Ik heb nieuwe bovenburen....
Van 22.30 t/m 0.10 aan één stuk door gestommel, gerommel en gebonk.
En om 2.45 begon het wéér.
Bandit maar uitgelaten en nu even op barfplaats kijken.
Zucht...ik doe geen oog dicht zo.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef:Hè wat vervelend Border Bandit, ook al weet je dat iemand er niks aan kan doen![]()
Meneer pien ging in de vestibule boren voor een kabeltje om de tv-kijk-box aan te sluiten, hoor ik heel hard 'SHIT' en een hoop gedoe, toen ging ik maar even kijken, spuit het water overal heen![]()
Snel het vinyl opzij en hoofdkraan dichtgedraaid, nu is 'ie voor koppelingen bij de bouwmarkt om de boel weer waterdicht te maken. Toen moest wel eerst even de bovenkant van de meterkast gesloopt anders kan hij niet bij de stukke leiding![]()
#handigeharry
Border Bandit schreef:Hoe is het vannacht gegaan? Hopelijk wat stiller?
Gevolg van vannacht zijn toegenomen lichamelijke klachten. Ik loop al zo op mijn tenen, nu is het helemaal over.
Kaela schreef:Oscar is ziek. Het lijkt heel gewoon een vervelend virusje te zijn, met alle bijbehorende effecten aan voor en achterkant. Hij is wat moe en hangerig, verder niets ernstigs en mijn verstand blijft kalm. Maar het moet wel snel wat opknappen hoor, anders krijg ik deja vu's en paniekjes enzo.Hier draaien de duimen dat hij vlug weer beter is.
Kaela schreef:Oscar is ziek. Het lijkt heel gewoon een vervelend virusje te zijn, met alle bijbehorende effecten aan voor en achterkant. Hij is wat moe en hangerig, verder niets ernstigs en mijn verstand blijft kalm. Maar het moet wel snel wat opknappen hoor, anders krijg ik deja vu's en paniekjes enzo.Beterschap voor Oscar