Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
EllenL schreef: Net terug uit het asiel en de winkel, toch nog maar een paar avocado's ingeslagen, heb nu een fruitmand volOO hier in Belgie ook, in nederland niet dan?
En ben er dan nu maar eentje aan het oppeuzelen, had best wel honger, dus vond ik dat ik nu wel een protein snack attack mocht met blikje makreel (verkopen ze in duitsland, makreel in olie)... straks wel een soepie maken ofzo
Kaio schreef: OO hier in Belgie ook, in nederland niet dan?ik heb het vroeger wel eens gevonden bij de C1000, maar tegenwoordig zie ik alleen tonijn, zalm en sardientjes zo'n beetje.. en schelvislever en haring geloof ik
Antonia schreef: Even een praktische vraag: oe bewaren jullie de avocado? En dan vooral als je de ene helft hebt gebruikt in een turbo smoothie, hoe bewaren jullie dan de andere helft? En als je een helft bewaart, gaat er dan niet veel van de voedingswaarde verloren?ik maak meestal de hoeveelheden praktisch maar als ik een halve avocado over houdt gaat ie in een zakje of folie in de koelkast
Kaio schreef: oo jonagold is wel goedkoop zo. En de komkommers en bataat zijn wel mooie aanbiedingensorry ik bedoel 2 limoenen voor 0.49(ik heb het net veranderd
Limoen betaal ik standaard maar 49 ct per stuk voor.
Had laats bij de bioshop een stronk gember meegenomen, evengroot als in de supermarkt, raad es 78 ct!
En een mooie mango voor 1,45.
Af en toe sta ik echt te kijken, sommige dingen zijn veel goedkoper dan in de supermarkt, bataten ook. Ok andere dingen kunnen ook veel duurder zijn.
Oja de makreel in blik van de lidl vind ik minder qua smaak. Aan de andere kant wil ik ook het liefst in water of olijfolie en niet in zonnebloemolie. Volgens mij ben ik best verwent met de delhaize hier, ze hebben zo goed als alles wat je wilt. En daarnaast nog een grote bioshop. Allemaal in ons dorpke.
tess06 schreef: sorry ik bedoel 2 limoenen voor 0.49(ik heb het net veranderdoo dat scheelt wel veel![]()