Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Inmiddels al een week ziek met veel hoesten en koorts. Sinds zaterdag kan ik niet meer praten. (Reuze handig met sollicitatiegesprekken). Ook bloedneuzen en ik hoest ook met bloed.
Huisarts denkt dat het een bacterie is. Heeft bloed afgenomen en vanavond bellen voor de uitslag. Heb wel al recept voor ab gekregen, maar mag die pas halen wanneer het inderdaad een bacterie blijkt te zijn. Verder een puffer meegekregen en slijmoplossers. De enige twee weken in een compleet jaar dat ik niet werk en ik ben gewoon al die tijd al ziek. Zo super balen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
Jakkes Hanna, beterschap! :-*

OT: sinds gisteravond keelpijn en snot. En een mega drukke week weer. Zucht.
Door hannabelgje
Kim_S schreef:Jakkes Hanna, beterschap! :-*

OT: sinds gisteravond keelpijn en snot. En een mega drukke week weer. Zucht.
Jij ook beterschap. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door - pien -
Beterschap voor de zieken :-*

Ik pak een fles wijn om een scheut in de pastasaus te doen, zit er een kurk in, moet ik helemaal in de la gaan graven waar m'n kurketrekker is.
Dan schiet het lipje van het blikje 'tomaten op sap' los en moet ik op zoek naar de blikopener ::)
#hetmoetnietgekkerworden :crazy2:
Door El_Kato
Lekkage in de badkamer is opgelost gelukkig met een minimum aan schade. We moeten een stukje muur in de slaapkamer herstellen maar het is minder ernstig als waar we bang voor waren. De aansluiting van de wastafel op de hoofdbuis zit naast de aansluiting van het bad. Na het badderen trek in de stop (heet dat zo, zo'n fancy chromen dop op de afvoer :P ) er altijd in zijn geheel uit ipv dat ik hem open draai. Vind het dan te langzaam gaan… door de druk van het water en door de jaren is waarschijnlijk de afvoer van de wastafel langzaam losgewrikt van de hoofdbuis. Waardoor douchewater ook weg kon lopen… Muur beneden gaan we ook overschilderen. Denk niet dat visite het ziet maar ik zie de strepen we lopen en dat irriteert me ::)

Vanaf nu toch maar netjes de draaiknop gebruiken :-\
Door Siberienne
El_Kato schreef:Lekkage in de badkamer is opgelost gelukkig met een minimum aan schade. We moeten een stukje muur in de slaapkamer herstellen maar het is minder ernstig als waar we bang voor waren. De aansluiting van de wastafel op de hoofdbuis zit naast de aansluiting van het bad. Na het badderen trek in de stop (heet dat zo, zo'n fancy chromen dop op de afvoer :P ) er altijd in zijn geheel uit ipv dat ik hem open draai. Vind het dan te langzaam gaan… door de druk van het water en door de jaren is waarschijnlijk de afvoer van de wastafel langzaam losgewrikt van de hoofdbuis. Waardoor douchewater ook weg kon lopen… Muur beneden gaan we ook overschilderen. Denk niet dat visite het ziet maar ik zie de strepen we lopen en dat irriteert me ::)

Vanaf nu toch maar netjes de draaiknop gebruiken :-\

Dat schilderwerk etc valt toch onder je opstal verzekering?
Zo hebben wij ooit een brandje in de keuken gehad door een plastic spatel die op de gaspit lag (blond momentje). Overal smerige roet; mochten we de keuken schoon laten maken en schilderen vd verwerking...
Door Siberienne
Kaio schreef:Oo getver lekkage's altijd zo'n nachtmerrie.

Over nachtmerries gesproken vannacht ook weer zo'n leuke >:( Kaio was ineens terug, maar dat kon eigenlijk niet he, en zo werd het dus erg spooky. En dan wordt je wakker en probeer dan maar weer te slapen ::)

Vind je dat naar? Afgelopen week had ik een nare droom en ineens stond Chenak aan het bed om even te kijken of ik wel ok was. Daarna sliep ik juist rustig verder. Prettig idee dat de keizer nog steeds een oogje in het zeil houdt.

Ook Janouk en mijn opa zijn nog wel eens even terug geweest in mijn dromen, ik vind dat idee eigenlijk wel prettig. Ze zijn zo nooit helemaal weg.
Door Siberienne
Klaagje: barstende koppijn. Ik was er net een beetje vanaf. Druk op het werk en collega die dan zo reageert van 'ja dat moet je nu eenmaal aankunnen als je beter wil worden' uuuuuuuhhhhh volgens mij is dat de wat omgekeerde volgorde, :-X :-X
Door Kim_S
Ik ging vroeg naar bed om me weer wat beter te voelen, en ik voel me alleen maar slechter :(
Dan de rest van de week maar op de automatische piloot...
Door - pien -
Siberienne schreef:Klaagje: barstende koppijn. Ik was er net een beetje vanaf. Druk op het werk en collega die dan zo reageert van 'ja dat moet je nu eenmaal aankunnen als je beter wil worden' uuuuuuuhhhhh volgens mij is dat de wat omgekeerde volgorde, :-X :-X

:o wat een inlevingsvermogen zeg :-X
Door Kaio
Siberienne schreef:Vind je dat naar? Afgelopen week had ik een nare droom en ineens stond Chenak aan het bed om even te kijken of ik wel ok was. Daarna sliep ik juist rustig verder. Prettig idee dat de keizer nog steeds een oogje in het zeil houdt.

Ook Janouk en mijn opa zijn nog wel eens even terug geweest in mijn dromen, ik vind dat idee eigenlijk wel prettig. Ze zijn zo nooit helemaal weg.

Ja in begin is het fijn als ie terug is maar dan krijgt het een vreemde wending zeg maar en dan rakelt het juist wat minder prettige gevoelens op. Ik ben er blijkbaar nog niet overheen hoe plots het ging en of ik niet beter dit of dat, je weet wel misschien.
Door Kaio
- pien - schreef::o wat een inlevingsvermogen zeg :-X
En dat gaat helaas nog vaker gebeuren bij mensen.

Bij mij vonden ze destijds dat het al lang genoeg geduurd had, maw niet aanstellen......of mensen die het over tussen de oren hebben.
Blijkbaar kennen heel veel mensen bepaalde gevoelens niet, en kunnen zich niet inleven.
Bedenk maar dat het hun beperking is niet de jouwe :-*
Door - pien -
Siberienne schreef:Klaagje: barstende koppijn. Ik was er net een beetje vanaf. Druk op het werk en collega die dan zo reageert van 'ja dat moet je nu eenmaal aankunnen als je beter wil worden' uuuuuuuhhhhh volgens mij is dat de wat omgekeerde volgorde, :-X :-X
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Kaio schreef:En dat gaat helaas nog vaker gebeuren bij mensen.

Bij mij vonden ze destijds dat het al lang genoeg geduurd had, maw niet aanstellen......of mensen die het over tussen de oren hebben.
Blijkbaar kennen heel veel mensen bepaalde gevoelens niet, en kunnen zich niet inleven.
Bedenk maar dat het hun beperking is niet de jouwe :-*

Ja, dat is zo. Maar het voelt zooo onrechtvaardig als iemand iets neerlegt bij jou en dat komt door hun inlevingsvermogen. Of beter gezegd: het gebrek er aan :-X
Afijn, de kans is groot dat die mensen zichzelf ook nog wel een keer tegenkomen ::)
Door Siberienne
Kaio schreef:Ja in begin is het fijn als ie terug is maar dan krijgt het een vreemde wending zeg maar en dan rakelt het juist wat minder prettige gevoelens op. Ik ben er blijkbaar nog niet overheen hoe plots het ging en of ik niet beter dit of dat, je weet wel misschien.

Oh ja, heel herkenbaar. Dat 'wat als' gevoel. Ik vond het een troost toen ik las dat dat ook 'gewoon' een fase van rouw verwerken is en dat heel veel mensen dat hebben.
Sterkte ermee en geef het tijd, ik had bv een jaar na het overlijden van Janouk gewoon een vrije dag nodig om vrijuit verschrikkelijk verdrietig te zijn...

Nogmaals **knuf***
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door