Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Anne in Duitsland schreef:O, en voor de duidelijkheid: de weersverwachting was "halfbewolkt met een zonnetje en tussendoor wat sneeuwregen". ::)
Volgens de weersverwachting zou het vanavond en vannacht tot een uur of drie nog hard sneeuwen. Onnodig te zeggen dat het inmiddels al weer een paar uur droog is. ::)
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef:Volgens de weersverwachting zou het vanavond en vannacht tot een uur of drie nog hard sneeuwen. Onnodig te zeggen dat het inmiddels al weer een paar uur droog is. ::)
:biggrin2: :biggrin2:
Door Kim_S
Pauline schreef:In het tootootje dan toch??? Dan mag er een behoorlijk pak vallen en steekt hij er toch bovenuit!
Die heeft in ieder geval winterbanden :biggrin2:
Door Martine-Tom
Ik heb een plekje op mijn been wat jeukt als een bezetene maar er is echt niks te zien, zooooo irritant!!! >:(
Door hannabelgje
Ik zat zonder gas en dan doet de ketel het niet meer. Nu heb ik weer wel gas, maar krijg de ketel niet aan de gang. Pfff rotding is het toch. Leuk zo'n moderne ketel met allerlei beveiligingen erop.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door hannabelgje
frodo quin schreef:Contrle paneel openen en reseten al geprobeerd?
Al keertje of 20. Hij krijgt zijn vlam niet aan zegt hij. Ik word er gek van.

Door Mowgli
Ik kom er net achter dat ik morgen ook nog moet werken. Ik had me ingesteld op een dag vrij en woensdag weer werken...

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door frodo quin
hannabelgje schreef:Al keertje of 20. Hij krijgt zijn vlam niet aan zegt hij. Ik word er gek van.

En de plong is niet afgesprongen vermoed ik als de display nog wat zegt?

Als alles in orde lijkt zou ik de stekker er een nachtje uittrekken en morgen ochtend nog eens proberen.

Wel raar, je zou denken dat ofwel de gas ofwel de elektriciteit het niet doet.
Door Angelique
Mowgli schreef:Ik kom er net achter dat ik morgen ook nog moet werken. Ik had me ingesteld op een dag vrij en woensdag weer werken...

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk

Bahhhhhh :(
Door Ligaa
Lieve vrienden die je voor een weekend uit de brand helpen met de poezels en dan 100 gram per dag voor drie katten voeren waar een halve dagportie al 60 gram per kat is. Waar ging het mis? :'(

*bezorgde poezenmoeder* :-\
Door hannabelgje
frodo quin schreef:
En de plong is niet afgesprongen vermoed ik als de display nog wat zegt?

Als alles in orde lijkt zou ik de stekker er een nachtje uittrekken en morgen ochtend nog eens proberen.

Wel raar, je zou denken dat ofwel de gas ofwel de elektriciteit het niet doet.
De plong?
Er slaat een knop af als er geen gas is. Die zet ik dan weer aan, doe de stekker er weer in, druk op reset. Dan doet hij eerst zijn ontluchtingsprogramma en dan gaat hij proberen te ontsteken. Vervolgens geeft hij dan weer aan dat dat niet lukt en valt weer in storing. Vandaag overdag maar even de monteur bellen wat ik verkeerd doe.

Door hannabelgje
Net de verwarmingsmonteur gesproken. Ik moet de knop heel langzaam opendraaien en niet in 1 keer. WE gaan het vanavond nog maar eens proberen. :-[
Door Angelique
Ligaa schreef:Lieve vrienden die je voor een weekend uit de brand helpen met de poezels en dan 100 gram per dag voor drie katten voeren waar een halve dagportie al 60 gram per kat is. Waar ging het mis? :'(

*bezorgde poezenmoeder* :-\

Ahhhhhhh :( waren ze zeker dubbelblij toen je weer thuis was.
Door eelke
Wij hebben dat ook eens gehad ja, toen kregen Joep en Gijs samen de portie van Gijs :( sindsdien doe ik alles in aparte bakken, met naam en tijdstip erop, en laat ik alle bakken zien aan degene die voert; dit moet allemaal op voordat we terug zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door