Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
-Saskia- schreef: Nee nee nee, nee. Jij wilde naar Texel. Niet zo veranderlijk. Verdorie!  >:(
Nee ik bedoel de loterij winnen.
En dan een huis in Nunspeet en één op Texel.
Door var Stolthet
Angelique schreef: Heel leuk! Maak wel een plattegrondje bij de ingang  :biggrin2:
Gewoon in de lift stappen en zien waar je uitkomt... Kom meestal alleen in de 'kleine" woning en anders in de grote woonkeuken.. De rest van het huis heb ik volgens mij niet gezien nu het ingericht is.. Maar het is echt "onwijs" groot
Door Genji Miles
Zucht... de 21ste loopt de financieringstermijn van onze koper af en we hebben nog niks gehoord (geen nieuws is goed nieuws, toch, TOCH?!).
Dus als hij dinsdag niks heeft laten horen en er toch vanaf moet zien is hij ons wel geld schuldig.

Ik ben inmiddels half overspannen en heb slaaptekort van die afgelopen weken dat we hebben moeten wachten (6 weken)..

Hopelijk krijgt hij t rond en dan zijn we 28 mei na 2,5 jaar van ons appartement af :)
Door Monique77
>:(
Het huis hier verderop in de straat is gewoon binnen 6 weken verkocht !
Ons huis staat voor 25.000 euro minder op Funda, en ons huis is veel neutraler dan dat huis .....

Note to myself, het volgende huis heel excentriek inrichten  ::)

Hoest met de rest van jullie ? Al kijkers/biedingen gehad ??
Laatst gewijzigd door Monique77 op do 24 apr 2014, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
Anderhalve week in de verkoop, nog geen kijkers.
Ach heb de tijd hebben zelf op dit moment niks op het oog, alles viel tegen waar we zijn wezen kijken  ::)
Door Monique77
Oh, gaan jullie echt al huizen bekijken ?
Ik dwing mezelf om dat pas te doen als hier serieus mensen komen kijken en interesse hebben

Heb nu al zoveel gezien dat ik denk, jaaaaaaaaaaa die is leuk ! Maak mezelf al helemaal gek na 3,5 week in de verkoop  ::)
Door Angelique
Ik ben al wel wezen kijken omdat ik wel zeker wil weten dat er iets fatsoenlijks en passends te koop is voor mijn budget in combi met wensenpakket.

Hier alwel kijkers gehad, maar nog geen reactie verder.
Door fransbulletje
Als wij iets zien wat ons wat lijkt gaan we ook kijken.
Stel dat er ineens wel een koper komt dan wil ik weten waar ik mee verder kan, als het dan nog te koop staat.
Door DJ_Doerak_Tucker
fransbulletje schreef: Anderhalve week in de verkoop, nog geen kijkers.
Ach heb de tijd hebben zelf op dit moment niks op het oog, alles viel tegen waar we zijn wezen kijken  ::)
Ook die in Geesbrug?? Leken me beide mooie plekken om te wonen! Maar ben dr niet geweest dus misschien leek het op de foto wel mooier dan in werkelijkheid ;).
Door Monique77
fransbulletje schreef: Als wij iets zien wat ons wat lijkt gaan we ook kijken.
Stel dat er ineens wel een koper komt dan wil ik weten waar ik mee verder kan, als het dan nog te koop staat.
Das waar !

Hier net de melding dat een van de huizen op ons lijstje stond (op nr 2) inmiddels verkocht is, en die heb ik nu nooit kunnen bekijken van binnen  :'( ;)
Laatst gewijzigd door Monique77 op do 24 apr 2014, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
DJ en Doerak schreef: Ook die in Geesbrug?? Leken me beide mooie plekken om te wonen! Maar ben dr niet geweest dus misschien leek het op de foto wel mooier dan in werkelijkheid ;).
Beide huizen zijn we wezen kijken maar.....
Het ene huis was zelf gebouwd, niet aan de bouwtekeningen gehouden en een stukje grond van de gemeente bij de tuin aangetrokken zonder toestemming. Verder zag het er erg verwaarloosd uit, een rommeltje.
Het andere huis,door duitse aannemer gebouwd had een dak wat niet geïsoleerd was en er hing een enorme stank in het huis. 3 honden en 3 katten en dat was te ruiken.
En er waren voor ons nog wat negatieve dingen dus Geesbrug gaat het niet worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door