Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Vandaag en morgen nog genieten van het mooie weer. Volgens de weerberichten zou het daarna behoorlijk vochtig wordenZo is de boodschap ineens een stuk zonniger!![]()
TMG1961 schreef: Vandaag en morgen nog genieten van het mooie weer. Volgens de weerberichten zou het daarna behoorlijk vochtig worden![]()
Pluto schreef: Pff al bijna anderhalf uur aan het werk en verveel me nu al....Wat een luxe-probleem
Hopelijk komt er zo nog wat actie, zieke collega of kapotte taxi, dan heb ik weer wat te doen.
#boredatwork
pienke schreef: Geweldig Zurca! Wij hebben het hier ook geprobeerd, plat dak met van die hydrokorrels maar de vogels trokken veel plantjes eruitMmm... dat is wel iets om in de gaten te houden!dus er is maar een klein gedeelte begroeid...
Die tafel is leuk![]()
zurca schreef: Mmm... dat is wel iets om in de gaten te houden!We hebben vinyl als dakbedekking en daarop hydrokorrels en daar hebben we plantjes tussen gepoot...is wel 15 jaar geleden. Maar ze stonden dus gewoon los tussen de korrels.
Hadden jullie ook kant en klare bakken met plantjes en al? Of moest het echt nog zelf wortelen en groeien?
Hier is er folie over de dakbedekking gegaan ter bescherming. Daarover een soort viltdeken en daarop zijn cassettes geplaatst waarin een soort korrels/voedingsbodem zit en daar groeien dan al sedumplantjes in.
- Judith - schreef: Vanmorgen om kwart voor twaalf mijn moeder naar de OK gebracht, en nu maar wachten op een telefoontje dat het klaar is. Hopen dat we het deze keer zonder idiote complicaties hoeven doenSterkte Judith! Duimpjes draaien hier..
- Judith - schreef: Vanmorgen om kwart voor twaalf mijn moeder naar de OK gebracht, en nu maar wachten op een telefoontje dat het klaar is. Hopen dat we het deze keer zonder idiote complicaties hoeven doenNiet leuk! Ik duim!!!.