Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Zie net weer dat zondag om 20:30 Shawshank Redemption op Net5 is, voor wie het niet kent, een must-see voor iedereen :biggrin2:
Dat is waar!

Ha en blij je te zien typen. Reed vanmiddag langs dit, en zo stonden er 4 vrachtwagens. Brrr..moet ik toch altijd aan jou denken.

Afbeelding
eelke schreef: Dat is waar!

Ha en blij je te zien typen. Reed vanmiddag langs dit, en zo stonden er 4 vrachtwagens. Brrr..moet ik toch altijd aan jou denken.

Afbeelding
Brrrr, blijft naar om te zien ja. Het was gisteren op veel plekken bal, op de E19 naar Antwerpen ook, bij Roermond, brrrr, brrrr, brrrr.
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Brrrr, blijft naar om te zien ja. Het was gisteren op veel plekken bal, op de E19 naar Antwerpen ook, bij Roermond, brrrr, brrrr, brrrr.
Pff nou, alles stond vast hier in de omgeving. Ik kwam om kwart voor 6 zelfs nog maar amper bij ons kantoor weg in t centrum van roosendaal...

Ik heb raar geslapen vannacht. Zo nog even de laatste dingen doen voor t werk, vanmiddag 2 uur cursus, en dan weekend  :D
Door koekje
Eindelijk, de sovjetwinkel met zn lege schappen. Er zal wel een Jumbo voor terugkomen, want ze hebben al jumbohuismerk liggen. Ik heb zo het idee dat het er niet per definitie beter op zal worden, het was al een prutwinkel toen het og superdeboer was.
Door eelke
koekje schreef: Ja, ik ging net even googelen en las het in de krant. Hij gaat voorlopig helemaal weg.
Nu zal het rare volk wat er altijd komt wel naar mijn AH en jouw Aldi gaan.
Ik heb de aldi afgestoten. Wat een rot winkel is dat zeg. Toevallig was ik er afgelopen week omdat dat rijtechnisch handig uit kwam, maar ik heb er niet fatsoenlijk mn boodschappen kunnen doen.
Ga nu meestal naar de lidl.
Door koekje
De Aldi bij jou vond ik ook vervelend. Vaak dingen op, raar volk en ik mocht me altijd legitimeren van de cassiere  >:(
Meneer houdt ook van de Lidl, maar gaat meestal naar de Aldi hier, want dichterbij en leuker parkeren. Hij koopt er vooral basisdingen, dat scheelt denk ik wel.
Door Kaio
Ik heb een hekel aan lidl en aldi nog erger, altijd een rommeltje, weet nooit welk groente en fruit ze hebben en ligt ook doorelkaar. En dan vaak nog hier en daarwat pallets in de weg. En dat alles vindt het autistische gedeelte van mijn brein niet leuk  :biggrin2:
Dus ga maar eens in de zoveel tijd naar lidl voor bepaalde spullen, groot inslaan ( en dan hebben ze het weer eens niet  ::) )

Ben net op de markt geweest, druk, en natuurlijk weetje nooit wie aan de beurt is, maar gelukkig weten sommige ervaren mensen dat haarfijn  ;D, heb wel een zak, zo'n 10 paprika's weten te scoren voor 2 euro. En dan moet ik nou eens googlen wat ik met mijn zeebaars ga doen ...
Door kira
Middagje dierenarts gedaan. Hopelijk slaapt iedereen vannacht beter als eerdere nachten want ik ben er wel aan toe eens bij te slapen. Helaas weer een overleden kuiken. Zo sneu. Als er nog een uitkomt zet ik die binnen onder de lamp eens zien of dat helpt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door