Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
ashley schreef: ik kruip maar met een deken op de bank, hondsberoerd en bijna 39 graden koorts.....absurd wat stress met je lijf doetSterkte![]()
koekje schreef: Ik heb de wc schoongemaakt.Dat heb ik gisteren gedaan.
pluto schreef: Zojuist bericht van het thuisfront, Pluto heeft niets gebroken of gescheurd, wel flink gekneusd.
De arts was verbaasd over het totale gebrek aan artrose, iets wat bij een JR kruising van bijna 12 met een voorliefde voor balletjes wel te verwachten zou zijn.
Verder zat hij prima in zijn spieren voor zo'n senior en heeft dat ook de schade beperkt.
Voor de zekerheid ook de schouder en teentjes op de foto gezet en ook dat was in orde.
Kortom, rust en wat pijnstilling en alles komt goed!
kira schreef: De berendames voelen zich achtergesteld, en zijn benieuwd welke berenmeneer jij mee bent vreemdgegaan.Boedha van Hans en Saakje... Knappe vent, maar eigenwijs???!!!!
Ronald schreef: Boedha van Hans en Saakje... Knappe vent, maar eigenwijs???!!!!Zo weinig, die prop ik met gemak in een kwartiertje!![]()
![]()
![]()
OT: Vandaag met een barfmens "even" wat op wezen halen. Toch verrassend hoeveel minuten er in een half uurtje passen! Zeker zo'n 120
Geeft niks hoor... ik heb het met plezier gedaan![]()