Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Geen idee of het thuis hoort in het klaagtopic maar zit ondertussen nog te shaken op de bank. Een van mijn grootste angsten is dat een vrachtwagen een klapband krijgt terwijl ik er vlakbij rijd.... Nou dat is me dus net toen ik uit het bos kwam gebeurd.... Voor me begint alles heel hard te remmen (zo hard dat je rook ziet) en te slingeren. Dus ik moet ook hard remmen (fijn dat de hondjes geen kant op kunnen dan in hun bench en dus niet de hele auto door vliegen) ineens vliegt er van alles door de lucht, en voor dat ik überhaupt besef wat het is rolt er een grote vrachtwagen band op mijn rijbaan, gelukkig hebben we 3-balans waarbij de 3e afgesloten was door rood kruis, dus kon ik daar heen schieten net als mensen voor mij. Zag vervolgens de vrachtwagen nog net op de vluchtstrook tot stilstand komen.
Dit is dus echt mijn grootste nachtmerrie, nu kon ik het gelukkig allemaal ontwijken en ging het allemaal goed, ook voor de mensen voor mij, maar het zweet op mijn rug is nog niet helemaal droog....
constance.blokzijl schreef:Geen idee of het thuis hoort in het klaagtopic maar zit ondertussen nog te shaken op de bank. Een van mijn grootste angsten is dat een vrachtwagen een klapband krijgt terwijl ik er vlakbij rijd.... Nou dat is me dus net toen ik uit het bos kwam gebeurd.... Voor me begint alles heel hard te remmen (zo hard dat je rook ziet) en te slingeren. Dus ik moet ook hard remmen (fijn dat de hondjes geen kant op kunnen dan in hun bench en dus niet de hele auto door vliegen) ineens vliegt er van alles door de lucht, en voor dat ik überhaupt besef wat het is rolt er een grote vrachtwagen band op mijn rijbaan, gelukkig hebben we 3-balans waarbij de 3e afgesloten was door rood kruis, dus kon ik daar heen schieten net als mensen voor mij. Zag vervolgens de vrachtwagen nog net op de vluchtstrook tot stilstand komen.Dat is enorm schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen en heb je hartstikke goed en snel kunnen handelen.
Dit is dus echt mijn grootste nachtmerrie, nu kon ik het gelukkig allemaal ontwijken en ging het allemaal goed, ook voor de mensen voor mij, maar het zweet op mijn rug is nog niet helemaal droog....
Anne in Duitsland schreef:O, afschuwelijk, Constance! Ik krijg de koude rillingen al als ik het lees! Wat goed dat je het hoofd koel hield en dat het allemaal goed is afgelopen! Doe vandaag inderdaad maar rustig aan, en ik zou me kunnen voorstellen dat er nog een lekker spierpijntje achteraan komt, van de plotselinge verstrakking. Bij je honden misschien ook wel, want die zullen toch ook wel een harde landing hebben gemaakt tegen de wanden van de bench.Last van mijn spieren heb ik inderdaad.... Alsof je overal kramp hebt gehad. Nog steeds krijg ik wel zo'n naar gevoel in mijn buik als ik er aan denk, net als de 3 auto's voor mij, het ging allemaal maar nét goed. De Kuga die voor me reed ging er bij mijn afslag ook af, die reed naar de Mac, koffie halen vermoed ik.... Die had waarschijnlijk nog meer bibbers want daar vloog ook nog een stuk rubber over de auto heen.
Sterkte met de bibbers. O nee, die waren al weg, las ik net. Dan gewoon een ontspannen rest van de dag gewenst!
Cait_ie schreef:Na gisteren rijkelijk champignonsaus over mijn garderobe verspreidt te hebben, vandaag tomatensoep. Op het werk. Met uiteraard een witte t-shirt.Ik zou zwart gaan dragen!
Het is m'n weekje niet...