Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Vandaag een wat ander uitzicht vanaf mijn werkplek dan normaal. 11 hoog over Arnhem  :biggrin2:

Het was wel een vrij nutteloze dag, door ontzettend slechte planning. Dus geheel tegen verwachting vroeg thuis. En dat is maar goed ook, want de tuut deed raar en die mag zo even naar de autodokter. Ik kan wel wat duimpjes gebruiken voor een goede afloop, want tuut is hard nodig de komende dagen!
Door Kaela
Kaela schreef: Vandaag een wat ander uitzicht vanaf mijn werkplek dan normaal. 11 hoog over Arnhem  :biggrin2:

Het was wel een vrij nutteloze dag, door ontzettend slechte planning. Dus geheel tegen verwachting vroeg thuis. En dat is maar goed ook, want de tuut deed raar en die mag zo even naar de autodokter. Ik kan wel wat duimpjes gebruiken voor een goede afloop, want tuut is hard nodig de komende dagen!
Ahum ahum, de mat lag niet goed  :-[ :-[ :-[ :-[ ::) ::) ::) ::)
Door Kaela
Nynke schreef: klinkt een beetje als: "of je steekt de stecker in het stopcontact" :P :biggrin2:

OT: Prima dag gehad  :) :)  LG  :) :)
Ja het was wel genant. Al snap ik het nog niet, want ik heb het gecontroleerd en ik had het idee dat het niet van de mat kwam. Nou ja, liever genant, dan een dikke rekening en de auto kwijt voor reparatie! Ik lach wel een keertje extra blond en dan is dat leed ook wel weer geleden!

En als de auto dinsdag voor de APK gaat, ligt er een spiksplinternieuw setje matjes op ons te wachten  :biggrin2:
Door kira
Kaela schreef: Ahum ahum, de mat lag niet goed  :-[ :-[ :-[ :-[ ::) ::) ::) ::)

Leuk haha.

Hier helaas een ziekenboegje met bijbehorend slaapgebrek. Hopelijk knapt iedereen snel op. Verder vandaag alle plaatselijke buien op mijn rug gehad en we zijn verrast met een nieuwe watermeter. Toevallig was er net iemand bij huis die mij zou helpen met het tillen van een zieke beer want enige aankondiging over de meter hadden we niet gehad en zelf was ik er niet.
Door pallas
Hoi hoi, even een klein berichtje uut noord'n :)

ik lig weer eens op bed, heb een behandeling voor mijn bekken gehad en dan is zelfs bankhangen niet te doen.
gelukkig is Ro er dan met drinken, gekookt eitje en een bakje overheerlijke aardbeien.  De schat :smitten:

de uwv arts hoefde ik niet heen. Na de vragenlijst en artsen info ben ik weer voor een jaar 100% afgekeurd.
niet blij, maar wel goed.

Tante Nox doet het nog steeds goed, kranige oude taart dat ze is. Barf kan ze niet meer wegkauwen, maar een gemalen prak met wat lekkers er naast gaat er steeds met smaak in.
Didot gaat ook oke, had glas in zijn poot, maar dat is nu bijna dicht dankzij de d.a. die het eruit kon vissen op de o.k.

Volgende week mag ik een dag in het mcl vertoeven, hoop dat de ingreep goed gaat dan weer snel thuis.

Mister T vermaakt zich in zijn eigen huis prima, mag voorbereiden voor een hopelijk laatste zware o.k.  Dan komt hij weer een poosje thuis in het hooglaagbed en mag Nox hem weer beter kroelen.

Dat was weer de update. Lees graag van jullie dagelijkse sores, dat helpt :-*
Door kira
pallas schreef: Hoi hoi, even een klein berichtje uut noord'n :)

ik lig weer eens op bed, heb een behandeling voor mijn bekken gehad en dan is zelfs bankhangen niet te doen.
gelukkig is Ro er dan met drinken, gekookt eitje en een bakje overheerlijke aardbeien.  De schat :smitten:

de uwv arts hoefde ik niet heen. Na de vragenlijst en artsen info ben ik weer voor een jaar 100% afgekeurd.
niet blij, maar wel goed.

Tante Nox doet het nog steeds goed, kranige oude taart dat ze is. Barf kan ze niet meer wegkauwen, maar een gemalen prak met wat lekkers er naast gaat er steeds met smaak in.
Didot gaat ook oke, had glas in zijn poot, maar dat is nu bijna dicht dankzij de d.a. die het eruit kon vissen op de o.k.

Volgende week mag ik een dag in het mcl vertoeven, hoop dat de ingreep goed gaat dan weer snel thuis.

Mister T vermaakt zich in zijn eigen huis prima, mag voorbereiden voor een hopelijk laatste zware o.k.  Dan komt hij weer een poosje thuis in het hooglaagbed en mag Nox hem weer beter kroelen.

Dat was weer de update. Lees graag van jullie dagelijkse sores, dat helpt :-*
Haha lieve Is, gelukkig heb je je gevoel voor humor nog. Dikke knuffel vanuit hier....enne tot gauw? Toch?
Door pallas
kira schreef: Haha lieve Is, gelukkig heb je je gevoel voor humor nog. Dikke knuffel vanuit hier....enne tot gauw? Toch?

natuurlijk kom ik foppe kroelen zodra dat weer kan :-*
Door koekje
Vanochtend de dag begonnen, na uiteraard tiet en pamper, met een serie ochtendyogaoefeningen  :-X
Daarna mn brood laten opeten door het minimens en met het minimens gespeeld. Samen een middagdutje gedaan. Daarna kattenbakken gesopt en verschoond en boven een beetje gestofzuigd. Met het minimens een banaan (Nanaan!) gegeten en nu gaan we weer even spelen.
Ik ben best moe. En dan moet ik vanavond nog koken en de keuken opruimen en het speelgoed aan kant zetten en daarna de vaatwasser weer leeghalen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door