Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Ziet er prima uit, lekker stevig! Ben heel benieuwd naar je ervaringen!Anders ik wel. Ik hoop nu een goede keus gemaakt te hebben
Sweet Dutchess schreef: Anders ik wel. Ik hoop nu een goede keus gemaakt te hebbenIk hoop met je mee!!! Ik zou zeker voor groter dan maat 10 gaan ;)
Martine-Tom schreef: Ja das wat klein, ik vroeg het me af omdat ik iedereen hoor roepen dat 8 zo klein is en de mijne doet het prima met een 8Ik vind de 8 ook te klein voor vleesbot en spier, maar voor orgaan is die perfect.![]()
Sweet Dutchess schreef: ojee , ik weer een vleesmolen gekochtHad je nu niet beter een kenwood kunnen kopen Esther![]()
![]()
tt-tjes schreef: Had je nu niet beter een kenwood kunnen kopen Estherja, ik ben na 1 mislukking wel tot die ontdekking gekomen.![]()
tt-tjes schreef: Had je nu niet beter een kenwood kunnen kopen Esther![]()
Sweet Dutchess schreef:Klinkt als een echt super apparaat. Wat een prijs trouwens
Tja misschien ,maar ik heb ook al van verschillende gehoord dat de kenwood ook wel moeite heeft met sommige dingen te vermalen.
De molen die ik nu gekocht heb is meer een professionele molen, lucht gekoeld en weegt ook nog eens zo'n 19kg.
Ik ga ervan uit dat deze molen echt wel alles kan vermalen.Ik heb hem ook niet te duur gekocht.
nieuwprijs ligt rond de €500 excl. btw. Dit lijkt me dan ook echt geen prutapparaatje
Anne , hoe is het met je moulinexje ?
Sweet Dutchess schreef: oohhww mensen dit is een molentje![]()
![]()
![]()
![]()
Kippennekken alsof het papier is , paardenvlees schiet er doorheen en ook ook effe wat zalmstaarten geprobeerd en ook dat is een makkie
De proficook is vergeleken bij dit machinetje gewoon poppenspul
Ik is blij, ik is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl blij![]()
Sweet Dutchess schreef: oohhww mensen dit is een molentjeHeb je deze in ieder geval geen miskoop![]()
![]()
![]()
![]()
Kippennekken alsof het papier is , paardenvlees schiet er doorheen en ook ook effe wat zalmstaarten geprobeerd en ook dat is een makkie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()