Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ligaa
Angelique schreef:Ahhhhhhh :( waren ze zeker dubbelblij toen je weer thuis was.
Ik geloof het wel, ze hebben bijna een hele dagportie gehad om de schade in te halen. Ze hadden honger in ieder geval. :'(
Door -Annemarie-
Ach, wat sneu voor de poezels! :(

Zondag tijdens het koken een vetspetter in m'n gezicht gekregen. Flinke brandblaar die open ging en er zit nu een hele lelijke korst op die ook nog regelmatig openspringt. Ik vind dat zo naar hè, kijk maar niet in de spiegel. :D
Door constance.blokzijl
Ik heb last van de getrokken kies, nou ja niet van die kies natuurlijk maar van dat gat wat er overblijft, dikke wang en net met eten een stuk paprika wat ik net daar ertussen kreeg. Bovendien baal ik er dus serieus van dat die kies eruit is.
Ik mag voor vandaag nog 4 paracetamolletjes dus ik zoek die maar op...
Door Riek
Mmmm ff klagen of ff zielig doen in mijn geval.
Ben hier niet zo vaak meer. De tijd en de puf ontbreekt me.
In januari is mijn vader overleden. Ben zelf een beste poos uit de running geweest met een longontsteking (net zoals de helft van NL).
En vorige week is m'n schoonmoeder overleden na een ziekbed van 6 weken.
Reden genoeg om te klagen.

Maar er is gelukkig nog zoveel moois om ons heen, wat wel gelukkig nog zien.
En na diepe dalen zijn het hoge bergen. Toch??
Door eelke
Riek schreef:Mmmm ff klagen of ff zielig doen in mijn geval.
Ben hier niet zo vaak meer. De tijd en de puf ontbreekt me.
In januari is mijn vader overleden. Ben zelf een beste poos uit de running geweest met een longontsteking (net zoals de helft van NL).
En vorige week is m'n schoonmoeder overleden na een ziekbed van 6 weken.
Reden genoeg om te klagen.

Maar er is gelukkig nog zoveel moois om ons heen, wat wel gelukkig nog zien.
En na diepe dalen zijn het hoge bergen. Toch??
Zeker, maar dit is het klaagtopic en daar mag je toch wel ff lekker gewoon klagen hoor. Tis niet niks wat je op je bord hebt gehad, sterkte daarmee.
Door frodo quin
Veel sterkte! Het zijn elk afzonderlijk al nare zaken, als je het allemaal zo kort na elkaar op je bord krijgt is het extra moeilijk. Er zijn inderdaad nog mooie dingen in de wereld, al zijn die vaak moeilijker om te zien als je in een dal zit. Enne effe klagen en laten merken dat het te veel is mag jij zeker.
Door Anne in Zweden
Bah Riek, dat is niet niks, wat je allemaal te verwerken hebt gekregen in de eerste maanden van dit jaar. Daar mag je best even over klagen, hoor. Gecondoleerd met het overlijden van je vader en je schoonmoeder.
Door Lil
Sterkte Riek, dat is behoorlijk wat om te verwerken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door