Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Sterkte Marlène... Dat zijn zware en moeilijke beslissingen...

Vandaag met Tjerk-lief naar het UMCG geweest. Het is nog te vroeg voor een rondedansje, maar er staat het een en ander op stapel!
Door TMG1961
Besloten mijn mobiele abo niet te verlengen als het huidige afgelopen is. Gebruik hem zo goed als nooit..gemiddeld ben ik 15-20 minuten er maand kwijt. Als iemand me moet hebben mailen ze me maar of ze sturen me gewoon een brief.
Ruisje schreef: Mijn zusje belde net. Volgende week woensdag komt er een rechter bij mijn ouders thuis om uitspraak te doen over gedwongen opname van mijn moeder. Als ie ja zegt wordt ze meteen weggebracht. Ze heeft alzheimer en het gaat echt niet meer thuis en hoewel ik wist dat het eraan zat te komen, komt het vreselijk hard binnen. Het was toch al zo'n beladen dag vandaag... :'(
Wat een verdrietige en moeilijke beslissing zeg, heel veel sterkte jullie. :'( :-*
Door Ruisje
Nynke schreef: Ojakkes Marlene, wat een vreselijk trieste situatie  :'( :'(  Heel veel sterkte voor jullie allemaal !!

OT: Mijn middagrit een beetje omgehusseld zodat ik degene die een minuut stil zijn niet snapt, alvast thuis gebracht had voor het zover was.
Ronald schreef: Sterkte Marlène... Dat zijn zware en moeilijke beslissingen...

Vandaag met Tjerk-lief naar het UMCG geweest. Het is nog te vroeg voor een rondedansje, maar er staat het een en ander op stapel!
Maxi's 3-tal schreef: Wat een verdrietige en moeilijke beslissing zeg, heel veel sterkte jullie. :'( :-*
Dankjulliewel!!
Kraamcadeau afgemaakt voor mijn ongeboren neefje. Was iets meer werk dan ik dacht.....
Nu de boel voeren en mijn bed opzoeken.  Morgen om 9 uur begint voor mij de fiets vierdaagse die ik samen met mijn vader ga fietsen. Ik hoop dat we er nog jaren samen aan mee kunnen doen.
Door smulpaap
Ruisje schreef: Mijn zusje belde net. Volgende week woensdag komt er een rechter bij mijn ouders thuis om uitspraak te doen over gedwongen opname van mijn moeder. Als ie ja zegt wordt ze meteen weggebracht. Ze heeft alzheimer en het gaat echt niet meer thuis en hoewel ik wist dat het eraan zat te komen, komt het vreselijk hard binnen. Het was toch al zo'n beladen dag vandaag... :'(

Poeh dat is me nogal wat . Het is echt afschuwelijk . Helaas weten wij er ook alles van
Mijn schoonpa had ook alzheimer + ptss ( 40-45 )
De lieve man is inmiddels overleden en hem is een opname nog net bespaart gebleven
Een flinke longontsteking is hem ""gelukkig "" fataal geworden .
Sterkte voor jullie allemaal  :-* :-*
Door Nadia
TMG1961 schreef: Besloten mijn mobiele abo niet te verlengen als het huidige afgelopen is. Gebruik hem zo goed als nooit..gemiddeld ben ik 15-20 minuten er maand kwijt. Als iemand me moet hebben mailen ze me maar of ze sturen me gewoon een brief.
Heb je dan helemaal geen telefonische verbinding meer? Lijkt me erg onhandig/akelig.
Als je direct contact moet hebben. Nood/spoed voor jezelf of de dieren. Of voor het huis.
Dan idd prepaid met een paar euro erop.
Door Borke
Nadia schreef: Heb je dan helemaal geen telefonische verbinding meer? Lijkt me erg onhandig/akelig.
Als je direct contact moet hebben. Nood/spoed voor jezelf of de dieren. Of voor het huis.
Ja, dat dacht ik ook meteen!

Heel veel sterkte Ruisje, wat verdrietig als dingen zo lopen  :'(

Gistermiddag 17.00 uur wilde ik opstaan na ingespannen thuiswerken en opeens enorme pijn in mijn rechter heup, kan hem nauwelijks belasten.
Ik baal hier enorm van, zou ik weer een slijmbeursontsteking hebben, zoals vorig jaar december, maar dan nu aan de andere kant?

Het ging juist zo goed, ik kon weer een paar uur lopen.
Zo lastig als je lichaam je in de steek laat en je opeens zoveel pijn hebt.

Maar ja me zorgen maken helpt niet en dit gaat vast wel weer een keer over, wat helaas niet iedereen kan zeggen die pijnklachten en fysieke beperkingen heeft.
Toch baart het me wel zorgen...

Nu maar hopen dat ik snel terecht kan bij de huisarts... die paracetamol helpt niets, ik moet iets sterkers hebben!
Door Kaela
Gisteravond stond bij de buren een mevrouw met een kat aan een lijntje te kletsen. In onze tuin stonden de overbuurvrouw en haar jack russel. Oscar en die jack russel zijn helemaal dol op elkaar, het is een van de weinige hondjes die ik niet normaal passeren kan, maar dan positief  ;D.
Efin, Oscar hoorde het geklets wel, maar heeft gelukkig niet doorgehad dat zijn grote vriendinnetje erbij was én een kat aan een lijntje. We hebben dus even gewacht met uitlaten hihi.

Aangezien ik gister avond helemaal kapot was, vroeg op bed en nu ook wat vroeger er weer af. Moet nog even wat organisatorische dingen doen en de voliere schoonmaken. Dan kunnen de vogels weer lekker buiten. En dan maar zien hoe het op het werk gaat vandaag, kon wel eens een latertje worden.
Net terug van een rondje plas met Zoë. Ze vond het niet gepast om zo vroeg in de ochtend al te snorkelen en haar pootjes nat te maken. Het is echt geen ochtendhondje. Gelukkig voor haar mag ze de rest van de ochtend slapen als ik aan het fietsen ben.
Door TMG1961
Nadia schreef: Heb je dan helemaal geen telefonische verbinding meer? Lijkt me erg onhandig/akelig.
Als de tel eruit gaat heb ik inderdaad geen telefonische verbinding meer. Ik gebruik hem nu al zo ongeveer nooit, ik wordt zo goed als nooit gebeld, en als ik al telefoon krijg is het altijd dezelfde persoon en die zie ik dagelijks dus kan het me dan ook gewoon zeggen. sms hooguit een stuk of 5-10 per maand. En voor noodgevallen kan ik nog altijd bij de buren aankloppen of zuster die 1 straat verderop woont.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door