Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Net terug uit het asiel en de winkel, toch nog maar een paar avocado's ingeslagen, heb nu een fruitmand vol :D
En ben er dan nu maar eentje aan het oppeuzelen, had best wel honger, dus vond ik dat ik nu wel een protein snack attack mocht met blikje makreel (verkopen ze in duitsland, makreel in olie)... straks wel een soepie maken ofzo
Door Kaio
EllenL schreef: Net terug uit het asiel en de winkel, toch nog maar een paar avocado's ingeslagen, heb nu een fruitmand vol :D
En ben er dan nu maar eentje aan het oppeuzelen, had best wel honger, dus vond ik dat ik nu wel een protein snack attack mocht met blikje makreel (verkopen ze in duitsland, makreel in olie)... straks wel een soepie maken ofzo
OO hier in Belgie ook, in nederland niet dan?
Door EllenL
Kaio schreef: OO hier in Belgie ook, in nederland niet dan?
ik heb het vroeger wel eens gevonden bij de C1000, maar tegenwoordig zie ik alleen tonijn, zalm en sardientjes zo'n beetje.. en schelvislever en haring geloof ik
Door Antonia
Ik heb aan de tonijn express gezeten. Ook heerlijk, alleen wat weinig groenten. En ik had geen zin om een extra salade te maken.
Morgen staat de zalm met groenten op het menu, maar die heb ik van de week al bij wijze van vergissing gemaakt. Wordt nu dus wel de Zaza zalm.
Ik haal blikjes makreel altijd bij de aldi. Die zullen ze bij de nederlandse aldi ook wel hebben.
Ik had een etentje van collega met friet sate. Zondag maar een sap/soepdagje inlassen vrees ik.
Door Antonia
Even een praktische vraag: oe bewaren jullie de avocado? En dan vooral als je de ene helft hebt gebruikt in een turbo smoothie, hoe bewaren jullie dan de andere helft? En als je een helft bewaart, gaat er dan niet veel van de voedingswaarde verloren?
Door Deesje
Antonia schreef: Even een praktische vraag: oe bewaren jullie de avocado? En dan vooral als je de ene helft hebt gebruikt in een turbo smoothie, hoe bewaren jullie dan de andere helft? En als je een helft bewaart, gaat er dan niet veel van de voedingswaarde verloren?
ik maak meestal de hoeveelheden praktisch maar als ik een halve avocado over houdt gaat ie in een zakje of folie in de koelkast
Door tess06
volgende week in de aanbieding bij ah:
zoete aardappels 1 kilo 0,99
limoen 2 voor 0,49
jonagold kilo voor 0,99
komkommer 2 voor 0,99
blauwe bessen 150 gram  voor 1,99
Laatst gewijzigd door tess06 op za 26 jan 2013, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
oo jonagold is wel goedkoop zo. En de komkommers en bataat zijn wel mooie aanbiedingen  :D
Limoen betaal ik standaard maar 49 ct per stuk voor.
Had laats bij de bioshop een stronk gember meegenomen, evengroot als in de supermarkt, raad es 78 ct!  :o
En een mooie mango voor 1,45.
Af en toe sta ik echt te kijken, sommige dingen zijn veel goedkoper dan in de supermarkt, bataten ook. Ok andere dingen kunnen ook veel duurder zijn.

Oja de makreel in blik van de lidl vind ik minder qua smaak. Aan de andere kant wil ik ook het liefst in water of olijfolie en niet in zonnebloemolie. Volgens mij ben ik best verwent met de delhaize hier, ze hebben zo goed als alles wat je wilt. En daarnaast nog een grote bioshop. Allemaal in ons dorpke.
Door tess06
Kaio schreef: oo jonagold is wel goedkoop zo. En de komkommers en bataat zijn wel mooie aanbiedingen  :D
Limoen betaal ik standaard maar 49 ct per stuk voor.
Had laats bij de bioshop een stronk gember meegenomen, evengroot als in de supermarkt, raad es 78 ct!  :o
En een mooie mango voor 1,45.
Af en toe sta ik echt te kijken, sommige dingen zijn veel goedkoper dan in de supermarkt, bataten ook. Ok andere dingen kunnen ook veel duurder zijn.

Oja de makreel in blik van de lidl vind ik minder qua smaak. Aan de andere kant wil ik ook het liefst in water of olijfolie en niet in zonnebloemolie. Volgens mij ben ik best verwent met de delhaize hier, ze hebben zo goed als alles wat je wilt. En daarnaast nog een grote bioshop. Allemaal in ons dorpke.
sorry ik bedoel 2 limoenen voor 0.49(ik heb het net veranderd :-[
Door Kaio
tess06 schreef: sorry ik bedoel 2 limoenen voor 0.49(ik heb het net veranderd :-[
oo dat scheelt wel veel  :D

Ik heb trouwens de smoothie met paprika erbij genomen vandaag, dat was eens en nooit meer  :yucky: De rest door de gootsteen gegooid.
Door EllenL
Pffff, volgens mij ben ik toch eindelijk ingehaald door de griep :( maar even een soepje in elkaar flanzen, heb niet alle ingredienten voor de veggie soep, maar zonder asperges en boontjes is hij vast ook lekker ;) Bah... het ging net allemaal zo lekker en nu doet mijn rug weer auw :( en mijn keel... en mijn hoofd een heel klein beetje ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door