Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Drie dagen minder ver verwijdert van de volgende vakantie. Valt tegen hoor weer werken en aan een klokje vastzitten. Vooral dat laatste is niet mijn ding. Onze enig overgebleven legkip is verdrietig. Er zijn wel andere kippen maar ze mist duidelijk haar vriendin. Wellicht toch nog twee legkippen erbij halen, Eem heeft geen nut want dan zit die binnenkort weer alleen en herhaalt het probleem zich.
Door Pluto
Pff al bijna anderhalf uur aan het werk en verveel me nu al....
Hopelijk komt er zo nog wat actie, zieke collega of kapotte taxi, dan heb ik weer wat te doen.

:biggrin2:

#boredatwork
Door Pluto
TMG1961 schreef: Vandaag en morgen nog genieten van het mooie weer. Volgens de weerberichten zou het daarna behoorlijk vochtig worden  :(
Zo is de boodschap ineens een stuk zonniger!
Door zurca
Wij zijn creabea geweest;

Men neme een "groen dak" waar dan plantjes van overblijven, een schijf van een boom die rot blijkt en dus een gat in het midden van de stam heeft, een paar wieltjes, wat folie en dan krijg je dit...

Afbeelding

(Zijn er hier meer mensen die dit hebben? Het zijn "bakken" met sedumplanten die wij op ons platte dak van de dakkapel hebben geplaatst. Dit ter isolatie)

Afbeelding

Afbeelding
Door dinky89
Wat een enorm leuke tafel!
TMG1961 schreef: Vandaag en morgen nog genieten van het mooie weer. Volgens de weerberichten zou het daarna behoorlijk vochtig worden  :(
::)
Welk mooie weer? :-p
Door Mowgli
Pluto schreef: Pff al bijna anderhalf uur aan het werk en verveel me nu al....
Hopelijk komt er zo nog wat actie, zieke collega of kapotte taxi, dan heb ik weer wat te doen.

#boredatwork
Wat een luxe-probleem :)
Door eelke
Leuk zo Zurca!
Wij hebben nergens plat dak.

Mijn eerste uurtjes al weer gewerkt. Zo vast maar poetsen, doe ik normaal op vrijdag maar morgen mag ik weer naar de osteo dus kan ik daarna lekker op t gemak doen.
Straks met de grote bus naar de garage. Aan het eind vd straat, maar ik moet m er alleen heen rijden, en ik vinnut best spannend! (ook wat zij er van gaan zeggen overigens...)
Door - pien -
Geweldig Zurca! Wij hebben het hier ook geprobeerd, plat dak met van die hydrokorrels maar de vogels trokken veel plantjes eruit  :-\  dus er is maar een klein gedeelte begroeid...
Die tafel is leuk  :D
Door zurca
pienke schreef: Geweldig Zurca! Wij hebben het hier ook geprobeerd, plat dak met van die hydrokorrels maar de vogels trokken veel plantjes eruit  :-\ dus er is maar een klein gedeelte begroeid...
Die tafel is leuk  :D
Mmm... dat is wel iets om in de gaten te houden!
Hadden jullie ook kant en klare bakken met plantjes en al? Of moest het echt nog zelf wortelen en groeien?
Hier is er folie over de dakbedekking gegaan ter bescherming. Daarover een soort viltdeken en daarop zijn cassettes geplaatst waarin een soort korrels/voedingsbodem zit en daar groeien dan al sedumplantjes in.
Door - pien -
zurca schreef: Mmm... dat is wel iets om in de gaten te houden!
Hadden jullie ook kant en klare bakken met plantjes en al? Of moest het echt nog zelf wortelen en groeien?
Hier is er folie over de dakbedekking gegaan ter bescherming. Daarover een soort viltdeken en daarop zijn cassettes geplaatst waarin een soort korrels/voedingsbodem zit en daar groeien dan al sedumplantjes in.
We hebben vinyl als dakbedekking en daarop hydrokorrels en daar hebben we plantjes tussen gepoot...is wel 15 jaar geleden. Maar ze stonden dus gewoon los tussen de korrels.
Het zal heus schelen als het al complete 'plakkaten' zijn voor de vogels  ;)
Door - Judith -
Vanmorgen om kwart voor twaalf mijn moeder naar de OK gebracht, en nu maar wachten op een telefoontje dat het klaar is. Hopen dat we het deze keer zonder idiote complicaties hoeven doen  :-X.
Door EliScooby
- Judith - schreef: Vanmorgen om kwart voor twaalf mijn moeder naar de OK gebracht, en nu maar wachten op een telefoontje dat het klaar is. Hopen dat we het deze keer zonder idiote complicaties hoeven doen  :-X.
Sterkte Judith! Duimpjes draaien hier.
Door Kim_S
- Judith - schreef: Vanmorgen om kwart voor twaalf mijn moeder naar de OK gebracht, en nu maar wachten op een telefoontje dat het klaar is. Hopen dat we het deze keer zonder idiote complicaties hoeven doen  :-X.
Niet leuk! Ik duim!!!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door