Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef: Ah, arme puppybeer!
Het ziet er ook echt heel pijnlijk uit  :(

Heb je ook pijnstillers voor hem? Dan hoeft hij iig niet gek te worden of doen van de pijnlijke gevoelens.
Hij heeft 3 spuiten gehad, jeukstillend, pijnstillend, en antibiotica. Ik hoop dat ze zo gaan werken.
Door Martine-Tom
eelke schreef: :'( Gijs is stuk.

Had ie gisterennacht een hotspotje, goed in de gaten houden, sprayen voor het uitlaten... zag ik m vanmiddag bij het uitlaten zijn poot optillen....de hele binnenkant van zijn achterpoot stuk  :o

Gewassen met betadine shampoo, droog geblazen, toen mijn vriend er was geschoren... ff gezeten, Gijs bleef hijgen, toch maar temperaturen....39.3, verhoging, dus naar de dierenarts.

Nu heeft ie allerlei spuiten, antibiotica, en cortisonen spray, en ik ben er zelfs van overtuigd dat hij het nodig heeft nu. Het bloed loopt er uit.

Het lijkt wel weer op de berenklauw plekken van 3 jaar terug.  :o
Heb je in de medische hoek dat topic van VanAalst gezien? Vince (geloof ik) heeft het nu ook net weer gehad, daar is het alweer nagenoeg weg...geloof door honingzalf...

Beterschap voor de kleine knuffelbeer  :-*
Door eelke
Martine-Tom schreef: Heb je in de medische hoek dat topic van VanAalst gezien? Vince (geloof ik) heeft het nu ook net weer gehad, daar is het alweer nagenoeg weg...geloof door honingzalf...

Beterschap voor de kleine knuffelbeer  :-*
Ja, en daar moest ik inderdaad vandaag ook aan denken!
Door Esther Q
Jeetje, die Gijs :-\ ziet er niet mooi uit...

Wij hebben vandaag 140 km trail uitgezocht met de auto. Wat is het hier mooi :D En ons eerste ´herfst´rondje getraind, 6km, met 10 hondjes. Morgenochtend weer, andere teams.
Door eelke
Pfff hij ligt eindelijk weer. Vanaf 6 uur alleen maar zenuwen, hijgen en zweten. Hij kwam zelfs bij mij op schoot. Hoop dat ie nu even tot rust komt en even in slaapt valt.
Door TMG1961
Net met Pixie patsen op de batsen gespeeld..ze doet dan echt heel gevaarlijk en gromt en blaft om me bang te maken..lukt helaas niet echt  :biggrin2:
Daarna knuffelen we altijd fijn samen. Met Noppie speel ik dat ook af en toe, maar die ziet de lol er niet zo echt van in en laat zich gewoon op de grond vallen  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door