Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Vanmorgen fysio, mijn bovenbeen kleurt nu roze  ;D. Daarna lekker dagje gewerkt, boodschapjes, eten koken en toen werden de loge's opgehaald. De baas was weer blij ze te zien en vooral de grote was ook weer blij om hem te zien. Ik zal ze wel missen, maar de vieze vliegen niet!
Door eelke
Nynke schreef: Heb niet zo goed geslapen  :-\ :-\
Vast beter dan ons :P
Korte samenvatting; Camper, camping, regen, veel wind, dus Gijs in de bus, Gijs wil niet in de bus, paniek, hijgen, draaien, op bed klimmen, achterdeur open en Gijs nog steeds in de bus, dan Gijs maar uit de bus, regent ie maar nat hoor, veeeeeeeeeeeeeel meer regen, Gijs nat, Bus aan de binnenkant nat, toch maar party tent opzetten ondanks de wind, om half 6 in je pyama in de regen een party tent op zetten, veeeeeeeeeeeeel regen, Gijs eindelijk rustig, half 7 in slaap gevallen, half 10 weer wakker.  :-\
Oh ja en Joep die ondertussen steeds op mijn plek ging liggen en er NIET af ging, die hebben we echt uit bed moeten duwen.

Leuk, zo'n camper  ::)
Door zurca
eelke schreef: Vast beter dan ons :P
Korte samenvatting; Camper, camping, regen, veel wind, dus Gijs in de bus, Gijs wil niet in de bus, paniek, hijgen, draaien, op bed klimmen, achterdeur open en Gijs nog steeds in de bus, dan Gijs maar uit de bus, regent ie maar nat hoor, veeeeeeeeeeeeeel meer regen, Gijs nat, Bus aan de binnenkant nat, toch maar party tent opzetten ondanks de wind, om half 6 in je pyama in de regen een party tent op zetten, veeeeeeeeeeeeel regen, Gijs eindelijk rustig, half 7 in slaap gevallen, half 10 weer wakker.  :-\
Oh ja en Joep die ondertussen steeds op mijn plek ging liggen en er NIET af ging, die hebben we echt uit bed moeten duwen.

Leuk, zo'n camper  ::)
Ohwww....erruhggg!
Maar ik moet er wel om lachen, zie het zo voor me :biggrin2: :biggrin2: :-*
Door eelke
Om half 6; 'zullen we anders maar naar huis gaan?' 'ja maar als we de bus starten is het hele veld wakker'.

Dus toch maar gebleven.  ;D
Verder was het wel erg gezellig hoor! De guppen hebben weer braaf bij vrienden bij de stacaravan vast gelegen de hele avond, en vanmorgen lieten ze zich beide ook aaien door hun dochter, voor Gijs best bijzonder.
En de truc om Gijs er in te krijgen, voor een konijnenoortje is het geen probleem. De heen en terug reis was ook al een stuk relaxter. We leren het wel met z'n allen  :biggrin2:
En toen had Zoë een kuikentje stukgemaakt. Hoe zat dat ook alweer, dan moest je ze in laten slapen of herplaatsen geloof ik. Hmmm maar even bij cranenbroek een rol kuikengaas gaan halen zodat de kuikens niet meer uit de ren kunnen. Wordt nog hard werken vandaag dan. Bah.
Door Ronald
Vandaag maar weer eens wat gedaan voor de baas. Telefonische vergadering was geen succes, maar ach... Weten we dat ook weer.

Nu maar eens zien of de sollicitatieperikelen wat overgaan.
Door -Saskia-
Ruzie gemaakt met Wodka.  :-[  Ik vond dat het écht hoognodig nagelkniptijd was.  Stel dat altijd vreselijk lang uit, omdat ik weet dat ze het echt vreselijk verschrikkelijk dramatisch vindt. Veel voet-ellende al haar leven lang.

Gevecht (gedeeltelijk) gewonnen, maar het ging me zo aan het hart, dat ik me wéér heb voorgenomen het gewoon niet meer te doen. Wodka heeft van lange nagels geen noemenswaardige last, maar van het nagels knippen bezwijkt ze bijna aan een hartstilstand, zoveel stress levert dat op. Arm schaapje.  :-\

Zo maar even lekker naar het strand om onze relatie weer te laten bloeien.  :biggrin2:
Door Dreetje
Ik word gek van de buurvrouw, ze is al een dik uur bezig het terras te vegen........
Op een gegeven moment is dat toch welk klaar? we wonen nou niet bepaald op een landgoed.
Is niet zo erg maar gisteren heeft ze dat ook al gedaan, en eergisteren en..........
Door Kaela
Oscar weigert soms mee te wandelen. Niet heel dramatisch, maar hij maakt wel duidelijk van goh ik wil wel naar huis.

Dat bevalt me niets, toen hij fietsen begon te weigeren bleek hij slijtage in zijn rug te hebben. Meneer K hoopt nog dat het door de warmte komt, maar ik vind dat wat moeilijk te geloven met onze rauwdauwer. En ik had mezelf beloofd om hem serieus te nemen als hij nog eens zoiets zou gaan doen.

Er stond voor het najaar al wel een controlefoto op de planning (samen met gebitsreiniging en oorcheck). Maar even aankijken en anders moet die maar eerder  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door