Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Mevrouw kent 2 standen. De vreetstand en de relaxstand.wat een heerlijkheid, echt op en top genieten dus ;-)
De eerste is favoriet, maar wordt ernstig beperkt door een kinderachtige baas.dus dan ga je naar de tweede favoriete stand.
optie 3:
optie 4:
MarijeEnBoomer schreef: Blij ei x 2en jullie ook zo vaak lekker op t strand, wilde dat ik ook zo lekker dichbij woonde!!
![]()
joel schreef: en jullie ook zo vaak lekker op t strand, wilde dat ik ook zo lekker dichbij woonde!!Strand is de dichtstbijzijnde fatsoenlijke wandelmogelijkheid
MarijeEnBoomer schreef: Strand is de dichtstbijzijnde fatsoenlijke wandelmogelijkheidWij hebben wel bos, maar geen echt strand!
Ik zou wel een lekker bos vlakbij willen hebben
Mensen, altijd wat te wensen!
eelke schreef: Wij hebben wel bos, maar geen echt strand!Super zoet!!!
Braaf wachten op je konijnenoortjevoorhetslapengaan.
,![]()
eelke schreef: Ze stonden er zo een paar minuten want de baas boven was eerst met wat anders bezig voordat hij ze naar beneden kon gooien. Liefkes zijn het.Niet zo zeuren over zulke kleine details!
Ze vraten erna wel bijna mijn vingers er bij op. Detail.
MarijeEnBoomer schreef: Super zoet!!!Idd zeg, hier breken ze de hut af voor die dingen
MarijeEnBoomer schreef: Niet zo zeuren over zulke kleine details!Ik zeg toch, zijn maar details. Het zijn de schattigste honden van de wereld!
Vet cute zijn ze!!!
MarijeEnBoomer schreef: In het nieuwe jaar moeten we echt eens daten! Joep en Boomie zijn echt geschapen voor elkaar!Ja eigenlijk wel he!