Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Lief dat je zo blijft schrijven Siberienne, je zult het wel druk hebben en ik kan me voorstellen dat je het woord corona niet meer kunt horen. Heldere uitleg geef je. Fijn. :)
Door Fenixjuh
sam28 schreef:Lief dat je zo blijft schrijven Siberienne, je zult het wel druk hebben en ik kan me voorstellen dat je het woord corona niet meer kunt horen. Heldere uitleg geef je. Fijn. :)
Dat :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door doranto
sam28 schreef: di 10 mar 2020, 21:33 Lief dat je zo blijft schrijven Siberienne, je zult het wel druk hebben en ik kan me voorstellen dat je het woord corona niet meer kunt horen. Heldere uitleg geef je. Fijn. :)
Ook mee eens.
Bedankt!
Door eelke
Angelique schreef:
Mmm, ik lees toch wat mensen die nu ziek zijn en in thuisquarantaine dat ze zich drieweg de longen uit hun lijf hoesten.

Hier mag je wel kletsen natuurlijk :biggrin2: juist alleen hier :biggrin2:
Ja die zijn ziek. Maar wat ik las, is dat je dus ook corona kunt hebben met milde verschijnselen. En dan dus wel andere mensen kunt besmetten die er wel zieker van worden.

Oh gelukkig. Nou dan moeten we maar weer eens een bitterbal avond doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Door Siberienne
sam28 schreef: di 10 mar 2020, 21:33 Lief dat je zo blijft schrijven Siberienne, je zult het wel druk hebben en ik kan me voorstellen dat je het woord corona niet meer kunt horen. Heldere uitleg geef je. Fijn. :)
Ik ben nog niet druk (vakantie) vanaf volgende week wel weer ;) ik volg het allemaal wel en heel eerlijk? Ik vind het ook fascinerend. Dit is toch wel heel bijzonder. Ik hoop alleen wel dat het meevalt uiteindelijk. Maar ik bereid me ook voor op een pittige tijd de komende maanden. We weten gewoon niet precies wat er zal gaan gebeuren. Dat maakt het spannend.
Door Kim_S
eelke schreef: di 10 mar 2020, 21:40 Ja die zijn ziek. Maar wat ik las, is dat je dus ook corona kunt hebben met milde verschijnselen. En dan dus wel andere mensen kunt besmetten die er wel zieker van worden.

Mijn bitterbal alert ging af :biggrin2:

Coronaatje erbij? :P
Door dinky89
Kim_S schreef: di 10 mar 2020, 21:54 Mijn bitterbal alert ging af :biggrin2:

Coronaatje erbij? :P
Lekker :biggrin2: duurt nog wel even voor Kaela korona's er bij kan leveren (moestuintopic) ::)

Winst van dit corona virus is in ieder geval wel dat iedereen weer even gewezen is op hygiëne. Verder ben ik benieuwd wanneer we thuis moeten gaan werken. Hoorde vandaag wisselende berichten, in het nieuws wordt gezegd groningen laatste provincie zonder corona gevallen en vanavond hoorde ik dat er in ziekenhuis wel corona patiënt zou liggen. Klinkt beetje tegenstrijdig maar misschien wel afkomstig uit andere provincie waardoor het geen gronings geval is?
Door Angelique
dinky89 schreef: di 10 mar 2020, 22:38 Lekker :biggrin2: duurt nog wel even voor Kaela korona's er bij kan leveren (moestuintopic) ::)

Winst van dit corona virus is in ieder geval wel dat iedereen weer even gewezen is op hygiëne. Verder ben ik benieuwd wanneer we thuis moeten gaan werken. Hoorde vandaag wisselende berichten, in het nieuws wordt gezegd groningen laatste provincie zonder corona gevallen en vanavond hoorde ik dat er in ziekenhuis wel corona patiënt zou liggen. Klinkt beetje tegenstrijdig maar misschien wel afkomstig uit andere provincie waardoor het geen gronings geval is?

Er is 1 locatieloos geval in Nederland, dus die zou goed in Groningen kunnen liggen.
Door Angelique
eelke schreef: di 10 mar 2020, 21:40 Ja die zijn ziek. Maar wat ik las, is dat je dus ook corona kunt hebben met milde verschijnselen. En dan dus wel andere mensen kunt besmetten die er wel zieker van worden.

Oh zo, ja dat kan zeker, er kwam een amerikaan van zo'n grote dobberboot af die zat te kirren dat het niet meer dan een lichte verkoudheid was en dat de tamtam eromheen zoooo overdreven was.
Dat is ook meteen het venijnige zo midden in het griepseizoen, niemand ziet iets kwaads in een snotneus en een kuchje.
Door evelyn02
Ik ben secretaris van een vereniging van eigenaren van een park met recreatiebungalows. Het park is in de Achterhoek, de eigenaren komen uit het hele land. De meeste zijn 50 of 60 plus.
Volgende week zaterdag hebben we onze jaarlijkse ALV gepland. Meestal komen er zo’n man of 60.
Wat moet je nu doen? Gewoon door laten gaan of toch verplaatsen? Ik vind het moeilijk!!!
Door Siberienne
evelyn02 schreef: di 10 mar 2020, 23:03 Ik ben secretaris van een vereniging van eigenaren van een park met recreatiebungalows. Het park is in de Achterhoek, de eigenaren komen uit het hele land. De meeste zijn 50 of 60 plus.
Volgende week zaterdag hebben we onze jaarlijkse ALV gepland. Meestal komen er zo’n man of 60.
Wat moet je nu doen? Gewoon door laten gaan of toch verplaatsen? Ik vind het moeilijk!!!
Stuur anders een berichtje naar de eigenaren met de vraag wat ze willen? Is het heel problematisch om het bv 2 maanden uit te stellen? Lastige afwegingen zijn dit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door