Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Border Bandit
Oh, wat jammer Hannabelgje. :(

Ik heb nieuwe bovenburen....
Van 22.30 t/m 0.10 aan één stuk door gestommel, gerommel en gebonk.
En om 2.45 begon het wéér.

Bandit maar uitgelaten en nu even op barfplaats kijken.

Zucht...ik doe geen oog dicht zo.
Door Eef+Stippels
Wat balen :-X

Ik zou even met ze gaan babbelen. Misschien weten ze niet dat het gehorig is.
Hopelijk was het eenmalig!
Door Border Bandit
Dank je wel. ;)

Het is een aanleunwoning. Ik heb met iemand van de zorg gesproken en die vrouw is erg slecht in haar hoofd (dementerend, zoiets). Verhuizen schijnt erg moeilijk te zijn voor dit soort mensen. Waarschijnlijk is ze daardoor zo onrustig.
Ik moet daar ook respect voor hebben.

Maar het is wel heel erg moeilijk zo. Om 4 uur wéér en om 8.30 wéér.
Steeds als je even een paar uur slaapt wordt je weer gewekt en mag je lang naar het gerommel luisteren.
Ik heb uiteindelijk mijn reservematras maar in de woonkamer gelegd, daar hoorde je het iets minder.
Super leuk voor Bandit natuurlijk! :)
Door - pien -
- pien - schreef:Hè wat vervelend Border Bandit, ook al weet je dat iemand er niks aan kan doen :-\

Meneer pien ging in de vestibule boren voor een kabeltje om de tv-kijk-box aan te sluiten, hoor ik heel hard 'SHIT' en een hoop gedoe, toen ging ik maar even kijken, spuit het water overal heen :-X
Snel het vinyl opzij en hoofdkraan dichtgedraaid, nu is 'ie voor koppelingen bij de bouwmarkt om de boel weer waterdicht te maken. Toen moest wel eerst even de bovenkant van de meterkast gesloopt anders kan hij niet bij de stukke leiding ::)
#handigeharry :crazy2:
Door dinky89
Aan het werk op zaterdag terwijl ik afgelopen week ook al meer uren had gewerkt dan mijn contracturen *DigiD deadlines*
Uiteraard inclusief fijne koppijn door de spanning in mijn schouders/nek ::)
Door Border Bandit
Oh Pien, wat vervelend!!
Het is natuurlijk geen plaats om er maar een extra kraantje te plaatsen he!? :biggrin2:

Dinky89, ik hoop dat je zondag een beetje bij kunt komen.
Misschien helpt warm douchen tegen de spanning in je nek en schouders?

Gevolg van vannacht zijn toegenomen lichamelijke klachten. Ik loop al zo op mijn tenen, nu is het helemaal over. :(
Door dinky89
Dat helpt inderdaad tijdelijk border, vanmorgen al lange tijd onder gestaan. Nu de rapporten klaar zijn vl lief aangekeken of hij straks mijn schouders masseert voordat we vanavond naar feestje 'moeten' ;) morgen dus tijd om bij te komen, 3 dagen werken en dan 4 dagen vrij ;)

Balen dat jij niet tot rust kan komen met de nieuwe buren :(
Door Eef+Stippels
Border Bandit schreef:
Gevolg van vannacht zijn toegenomen lichamelijke klachten. Ik loop al zo op mijn tenen, nu is het helemaal over. :(
Hoe is het vannacht gegaan? Hopelijk wat stiller?

@Pien wat een toestand. Dat zijn van die fijne klusverrassingen. Hier is ook al eens het water en het gas geraakt. Achteraf is het een leuk verhaal waar anderen om kunnen lachen ;) :biggrin2:
Door - pien -
Oh Pien, wat vervelend!!
Het is natuurlijk geen plaats om er maar een extra kraantje te plaatsen he!? :biggrin2:

;D O, wat heb ik hier om moeten lachen ;D
Nee, geen kraantje bijna tegen het plafond, zeg 2,70 hoog ;D
Wel viel het me mee hoe hij de meterkast had 'gesloopt', het stuk is weer teruggeplaatst en je ziet er straks niks meer van. Zeker als je klein bent zoals ik ;D

@Pien wat een toestand. Dat zijn van die fijne klusverrassingen. Hier is ook al eens het water en het gas geraakt. Achteraf is het een leuk verhaal waar anderen om kunnen lachen ;) :biggrin2:

We waren blij dat het 'maar' water was en geen gas :o (want die zat ernaast ::) ) De waterleiding maakte bovenaan een rare bocht (niet te zien natuurlijk) daarom ging de boormachine er dwars doorheen ;D Nou ja, knelkoppeling erop en het waterballet opruimen :D
En inderdaad zijn dat achteraf leuke verhalen :biggrin2:
Door Kaela
Oscar is ziek. Het lijkt heel gewoon een vervelend virusje te zijn, met alle bijbehorende effecten aan voor en achterkant. Hij is wat moe en hangerig, verder niets ernstigs en mijn verstand blijft kalm. Maar het moet wel snel wat opknappen hoor, anders krijg ik deja vu's en paniekjes enzo.
Door hannabelgje
Kaela schreef:Oscar is ziek. Het lijkt heel gewoon een vervelend virusje te zijn, met alle bijbehorende effecten aan voor en achterkant. Hij is wat moe en hangerig, verder niets ernstigs en mijn verstand blijft kalm. Maar het moet wel snel wat opknappen hoor, anders krijg ik deja vu's en paniekjes enzo.
Hier draaien de duimen dat hij vlug weer beter is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door - pien -
Kaela schreef:Oscar is ziek. Het lijkt heel gewoon een vervelend virusje te zijn, met alle bijbehorende effecten aan voor en achterkant. Hij is wat moe en hangerig, verder niets ernstigs en mijn verstand blijft kalm. Maar het moet wel snel wat opknappen hoor, anders krijg ik deja vu's en paniekjes enzo.
Beterschap voor Oscar :-* :bigarmhug:
Door Border Bandit
"Eef+doggies" Hoe is het vannacht gegaan? Hopelijk wat stiller?

Helaas. Vanochtend meer dan 1,5 uur liggen luisteren naar het gestommel, gerommel en gebonk. Komt zelfs door mijn op maat gemaakte slaapdopjes én oorkappen (en dát slaapt lekker....) heen!?
Ik voel me nu nóg beroerder. Ik kan echt niks meer doen.
(oh, effe mopperen is best prettig ;))
Ik ben al aan het denken waar ik evt. elders kan slapen.
En ik woonde hier zo fijn... :-\

@Kaela. Wat vervelend dat Oscar ziek is. Er schijnt wel een virus te heersen. Maar daar wordt Oscar niet beter van natuurlijk. ;)
Veel sterkte en beterschap, ik hoop dat hij snel weer opknapt!! :bigarmhug:
Door Siberienne
Sterkte border bandit! Muziekje opzetten waar je rustiger van wordt ipv luisteren ernaar? Of een ventilator als tegengeluid? Niet slapen is zo slopend......

Hier is het Grote Verhaarfeest begonnen; mijn hond voelt aan als een vies oud kleed en overal zitten haren aan. Binnenkort klaagje van Spot want hij mag in bad :biggrin2:
En dat vindt hij helemaal niet leuk... :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door