Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Gefeliciteerd Annemieke! Die heb je maar mooi binnen!

OT: aan het werk geweest, prachtig zonnetje. Vanmiddag bij een berenmeneer op visite geweest (zijn baas had een probleem met een computer en ik wilde alleen maar mee als ik mocht berenknuffelen).
Thuisgekomen uitgebreid gecontroleerd door met name Nox. "Je ruikt naar beren! Het zijn toch niet die dames, hè!  >:( "

Groetjes meegenomen voor de berendames uit de NOP  :P
Door ashley
Ronald schreef: Knap klöte, dus... Geef het ventje maar een voorzichtige knuf!
Zal het doorgeven, en uiteindelijk weten we nog niks  :-\ Rontgenapparaat kapot dus maar 1 foto kunnen maken  :( Morgenochtend om 8 uur bellen met de da hier en moeten zij foto's maken. Lekkere tijd ook voor mij zo s' morgens vroeg.....Nou ja alles voor de honden zullen we maar zeggen  ::)
Door ashley
Ronald schreef: Dat schiet inderdaad niet op. Nu maar hopen dat je morgenochtend fit genoeg bent!  :-*
Hoe meer adrenaline hoe beter het met mij gaat. Dus ik sta morgen fris en fruitig om 7 uur naast mijn bed. Dat ik daarna als een plumpudding in elkaar zak nemen we dan maar voor lief  ;) Pluto mag in elk geval toch niet wandelen en Loes ligt heel rustig bij hem zoals een goede zus betaamt  ;D
Door Nynke
vanaalst schreef: ff gekeken maar die markt ziet er wel heel errug leuk uit!
Is ook superleuk !!  :) :) De eerste zaterdagen van de maand op het Noordplein :) De varkens staan op Katendrecht  ;)

Van harte gefeliciteerd Annemieke !!!!!

Joke en Jeroen;  :bigarmhug: :bigarmhug:

OT: Lekker gewandeld bij Sandelingen bij H.I. Ambacht, maar ben daar gestruikeld/door enkel gezwikt. Me opgevangen met mijn linkerarm en mijn robuuste voorgevel  ::) ::) Hopen dat ik er morgen geen last meer van heb, anders maar een aspirientje nemen voor ik wegrij  8)
Door Pluto
Zo, vrouwtje en hondjes zijn weer tot rust, Pluto lekker 'K.O.' door de pijnstilling en de zenuwen van Joke zijn ook weer onder controle.
Pluutje heeft lekker verse zalm gegeten en wordt de komende tijd nog wat extra vertroeteld.
Morgenvroeg een controlefoto om uit te sluiten dat er ook in de bovenarm en schouder geen breuk zit en de diagnose kneuzing/verstuiking bevestigd kan worden.
Dan komt het moeilijkste gedeelte, rust... :-X

Nu even iedereen in zijn mandje stoppen, administratie ff bijwerken en dan ook gestrekt, morgen 4.00u gaat het wekkertje weer.
Door kira
Ronald schreef: Gefeliciteerd Annemieke! Die heb je maar mooi binnen!

OT: aan het werk geweest, prachtig zonnetje. Vanmiddag bij een berenmeneer op visite geweest (zijn baas had een probleem met een computer en ik wilde alleen maar mee als ik mocht berenknuffelen).
Thuisgekomen uitgebreid gecontroleerd door met name Nox. "Je ruikt naar beren! Het zijn toch niet die dames, hè!  >:( "

Groetjes meegenomen voor de berendames uit de NOP  :P
De berendames voelen zich achtergesteld, en zijn benieuwd welke berenmeneer jij mee bent vreemdgegaan.

De kleine beer en Fop hebben met Charly gewandeld. Hopelijk neemt Charlie de vieze eigenschappen van Fop niet over.

@ashley, hoop dat pluto snel weer opknapt.
Door pallas
Beterschap voor Pluto :-* :-*

@Kira; je had die kop van Nox moeten zien "toch niet de dames-beren hè.... >:( >:( >:(;D ;D ;D

Naar de watsu geweest, lijf met moeite weer een beetje los gekregen. Morgen naar de osteopaat en dan moet ik er weer een weekje of wat mee toe kunnen :-\
Pillen erin gemikt (wellicht eens een normale nacht maken ::)) en nu iets eten, want voor de watsu is dat niet zo fijntjes.
Warm eten heb ik geen zin meer in, dus neem iets van een crackertje ofzo.

Vanaf morgen misschien even een paar dagen 'of the grid'... bijkomen van alle behandelingen.
Na twee dagen rust voor Zoë vandaag weer heel veel herrie met de wegwerkzaamheden.  De rust compositum doet wel iets, maar helaas niet genoeg. Ze heeft weer moeite om 's avonds tot rust te komen. Ze is eindelijk gaan liggen nu. Kan ik tenminste ook naar mijn bed. Slaap lekker kleine Zoë.
Door ashley
Met Pluto naar de da om foto's van zijn pootje te laten maken omdat gister het rontgenapparaat kapot ging  :-\ Voor nu ligt hij nog steeds in zijn mandje en heeft hij geen puf om er uit te komen. En al is het langer met de auto dan met de fiets gaan we deze keer mooi met de auto, dat is voor hem denk ik een stuk fijner  :)
Door Pluto
Zojuist bericht van het thuisfront, Pluto heeft niets gebroken of gescheurd, wel flink gekneusd.
De arts was verbaasd over het totale gebrek aan artrose, iets wat bij een JR kruising van bijna 12 met een voorliefde voor balletjes wel te verwachten zou zijn.
Verder zat hij prima in zijn spieren voor zo'n senior en heeft dat ook de schade beperkt.
Voor de zekerheid ook de schouder en teentjes op de foto gezet en ook dat was in orde.
Kortom, rust en wat pijnstilling en alles komt goed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door