Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Border Bandit
Charlie Angel schreef:Gisteren nadat ik bij de masseuse was geweest door naar de supermarkt. Waar ik over een stuk plastic (zo'n plastic bodem van een tas) ben uitgegleden. Vol op mijn toch al compleet versleten knie gevallen en pols ging ook niet goed.
Heel lief wilde een buitenlandse meneer mij ophijsen maar hij kan niet zomaar aan mijn arm trekken want dan gaat het daar fout. Dus deze man gevraagd of hij mijn vriend wilde halen, die was namelijk de boodschappen al aan het doen. Chef kwam er al gelijk bij en alles, jezus wat viel je je dan opgelaten. En wat een pijn. Uiteindelijk omhoog gekomen, maar lopen ging erg moeizaam.

Nu de volgende dag een hele dikke knie die verrot zeer doet, zere rechterheup die steekt en zere rug en pols. Naast de normale pijnen. Leuk zo'n zwak lichaam die al weinig kan hebben.

Dus nu rustig aan en als iets niet goed gaat dan gelijk aktie ondernemen.Afbeelding
O nee toch!?
Bah, wat vervelend.
Heel veel beterschap!! :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef:Gisteren nadat ik bij de masseuse was geweest door naar de supermarkt. Waar ik over een stuk plastic (zo'n plastic bodem van een tas) ben uitgegleden. Vol op mijn toch al compleet versleten knie gevallen en pols ging ook niet goed.
Heel lief wilde een buitenlandse meneer mij ophijsen maar hij kan niet zomaar aan mijn arm trekken want dan gaat het daar fout. Dus deze man gevraagd of hij mijn vriend wilde halen, die was namelijk de boodschappen al aan het doen. Chef kwam er al gelijk bij en alles, jezus wat viel je je dan opgelaten. En wat een pijn. Uiteindelijk omhoog gekomen, maar lopen ging erg moeizaam.

Nu de volgende dag een hele dikke knie die verrot zeer doet, zere rechterheup die steekt en zere rug en pols. Naast de normale pijnen. Leuk zo'n zwak lichaam die al weinig kan hebben.

Dus nu rustig aan en als iets niet goed gaat dan gelijk aktie ondernemen.Afbeelding
Jakkes, Sjliek, ik krijg al pijn als ik het lees! Woonde je nu maar in Amerika, dan kon je tenminste nog een miljoen schadevergoeding eisen. Niet dat je lijf daar nou beter van wordt, maar dan kun je de boodschappen in ieder geval laten bezorgen. :P

Beterschap voor 't zere lichaam. Ik hoop dat je snel weer 'op de been' bent.
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef:Jakkes, Sjliek, ik krijg al pijn als ik het lees! Woonde je nu maar in Amerika, dan kon je tenminste nog een miljoen schadevergoeding eisen. Niet dat je lijf daar nou beter van wordt, maar dan kun je de boodschappen in ieder geval laten bezorgen. :P

Beterschap voor 't zere lichaam. Ik hoop dat je snel weer 'op de been' bent.
Grapjas. :biggrin2: :biggrin2:
Gelukkig rij ik al in een automaat, dus dat linkerbeen heb ik toch niet nodig.

Bedankt voor de knuffels en beterschapswensen.

Zit wel gewoon braaf te werken, want dat gaat gewoon door. Tot ongenoegen van Charlie want die heeft nu minder ruimte onder het bureau, want er staat nu een krukje met mijn been erop. ::)
Door koekje
Au!
Vallen is nooit leuk, maar het landt ook nog altijd zo rottig. Veel beterschap ermee :-*

En natuurlijk ook voor Charlie, want die kan niet optimaal liggen zo :-*
Door kira
Oh balen Angelique, had gehoopt het viel toch mee. Maar niet dus.

Hier wil Bronny even klagen, haar vis zit zo dicht in de kong dat ze al ruim een uur aan het lebberen is en misschien 100 gram van de 500 op heeft. En dat terwijl ze best trek heeft.
Door Charlie Angel
kira schreef:Oh balen Angelique, had gehoopt het viel toch mee. Maar niet dus.

Hier wil Bronny even klagen, haar vis zit zo dicht in de kong dat ze al ruim een uur aan het lebberen is en misschien 100 gram van de 500 op heeft. En dat terwijl ze best trek heeft.
Charlie snapt niet dat Bronny dan al die moeite doet. :biggrin2:
Door Radja
Charie heel veel beterschap en als ik wat voor je kan doen,woon erg dichtbij dus geef een gil!
Door Kaela
Beterschap Angel, hopelijk herstel je snel. Niets aan zo'n avontuur.

Er zit een nieuw katje in de straat en die denkt dat ie hier woont ofzo. Komt steeds op ons af en draalt in onze voortuin en die van de buren. Nou moet ik haar steeds wegjagen met een waterpistool. Super sneu. Maar natte kat is minder sneu dan stukke kat.

Ik kan wel goed mikken :cool:
Door Siberienne
Angelique, veel beterschap, wat een nare ongelukkigeval!

@kaela: we hebben je hulp nodig! Elke avond zit er een klein katje in het stukje bos waar we langs lopen. Is sinds kort. Vluchtte eergisteren de boom in maar bleef op 1 mrt hoogte zitten. Gisteren bleef 'ie achter de boom zitten... twee hysterische Huskies waren niet angstaanjagend genoeg om warme afstand te nemen... :-X

Spot mag volgende week naar de trimester. Net effe snel in minuutje iets van de los hangende flarden vd voddenzak gehaald. Want ik zat vanmorgen bij een vriendin en zag ineens allemaal haren op haar tafel liggen..

En ik liep in de stad een vrij nette kledingwinkel in omdat ik iets voor mijn werk nodig had maar was vergeten andere trui aan te trekken, de mevrouw keek wat raar.

Ik vind het trouwens maar stomme mode; pastel tinten en flodder jurken en rare mouwen
Door Kaela
Siberienne schreef:
@kaela: we hebben je hulp nodig! Elke avond zit er een klein katje in het stukje bos waar we langs lopen. Is sinds kort. Vluchtte eergisteren de boom in maar bleef op 1 mrt hoogte zitten. Gisteren bleef 'ie achter de boom zitten... twee hysterische Huskies waren niet angstaanjagend genoeg om warme afstand te nemen... :-X
Huur-waterpistool-denaars zijn duur hoor ;)

Oscar wordt ook wel wat hyperdepiep, maar niet zo erg als wanneer je ksssjjjjtttt gaat roepen. En dit zal hopelijk een beter en blijvender effect geven.
Door Kim_S
Klaag van Atz:

Ik mocht niet naar de trimsalon, mijn vrouwtje vond dat ze prima zelf mijn winterjas uit kon trekken.

Nou, dat heeft ze geweten! Ik heb lekker niet stil gezeten / gestaan, en ben ook nog hard weggelopen, ze zal weten dat ik het er niet mee eens was! En wat dacht je? Ze lokte me heel vals met wat lekkers, deed mijn halsband om zodat ik niet meer weg kon, en ging daarna gewoon door!! >:(

Nu zit ze lekker wel helemaal vol met haar, en ik kauw nu eindelijk op mijn welverdiende botje. Gelukkig hoef ik nou pas over een half jaar weer gekamd te worden, een wettervacht hoort tenslotte in de krul :P

Bewijsmateriaal:
image.jpeg
image.jpeg (1.92 MiB) 2154 keer bekeken
Door Angelique
Kim_S schreef:Klaag van Atz:

Ik mocht niet naar de trimsalon, mijn vrouwtje vond dat ze prima zelf mijn winterjas uit kon trekken.

Nou, dat heeft ze geweten! Ik heb lekker niet stil gezeten / gestaan, en ben ook nog hard weggelopen, ze zal weten dat ik het er niet mee eens was! En wat dacht je? Ze lokte me heel vals met wat lekkers, deed mijn halsband om zodat ik niet meer weg kon, en ging daarna gewoon door!! >:(

Nu zit ze lekker wel helemaal vol met haar, en ik kauw nu eindelijk op mijn welverdiende botje. Gelukkig hoef ik nou pas over een half jaar weer gekamd te worden, een wettervacht hoort tenslotte in de krul :P

Bewijsmateriaal:
image.jpeg
Zag liever een foto van Atz met zijn lentecoupje :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef:Zag liever een foto van Atz met zijn lentecoupje :biggrin2:
Die wilde echt niet meer op de foto hoor. Iets met hoog en laag springen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door