Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ashley
Met Pluutje komt het allemaal wel weer goed, hij ligt nu, na zijn verlate ontbijt op het balkon in het zonnetje  ;)

ik kruip maar met een deken op de bank, hondsberoerd en bijna 39 graden koorts.....absurd wat stress met je lijf doet  :-\
ashley schreef: ik kruip maar met een deken op de bank, hondsberoerd en bijna 39 graden koorts.....absurd wat stress met je lijf doet  :-\
Sterkte :bigarmhug:

Els; wat vinden je zeeman en Flow van elkaar?  :D
Door TMG1961
Belastingdienst heeft net gebeld. Helaas krijg ik de teruggave van 2012 niet uitbetaald. Deze wordt verrekend met de openstaande aanslag van 2011. Is jammer maar helaas niets aan te doen.
Door Kaela
Ik heb geknutseld. Nu kunnen de papegaaien zelf van binnen naar buiten (als ik het raam voor ze open zet tenminste). Dappere Kaela durft al! Charlie zal wel eerst vijf jaar de kat uit de boom kijken, maar ach, heeft ie ook wat te doen  ;) Alleen er op letten dat het raampje vast zit, anders krijg je dit:

Door smulpaap
pluto schreef: Zojuist bericht van het thuisfront, Pluto heeft niets gebroken of gescheurd, wel flink gekneusd.
De arts was verbaasd over het totale gebrek aan artrose, iets wat bij een JR kruising van bijna 12 met een voorliefde voor balletjes wel te verwachten zou zijn.
Verder zat hij prima in zijn spieren voor zo'n senior en heeft dat ook de schade beperkt.
Voor de zekerheid ook de schouder en teentjes op de foto gezet en ook dat was in orde.
Kortom, rust en wat pijnstilling en alles komt goed!

Beterschap voor de oude fitte heer  :-* :-*
Door Kaela
Joehoe, mijn nieuwe camera is bezorgd! Alleen niet hier, want aanbellen=hond overstuur. En omdat ik thuiskomen=hond nog meer overstuur, ga ik hem morgen pas ophalen. Pfff, soms valt liefde best zwaar  ;D
Door Ronald
kira schreef: De berendames voelen zich achtergesteld, en zijn benieuwd welke berenmeneer jij mee bent vreemdgegaan.
Boedha van Hans en Saakje... Knappe vent, maar eigenwijs???!!!!  :o :o :o :o

OT: Vandaag met een barfmens "even" wat op wezen halen. Toch verrassend hoeveel minuten er in een half uurtje passen! Zeker zo'n 120  :biggrin2:

Geeft niks hoor... ik heb het met plezier gedaan  :-*
Door Pluto
Ronald schreef: Boedha van Hans en Saakje... Knappe vent, maar eigenwijs???!!!!  :o :o :o :o

OT: Vandaag met een barfmens "even" wat op wezen halen. Toch verrassend hoeveel minuten er in een half uurtje passen! Zeker zo'n 120  :biggrin2:

Geeft niks hoor... ik heb het met plezier gedaan  :-*
Zo weinig, die prop ik met gemak in een kwartiertje!

:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door