Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Oei, schrikken! In zo'n geval is het nu nog niet te vroeg om een borreltje te pakken hoor!
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Geen idee of het thuis hoort in het klaagtopic maar zit ondertussen nog te shaken op de bank. Een van mijn grootste angsten is dat een vrachtwagen een klapband krijgt terwijl ik er vlakbij rijd.... Nou dat is me dus net toen ik uit het bos kwam gebeurd.... Voor me begint alles heel hard te remmen (zo hard dat je rook ziet) en te slingeren. Dus ik moet ook hard remmen (fijn dat de hondjes geen kant op kunnen dan in hun bench en dus niet de hele auto door vliegen) ineens vliegt er van alles door de lucht, en voor dat ik überhaupt besef wat het is rolt er een grote vrachtwagen band op mijn rijbaan, gelukkig hebben we 3-balans waarbij de 3e afgesloten was door rood kruis, dus kon ik daar heen schieten net als mensen voor mij. Zag vervolgens de vrachtwagen nog net op de vluchtstrook tot stilstand komen.
Dit is dus echt mijn grootste nachtmerrie, nu kon ik het gelukkig allemaal ontwijken en ging het allemaal goed, ook voor de mensen voor mij, maar het zweet op mijn rug is nog niet helemaal droog....

Jeetje wat schrikken! **knuffel ***
Wel goed dat je zo cool bent gebleven en prima gehandeld hebt! Vergeet niet jezelf daarvoor een compliment te geven. Grootste nachtmerrie liep dus zomaar goed af! Nu nog even ont-shaken (ik heb dat ook hoor, dat de bibberen ineens daarna komen... )

Ja, om dit soort dingen zitten de honden bij ons ook nooit los in de auto.... het kan zomaar gebeuren he?
Door Cait_ie
Na gisteren rijkelijk champignonsaus over mijn garderobe verspreidt te hebben, vandaag tomatensoep. Op het werk. Met uiteraard een witte t-shirt.

Het is m'n weekje niet... ::)
Door Charlie Angel
constance.blokzijl schreef:Geen idee of het thuis hoort in het klaagtopic maar zit ondertussen nog te shaken op de bank. Een van mijn grootste angsten is dat een vrachtwagen een klapband krijgt terwijl ik er vlakbij rijd.... Nou dat is me dus net toen ik uit het bos kwam gebeurd.... Voor me begint alles heel hard te remmen (zo hard dat je rook ziet) en te slingeren. Dus ik moet ook hard remmen (fijn dat de hondjes geen kant op kunnen dan in hun bench en dus niet de hele auto door vliegen) ineens vliegt er van alles door de lucht, en voor dat ik überhaupt besef wat het is rolt er een grote vrachtwagen band op mijn rijbaan, gelukkig hebben we 3-balans waarbij de 3e afgesloten was door rood kruis, dus kon ik daar heen schieten net als mensen voor mij. Zag vervolgens de vrachtwagen nog net op de vluchtstrook tot stilstand komen.
Dit is dus echt mijn grootste nachtmerrie, nu kon ik het gelukkig allemaal ontwijken en ging het allemaal goed, ook voor de mensen voor mij, maar het zweet op mijn rug is nog niet helemaal droog....
Dat is enorm schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen en heb je hartstikke goed en snel kunnen handelen.
Nu gewoon rustig proberen bij te komen, de schrik zal nog wel even blijven ben ik bang.Afbeelding
Door constance.blokzijl
Dank! De bibbers zijn wel weg inmiddels maar er komt maar weinig uit mijn handen tot nu. Ik denk dat ik vandaag een rustig dagje heb! Die hal komt morgen wel....
Door Anne in Zweden
O, afschuwelijk, Constance! Ik krijg de koude rillingen al als ik het lees! Wat goed dat je het hoofd koel hield en dat het allemaal goed is afgelopen! Doe vandaag inderdaad maar rustig aan, en ik zou me kunnen voorstellen dat er nog een lekker spierpijntje achteraan komt, van de plotselinge verstrakking. Bij je honden misschien ook wel, want die zullen toch ook wel een harde landing hebben gemaakt tegen de wanden van de bench.

Sterkte met de bibbers. O nee, die waren al weg, las ik net. Dan gewoon een ontspannen rest van de dag gewenst!
Door constance.blokzijl
Anne in Duitsland schreef:O, afschuwelijk, Constance! Ik krijg de koude rillingen al als ik het lees! Wat goed dat je het hoofd koel hield en dat het allemaal goed is afgelopen! Doe vandaag inderdaad maar rustig aan, en ik zou me kunnen voorstellen dat er nog een lekker spierpijntje achteraan komt, van de plotselinge verstrakking. Bij je honden misschien ook wel, want die zullen toch ook wel een harde landing hebben gemaakt tegen de wanden van de bench.

Sterkte met de bibbers. O nee, die waren al weg, las ik net. Dan gewoon een ontspannen rest van de dag gewenst!
Last van mijn spieren heb ik inderdaad.... Alsof je overal kramp hebt gehad. Nog steeds krijg ik wel zo'n naar gevoel in mijn buik als ik er aan denk, net als de 3 auto's voor mij, het ging allemaal maar nét goed. De Kuga die voor me reed ging er bij mijn afslag ook af, die reed naar de Mac, koffie halen vermoed ik.... Die had waarschijnlijk nog meer bibbers want daar vloog ook nog een stuk rubber over de auto heen.
Harry is ook serieus van slag, zit aan me geplakt vandaag, en jammert heel veel. Nu is het ook wel een stresskipje, dus die voelt zich ook echt niet happy even....
Pfff, ik ga mijn engeltje weer even heel erg bedanken.
Door Mieke L.
Cait_ie schreef:Na gisteren rijkelijk champignonsaus over mijn garderobe verspreidt te hebben, vandaag tomatensoep. Op het werk. Met uiteraard een witte t-shirt.

Het is m'n weekje niet... ::)
Ik zou zwart gaan dragen!
Door hannabelgje
Wat een schrik Constance! Blij dat het goed afgelopen is.
Mijn klaagje: mijn lieve Swatch horloge is kapot. Nu moet ik een nieuw horloge. Liefst weer een Swatch, maar de nieuwe vind ik lelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaio
Ieks jakkes Constance! Gelukkig alleen maar heftige schrik. We hebben eens gehad dat de caravan rechts voor ons op de snelweg een klapband kreeg. Dat ding rolde net plat voor onze auto erover ging :nono2: Dat was ook een beetje te spannend.

Hier een blonde klaag! Waterwerken in Eifel, max 10 graden dus toch nog best koud in water, maar wel lekker in zonnetje. Vergeet dit blondje voor het gemak maar even dat bijna al meizon al best sterk is ook al is het niet superwarm, en smeert niet in, dus nu eh auw, tomatenhoofd.
Door dinky89
Heftig Constance! Heb wel eens meegemaakt dat motor van auto voor mij op de snelweg plofte waardoor ik ineens niets meer zag door alle rook, ook de auto voor mij niet dus wist ook niet wat die deed. Kan me dus wel iets bij de schrik voorstellen :bigarmhug:
Door constance.blokzijl
Gek toch eigenlijk, ondanks dat het goed is gegaan, behalve dat Harry echt niet in de auto wilde vanmorgen, zit bij mij toch nog de schrik erin. Was vanmiddag bij vrienden, vertelde ik wat er gebeurd was en brak het zweet me weer uit. Ik heb al een paar jaar mijn rijbewijs altijd met de auto naar het werk gemoeten via de snelweg en de naarste ongelukken die ik heb gezien waren altijd met vrachtwagens. Komt bij; op mijn werk moeten veel inkomende vrachten gewogen worden op een weegbrug, dat is een mijn werkzaamheden. Ik weet dus wat een gemiddelde geladen vrachtwagen weegt, heb ik in mijn mooie toet (ook al is het een stevige station) geen schijn van kans.
Vanmorgen reden mijn man en ik er weer langs, en er staan daar flinke remsporen op de weg...
Heb toch ff iets meer tijd nodig om te herstellen raar genoeg....
Door Border Bandit
Nou zeg, dat is ook heftig hoor!
Je hebt goed gehandeld en gedaan wat je kon!!

Helaas moet zoiets slijten.
Je zal zien dat het elke week ietsje beter gaat. :-*

Bij dit soort dingen helpt het voor mij altijd om lekker vaak mijn verhaal te doen.
(dus 'klaag' nog maar een paar keer. ;) )

Sterkte! :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door