-Saskia- schreef: Nee nee nee, nee. Jij wilde naar Texel. Niet zo veranderlijk. Verdorie!Nee ik bedoel de loterij winnen.![]()
En dan een huis in Nunspeet en één op Texel.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Nee nee nee, nee. Jij wilde naar Texel. Niet zo veranderlijk. Verdorie!Nee ik bedoel de loterij winnen.![]()
MarijeEnBoomer schreef:maar wel veel wijn/wijnkelder...ik heb niet veel ruimte nodig
![]()
-Saskia- schreef:Leven ook saarloosjes...Ik win deze maand de loterij. Kunnen ze hem even vasthouden voor me? 8)
Angelique schreef: Heel leuk! Maak wel een plattegrondje bij de ingangGewoon in de lift stappen en zien waar je uitkomt... Kom meestal alleen in de 'kleine" woning en anders in de grote woonkeuken.. De rest van het huis heb ik volgens mij niet gezien nu het ingericht is.. Maar het is echt "onwijs" groot![]()
fransbulletje schreef: Anderhalve week in de verkoop, nog geen kijkers.Ook die in Geesbrug?? Leken me beide mooie plekken om te wonen! Maar ben dr niet geweest dus misschien leek het op de foto wel mooier dan in werkelijkheid
Ach heb de tijd hebben zelf op dit moment niks op het oog, alles viel tegen waar we zijn wezen kijken![]()
fransbulletje schreef: Als wij iets zien wat ons wat lijkt gaan we ook kijken.Das waar !
Stel dat er ineens wel een koper komt dan wil ik weten waar ik mee verder kan, als het dan nog te koop staat.
DJ en Doerak schreef: Ook die in Geesbrug?? Leken me beide mooie plekken om te wonen! Maar ben dr niet geweest dus misschien leek het op de foto wel mooier dan in werkelijkheidBeide huizen zijn we wezen kijken maar......