoop geweest. De surprise met Jeroen van Koningsbrugge en Georgina Verbaan. Ik heb genoten het verhaal was verrassend en erg goed geacteerd ook!
Laatst gewijzigd door Mieke L. op vr 22 mei 2015, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door