Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Nah Kimmie, was hab ich dir gesagt  :de: :de: :de: Herzlichen Glückwunsch aus die Niederlande  :nl: :nl: :de: :de:
Door Kim_S
Angelique schreef: Nah Kimmie, was hab ich dir gesagt  :de: :de: :de: Herzlichen Glückwunsch aus die Niederlande  :nl: :nl: :de: :de:
Vind ik leuk  O0

:groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Zwak of niet voor hem. Maar net gedroeg die zich als een klein kind. Niet door de erehaag lopen terwijl de rest van de ploeg het wel doet  :-X

* hij is toch niet voor niets captain?
je hebt gelijk tuurlijk is dat niet sportief van hem! maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij nu zwaar de pest erin heeft (en ik heb een zwak voor Messi )
Door Mandarijn
Nog een feitje  :biggrin2:

Götze zijn doelpunt is het 171e doelpunt van dit WK. Dit is een evenaring van het doelpuntenrecord op een WK. Op het WK van 1998 in Frankrijk werden er ook zoveel doelpunten gemaakt.
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Nog een feitje  :biggrin2:

Götze zijn doelpunt is het 171e doelpunt van dit WK. Dit is een evenaring van het doelpuntenrecord op een WK. Op het WK van 1998 in Frankrijk werden er ook zoveel doelpunten gemaakt.
Nou ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heb genoten dit WK! Lekker veel doelpunten gevallen ook!
Door Kim_S
Ik heb dit WK ontdekt dat mijn hartkleppen best tegen een stootje kunnen  :biggrin2:
Door Mandarijn
Nog wat prijzen:

Beste speler: Lionel Messi. Hij ontvangt de Gouden Bal.

Topscorer: James Rodriguez. Hij krijgt De Gouden Schoen.

Sportiefste ploeg: Colombia. Zij krijgen de fair-play award.

Beste doelman: Manuel Neuer. Hij krijgt de Gouden handschoen.

Grootste talent: Paul Pogba.
Door Mandarijn
Kim_S schreef: Ik heb dit WK ontdekt dat mijn hartkleppen best tegen een stootje kunnen  :biggrin2:
Je bent niet de enige geweest Kim die daar achter is gekomen  :biggrin2:
Door Mieke L.
Kim_S schreef: Ik heb dit WK ontdekt dat mijn hartkleppen best tegen een stootje kunnen  :biggrin2:
Ook wel lekker! Ik niet trouwens als het er echt op aan komt loop ik weg (wc/tuin) of kruip in mijn juichpak ik heb echt het gevoel dat ik er in zou kunnen blijven .
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: Nou ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heb genoten dit WK! Lekker veel doelpunten gevallen ook!
Ik heb ook genoten. En het was ontzettend leuk hier op BP.
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Je bent niet de enige geweest Kim die daar achter is gekomen  :biggrin2:
:biggrin2: wij  hebben het in ieder geval overleefd!  :vangaal:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Ik heb ook genoten. En het was ontzettend leuk hier op BP.
Ik ook heel erg! Jammer dat het voorbij is,  EK over 2 jaar dan maar?
Door Mieke L.
Kim_S schreef: Het was echt ontzettend gezellig hier!
Over 2 jaar weer? (EK)
dat zeg ik  :robben:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door