Maxi's 3-tal schreef: En het is niet eens moederdag!Bij Koek is het iedere dag moederdag![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: En het is niet eens moederdag!Bij Koek is het iedere dag moederdag![]()
Mini's 3-tal schreef: Zie net weer dat zondag om 20:30 Shawshank Redemption op Net5 is, voor wie het niet kent, een must-see voor iedereenDat is waar!![]()
eelke schreef: Dat is waar!Brrrr, blijft naar om te zien ja. Het was gisteren op veel plekken bal, op de E19 naar Antwerpen ook, bij Roermond, brrrr, brrrr, brrrr.
Ha en blij je te zien typen. Reed vanmiddag langs dit, en zo stonden er 4 vrachtwagens. Brrr..moet ik toch altijd aan jou denken.
![]()
Mini's 3-tal schreef: Brrrr, blijft naar om te zien ja. Het was gisteren op veel plekken bal, op de E19 naar Antwerpen ook, bij Roermond, brrrr, brrrr, brrrr.Pff nou, alles stond vast hier in de omgeving. Ik kwam om kwart voor 6 zelfs nog maar amper bij ons kantoor weg in t centrum van roosendaal...
koekje schreef: Ja, ik ging net even googelen en las het in de krant. Hij gaat voorlopig helemaal weg.Ik heb de aldi afgestoten. Wat een rot winkel is dat zeg. Toevallig was ik er afgelopen week omdat dat rijtechnisch handig uit kwam, maar ik heb er niet fatsoenlijk mn boodschappen kunnen doen.
Nu zal het rare volk wat er altijd komt wel naar mijn AH en jouw Aldi gaan.