Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Juul schreef: Ik kan me zo voorstellen dat het een heel breekbare situatie wordt..........  Ik snap er dus ook niks van dat Poetin meer troepen naar de grens van oekraine heeft gestuurd en meer wapens schijnt te leveren aan de separatisten; aldus USA. Het wordt er niet minder eng op, nee.
Het wordt er zeker niet minder eng op, er worden al vergelijkingen gemaakt met iemand die heel veel verdriet en verderf  veroorzaakt heeft zo,n 65 jaar geleden.
En over theorien, het blijft theorie, er schijnt ook een theorie te zijn dat de hele Jodenvervolging verzonnen is. Ziek.
Ik hoop dat het zeer snel een positieve wending neemt, zeker voor de nabestaanden die verder moeten leven met dit onmenselijke verdriet. Het woord positief is misschien ongelukkig gekozen, hoe zou er uit dit drama in vredesnaam iets positiefs kunnen voortkomen.
Juul schreef: Ik kan me zo voorstellen dat het een heel breekbare situatie wordt..........  Ik snap er dus ook niks van dat Poetin meer troepen naar de grens van oekraine heeft gestuurd en meer wapens schijnt te leveren aan de separatisten; aldus USA. Het wordt er niet minder eng op, nee.
Tja, en USA stuurt troepen naar Oekraïne alleen zal je dat niet zomaar lezen. Bij begin van de spanningen in Oekraïne werd ineens NAVO oefening daar vlakbij gehouden. De Amerikanen zijn goed in vingertje wijzen richting Rusland maar zelf doen ze het ook.....
dinky89 schreef: Tja, en USA stuurt troepen naar Oekraïne alleen zal je dat niet zomaar lezen. Bij begin van de spanningen in Oekraïne werd ineens NAVO oefening daar vlakbij gehouden. De Amerikanen zijn goed in vingertje wijzen richting Rusland maar zelf doen ze het ook.....
Ik begin me steeds meer af te vragen of we uberhaupt wel echt onafhankelijk nieuws kunnen krijgen. We zijn nu eenmaal westers en kijken met een westerse blik door de ogen van een westerse camera.
dinky89 schreef: Tja, en USA stuurt troepen naar Oekraïne alleen zal je dat niet zomaar lezen. Bij begin van de spanningen in Oekraïne werd ineens NAVO oefening daar vlakbij gehouden. De Amerikanen zijn goed in vingertje wijzen richting Rusland maar zelf doen ze het ook.....
Volgens mij is de VS de afgelopen decennia meer "oorlogjes" begonnen dat Rusland, waarbij ook "foutje bedankt" een burgervliegtuig naar beneden werd gehaald en waar met net zulke grote voetstappen over menselijkheid en mensenrechten werd heengewalst. Dus eigenlijk heb ik liever dat heer Obama de zooi in zijn eigen land eerst eens op orde brengt voordat hij er hier een zooitje van maakt met zijn ge-eis om maar vooral zwaardere sancties en wat nog meer.

Wat je zegt.......ineens voor iemands kust een oefening gaan houden is puur provocatie.
Angelique schreef: Volgens mij is de VS de afgelopen decennia meer "oorlogjes" begonnen dat Rusland, waarbij ook "foutje bedankt" een burgervliegtuig naar beneden werd gehaald en waar met net zulke grote voetstappen over menselijkheid en mensenrechten werd heengewalst. Dus eigenlijk heb ik liever dat heer Obama de zooi in zijn eigen land eerst eens op orde brengt voordat hij er hier een zooitje van maakt met zijn ge-eis om maar vooral zwaardere sancties en wat nog meer.

Wat je zegt.......ineens voor iemands kust een oefening gaan houden is puur provocatie.
+1
OMG.... Af en toe baal ik van FB.... Kwam er vanmorgen een filmpje voorbij, ik had het niet willen zien  :'( Gauw weer weggeklikt....
Een filmpje vlak na de ramp, je kan je bedenken wat daarop te zien is :'(
Kinnie schreef: OMG.... Af en toe baal ik van FB.... Kwam er vanmorgen een filmpje voorbij, ik had het niet willen zien  :'( Gauw weer weggeklikt....
Een filmpje vlak na de ramp, je kan je bedenken wat daarop te zien is :'(
:-X :-X Er kwam vast geen blote tiet in voor, anders had FB 'm wel verwijderd  :-X
Angelique schreef: Volgens mij is de VS de afgelopen decennia meer "oorlogjes" begonnen dat Rusland, waarbij ook "foutje bedankt" een burgervliegtuig naar beneden werd gehaald en waar met net zulke grote voetstappen over menselijkheid en mensenrechten werd heengewalst. Dus eigenlijk heb ik liever dat heer Obama de zooi in zijn eigen land eerst eens op orde brengt voordat hij er hier een zooitje van maakt met zijn ge-eis om maar vooral zwaardere sancties en wat nog meer.

Nog een keer + 1 en met deze " :-X :-X Er kwam vast geen blote tiet in voor, anders had FB 'm wel verwijderd  :-X" nog een keer + 1  :-X :-X :-X
Angelique schreef: Volgens mij is de VS de afgelopen decennia meer "oorlogjes" begonnen dat Rusland, waarbij ook "foutje bedankt" een burgervliegtuig naar beneden werd gehaald en waar met net zulke grote voetstappen over menselijkheid en mensenrechten werd heengewalst. Dus eigenlijk heb ik liever dat heer Obama de zooi in zijn eigen land eerst eens op orde brengt
Nee joh, Europa dat leidt zo lekker af van interne problemen!

Ik geloof dat alle delen in elke 'staat' zijn toegestaan op FB, zo lang het geen geslachtsdelen zijn.
Want dat is niet kies...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door