Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef:Lief dat je zo blijft schrijven Siberienne, je zult het wel druk hebben en ik kan me voorstellen dat je het woord corona niet meer kunt horen. Heldere uitleg geef je. Fijn.Dat
Angelique schreef:Ja die zijn ziek. Maar wat ik las, is dat je dus ook corona kunt hebben met milde verschijnselen. En dan dus wel andere mensen kunt besmetten die er wel zieker van worden.
Mmm, ik lees toch wat mensen die nu ziek zijn en in thuisquarantaine dat ze zich drieweg de longen uit hun lijf hoesten.
Hier mag je wel kletsen natuurlijkjuist alleen hier
sam28 schreef: ↑di 10 mar 2020, 21:33 Lief dat je zo blijft schrijven Siberienne, je zult het wel druk hebben en ik kan me voorstellen dat je het woord corona niet meer kunt horen. Heldere uitleg geef je. Fijn.Ik ben nog niet druk (vakantie) vanaf volgende week wel weer![]()
eelke schreef: ↑di 10 mar 2020, 21:40 Ja die zijn ziek. Maar wat ik las, is dat je dus ook corona kunt hebben met milde verschijnselen. En dan dus wel andere mensen kunt besmetten die er wel zieker van worden.Mijn bitterbal alert ging af
Oh gelukkig. Nou dan moeten we maar weer eens een bitterbal avond doen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Kim_S schreef: ↑di 10 mar 2020, 21:54 Mijn bitterbal alert ging afLekker![]()
Coronaatje erbij?![]()
dinky89 schreef: ↑di 10 mar 2020, 22:38 Lekkerduurt nog wel even voor Kaela korona's er bij kan leveren (moestuintopic)
![]()
Winst van dit corona virus is in ieder geval wel dat iedereen weer even gewezen is op hygiëne. Verder ben ik benieuwd wanneer we thuis moeten gaan werken. Hoorde vandaag wisselende berichten, in het nieuws wordt gezegd groningen laatste provincie zonder corona gevallen en vanavond hoorde ik dat er in ziekenhuis wel corona patiënt zou liggen. Klinkt beetje tegenstrijdig maar misschien wel afkomstig uit andere provincie waardoor het geen gronings geval is?
eelke schreef: ↑di 10 mar 2020, 21:40 Ja die zijn ziek. Maar wat ik las, is dat je dus ook corona kunt hebben met milde verschijnselen. En dan dus wel andere mensen kunt besmetten die er wel zieker van worden.
Oh gelukkig. Nou dan moeten we maar weer eens een bitterbal avond doen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Doranto schreef: ↑wo 11 mar 2020, 08:28 Voor de Brabanders onder ons..Ja die had ik al gezien
https://www.doranto.nl/VID-20200311-WA0000.mp4
evelyn02 schreef: ↑di 10 mar 2020, 23:03 Ik ben secretaris van een vereniging van eigenaren van een park met recreatiebungalows. Het park is in de Achterhoek, de eigenaren komen uit het hele land. De meeste zijn 50 of 60 plus.Stuur anders een berichtje naar de eigenaren met de vraag wat ze willen? Is het heel problematisch om het bv 2 maanden uit te stellen? Lastige afwegingen zijn dit.
Volgende week zaterdag hebben we onze jaarlijkse ALV gepland. Meestal komen er zo’n man of 60.
Wat moet je nu doen? Gewoon door laten gaan of toch verplaatsen? Ik vind het moeilijk!!!